Metallimusiikin ystävät hoi!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
mun mielestä Itse oli parempi. jotenkin enemmän selkärankaa, mutta ei tuo uusi huonokaan ole... enpä ole toisaalta lopullista versiota kuulut, notta josko siinä olis miksaukset enempi kohdillaan...

ei kannata epäröidä ajattaran uusimman kuuntelemista! se iskee aivan vitun lujaa ja masennus on heti tiessään. sama homma katatonian kanssa. myöskin himin uutta matskua oon kuullu ja kuulostaahan tuo paremmalta kuin aikoihin. samoin cof. tuleepa taas helvetisti hyviä metallilevyjä:worship:

En viitsinyt laittaa uutta otsikkoa, jos vastauksia ei tule...

Mitä ihmiset diggaa Satyriconin uusimmasta levystä? Mun mielestä Satyriconin vanhemmat on yksiä parhaimpia levyjä, mitä on Black Metallin saralla tehty.. Kaksi uusinta onkin sitten hiukan erilaisia, mutta mulle kyllä uppoaa. Mitäs muut diggailee Satyriconin tuotannosta yleensä.?

Originally posted by Superman77
En viitsinyt laittaa uutta otsikkoa, jos vastauksia ei tule...

Mitä ihmiset diggaa Satyriconin uusimmasta levystä? Mun mielestä Satyriconin vanhemmat on yksiä parhaimpia levyjä, mitä on Black Metallin saralla tehty.. Kaksi uusinta onkin sitten hiukan erilaisia, mutta mulle kyllä uppoaa. Mitäs muut diggailee Satyriconin tuotannosta yleensä.?

Mother North on parhaiden biisien top10:ssä. Volcano on anuksesta.

Originally posted by Superman77
Mitä ihmiset diggaa Satyriconin uusimmasta levystä? Mun mielestä Satyriconin vanhemmat on yksiä parhaimpia levyjä, mitä on Black Metallin saralla tehty..

No kyllä ite olen omistanut kaikki Satyriconin levyt jo useamman vuoden, aina sitä mukaan kun niitä on tullut. Ja nyt tuo uusin on mahtava, esim. Black Lava on niin JULMA biisi että oikein hirvittää.

Satyricon on top3:n joukossa parhaiden bändien joukossa. On ne vaan niin älyttömän mahtavia levyjä. Satyricon tekee aina jotain uutta jokaisella levyllään ja se pitää mukavasti mielenkiinnon yllä.

Dark Throneltahan tuli myös uusi, onkos se jo jollakin?

MIKE: Tuo Agonizer oli yllättävän hyvän kuulloista. Ite kun soittelin bändissä joskus niin ei oltu lähelläkään tuota tasoa, hatunnosto siis jätkille.

Originally posted by lepex
Dark Throneltahan tuli myös uusi, onkos se jo jollakin?

Ei ole koko levyä, mutta joitakin biisejä olen kuullut. Kuulostaa hyvältä, aika paljon paremmalta kuin noi uusimmat DarkThronet. Mutta ei kyllä Under A Funeral Moonin tasoa.. :(

No kyllä ite olen omistanut kaikki Satyriconin levyt jo useamman vuoden, aina sitä mukaan kun niitä on tullut. Ja nyt tuo uusin on mahtava, esim. Black Lava on niin JULMA biisi että oikein hirvittää.

Satyricon on top3:n joukossa parhaiden bändien joukossa. On ne vaan niin älyttömän mahtavia levyjä. Satyricon tekee aina jotain uutta jokaisella levyllään ja se pitää mukavasti mielenkiinnon yllä.

Vihdoin joku ymmärtää hyvän musiikin päälle ;)
Oikeassa olet, mikään levy ei ole samanlainen. Rebel ja Volcano painii ihan eri sarjassa kuin muut, nimenomaan musiikkityylin suhteen. Hyvää musaa todellakin... Mutta itse kyllä pidän Nemesis Divanasta ja Shadowthronesta enemmän. Jotka ei tunne bändiä niin suosittelen hakemaan kappaleen "Hvite Krists Dod".. niin saa vähän esimakua.

Juu kyllä on kolissut metalli ala-asteikäisestä lähtien eikä se siitä enää mihinkään muutu.

