Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by jackass82
joo tiedän että ne pitäis olla,mutta käyn vain metsällä kaverin mailla.
Maskotti sanoi:Mä tykkään kanssa ammuskella puolustuskyvyttömiä elukoita. Yleensä otan metsälle mukaan rynnäkkökiväärin, pari kertasinkoa ja laatikollisen käsikranaatteja. Ammuin tuonnempana myös Bambin äiskän.
Gyrmy sanoi:Ensi-kesänä tosin suunnittelin että jos menisi mökillä metsään väijymään ja yrittäisi paljain käsin saada jotain kiinni. Se se vasta on metsästystä. Ah, unelmani!
Force sanoi:Mikä on pienin tykki millä karhua saa ampua? Ei vissiin ihan piekkarilla saa ammuskella.
Force sanoi:Saat korkeintaan siilin kiinni yökävelyltään.
On ne elukat perhanan liukkaita pakenijoita.
lepex sanoi:Ite sain viime viikolla metsästäjän tutkinnon läpi, ja nyt olis ensi elokuussa sitten tarkoitus lähteä rämpimään metikköön.
Täytyisi tässä alkaa asettakin katselemaan, oon ajatellut päällekkäispiippuista haulikkoa, ehkä 12/76 kaliiperilla ja vaihtosuppareilla.
Olisko mitään vinkkiä aseen merkistä ja mallista?
Lincoln Premier 12/76 ja Tikka X12 on aika mukavan hintasia, ja kuulemma ihan rahan arvoisia.
Antakaa ihmeessä vinkkiä, tästä se harjoittelu alkaa.
lepex sanoi:Muistaakseni kivääri, jonka korkeintaan 9g painoisella luodilla on 100m päästä mitattuna 2500 J energia tai 10g painoinen luoti jonka energia 100m päästä on 2000 J.
Piekkaria saa käyttää riistanmetsästykseen jos sen piipun suusta mitattu luodin energia on vähintään 150J. Eli panos se on se joka määrää saako aseella metsästää.
lepex sanoi:Täytyisi tässä alkaa asettakin katselemaan, oon ajatellut päällekkäispiippuista haulikkoa, ehkä 12/76 kaliiperilla ja vaihtosuppareilla.
Olisko mitään vinkkiä aseen merkistä ja mallista?
Lincoln Premier 12/76 ja Tikka X12 on aika mukavan hintasia, ja kuulemma ihan rahan arvoisia.
lepex sanoi:Har har...
Missä kohtaa piti nauraa? :jahas:
Kime76 sanoi:japa ja apophis: Mikä 80 pesä?? Eikö kuitenkin 89 mm eli 3,5 tuumaa.