Meteorologi Petri Takala - bodariko?

Tästä jutusta en mene takuuseen, mutta oon kuullu että Takalan uravalinta johtaa juuri lainelautailuharrastuksesta. Ja tosiaan on kuulemma lajissa aika kurko.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iso mies, 130kg täyttä lihasta! :D
 
Sanokaa minun sanoneen: Kohta se kymppiuutisten kevennystoimittaja saa vihiä tästä keskustelusta ja tämä päätyy loppukevennykseen, jossa Takala ottaa takkinsa pois tai kuvataan kun hän käy salilla. :lol2:
 
Sanokaa minun sanoneen: Kohta se kymppiuutisten kevennystoimittaja saa vihiä tästä keskustelusta ja tämä päätyy loppukevennykseen, jossa Takala ottaa takkinsa pois tai kuvataan kun hän käy salilla. :lol2:

:hyper: lollo.Tää oli taas yks niin hyvä läppä,että Mike vois lähettää ilmasen herapussin:D
 
itse asiassa kyseisen meteorologin poika on mun luokalla :)
 
itse asiassa kyseisen meteorologin poika on mun luokalla :)

Sun on nyt kyllä pakko kysyä asiaa siltä ja selvittää tämä. Jäi kaivelemaan. :D
 
Sun on nyt kyllä pakko kysyä asiaa siltä ja selvittää tämä. Jäi kaivelemaan. :D

No mä kysyn huomenna vaikka.. :D mutta sen tiedän että takala on perkeleen kova surffaamaan. :)
 
Petri Takala ei punttaa.! :) Joskus on puntannut, mutta ei aikoihin. :)
 
Petri Takala ei punttaa.! :) Joskus on puntannut, mutta ei aikoihin. :)

Nopeaa toimintaa, hienoa että tämäkin tuli selväksi. Mikään ei kyllä pysy salassa Pakkikselta :)
 
Auki tässä jäi kyllä vielä se, että minkälaisia rautoja on nostellut silloin kun vielä nosteli.
 
Näyttää äkikseltään sellaiselta noin 120kg penkkipunnertajalta. Jos nyt ei oo hirveästi reenaillu silloin kun reenasi.
 
ei se koskaan ole kovin tosissaan puntannut.. elikkä ei todennäkösesti kovinkaan kummosia rautoja..
 
Back
Ylös Bottom