Moonfog on julkaissut kyllä kauttalinjan ensiluokkaista materiaalia, DT, Satyricon, Storm, Zyklon, Neptune Towers yms.
Kyllähän Dark Thronen paras levy on tuo Panzerfaust mutta ei se Under a Funeral moonikaan todellakaan huono ole.

Mitenköhän suomalainen death metal jakselee? Olen kuullut paljon hyvää bändistä Torn , mutta sen levyt on kaupoista loppuunmyyty. Eikös Cannibal Corpseltakin tullut uusi?

Kyllä on hienoa olla metalli-ihminen kun on vielä niin hyvää musiikkiakin! :D

Mitenköhän suomalainen death metal jakselee? Olen kuullut paljon hyvää bändistä Torn , mutta sen levyt on kaupoista loppuunmyyty. Eikös Cannibal Corpseltakin tullut uusi?

Kyllä on hienoa olla metalli-ihminen kun on vielä niin hyvää musiikkiakin! :D

Torn on hyvä! Muita suomalaisia Death Metal bändejä alla (muistakaa hakea mp3:set):

www.sotajumala.com
www.exitwoundsweb.cjb.net
http://www.gloriamorti.cjb.net (menee ehkä blackimpään suuntaan)

eipä ole tietääkseni tullut Corpselta uutta levyä, mutta Suomeen tulee kuukauden päästä keikalle ja pakko on mennä katsomaan.

metalli ihmisten kannattaa myös tsekata www.windir.no, loistava bändi!

Aaargghh!! tuli taas mieleen miten suuri pettymys tuo In Flamesin uusin lätty oli meikäläiselle. Bändiltä löytyy hemmetin hyviä biisejä aikaisemmilta levyiltä, mutta tuo uusin ei kolahda ei sitten yhtään. :(

Originally posted by PattiPete
Moonsorrow Kivenkantaja on aika vaikea levy, itselleni avautui kunnolla vasta noin kymmenen kuuntelukerran jälkeen. Ei ole sellaista taattua "hittikamaa".

Moonsorrown uus levy paranee kuunnellessa kaiken aikaa. Kestää aikansa päästä levyyn "sisään", mutta AH mitä kaikkea hienoa niistä biiseistä löytyykään... :thumbs:

Katatonian uus menee myöskin ehdottomasti tämän vuoden parhaiden albumien joukkoon. Sen verran monipuolista tykitystä, että oksat pois.

Originally posted by Mike
Hyvältä kuulostaa tuo Poisonblack :kippis1:

Mun mielestä aika löysää paskaa. Yllätyksetön siis.

Ajattaran, Moonsorrowin, Katatonian, The Hauntedin uusimmat kannattaa hommata :worship:

Originally posted by PattiPete
Bändiltä löytyy hemmetin hyviä biisejä aikaisemmilta levyiltä, mutta tuo uusin ei kolahda ei sitten yhtään. :(

En oo bändiin sen kummemmin tutustunut, mutta Man Made God on aikas hieno instrumentaali, mielestäni...

Immortalilla ja Ulverilla minä aikanaan aloitin (kuuluista Det Svarte Alvor -dokumentti tv2:sta!) ja nykyään on oikeastaan vain Satyricon, Arcturus, Emperor ja Ulver ahkerammassa soitossa.

Satyriconin levy levyltä uudistuminen on kiitettävää eteenpäinvientiä, Ulver ei ehkä enää niin "uudistu", mutta yllättävän hyvin se silti vielä ei-metallisenakin uppoaa. Lienenkö sitten itekin muuttunut? :)/:( Tosin en oo niitä rajoitetuilla painoksilla tehtyjä Silence.. -levyjä kuullut.

Mitäs suomalaisia alan lehtiä nykyään on saatavana ihan paperiversiona? SFP ei koskaan mulle kelvannut ja tilasin mm. Screamia Norjasta.

Originally posted by Ravn
Immortalilla ja Ulverilla minä aikanaan aloitin (kuuluista Det Svarte Alvor -dokumentti tv2:sta!) ja nykyään on oikeastaan vain Satyricon, Arcturus, Emperor ja Ulver ahkerammassa soitossa.

Mikä tää dokumentti on? Oon kuullut ennenkin puhuttavan siitä. Ei varmaan kenelläkään löydy sitä? Koneella?

Back
Ylös Bottom