Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän riippuu ihan mitä koulukuntaa haluaa edustaa ja mihin yleensäkin uskoo.opm sanoi:Juu ja eiköhän muisteta ettei black metal automaattisesti tarkoita saatanaa.
opm sanoi:Juu ja eiköhän muisteta ettei black metal automaattisesti tarkoita saatanaa.
Menen vielä pidemmälle ja referoin koko keskustelun kahdella lauseella. Tässä tulee: CCCPzxcv:n mielestä metallia kuuntelevat ovat "hihhuleita". Ketään ei kiinnosta.Siloposki sanoi:Saisko ton jotenkin 2:lauseeseen referoituna?
suortti sanoi:Jos oikeen yrittää tollasen samanlaisen tarinan voi kirjottaa opettajista, rakennustyömiehistä, spugeista, bodaajista, säbääjistä, bussikuskeista jne.
Metalli on musiikkia, ei elämänkasomus. Metallin kuuntelu tuskin vaikuttaa kenenkään moraaliin ym. elämänkatsomukselliseen :D .
Hellion sanoi:Imperiumin laudalla voisit muutaman heviä elävän ja hengittävän saada hermostumaan. Kokeile siellä.
En sanoisi siitä laudasta. Enemmänkin sitä tapahtuu tällä blackiin keskittyvällä laudalla.HC76 sanoi:Sielläkin aika läjä paskantärkeitä tekotaiteellisia ja kaikentietäviä "sceneukkoja". Ei välttämättä aina ole kauheen helppoa saada järkeviä vastauksia. Ellei kuulu "eliittiin". Vähän sellanen maku jääny suuhun..
No tämäpä ei liittyny mitenkään alkuperäiseen viestiin.. so not.
Hummerivirta sanoi:Mä taidan kyllä olla suhteellisen poikkeuksellinen yksilö sillä:
-Tykkään hevistä mutta myös intohimoisesti räpistä ja trancesta
-En pukeudu mustaan
-En erityisemmin viihdy mustaan nahkaan pukeutuvien hevareiden joukossa
-Ymmärrän hyvinkin ihmisiä jotka eivät tykkää hevistä alkuunkaan
-Olen toisinaan jopa itsekin hevareita vastaan
-En ole koskaan ollut hevikonsertissa
-Mä vaan kuuntelen heviä enkä tiedä murto-osaakaan hevibändien jäsenten nimistä
:lol2: