Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maidenilta on tullu Eddie's Archives-boksi, joka sisältää 3 tupla cd:tä. Lisäksi on ilmestyny Edward the Great-kokoelma.Originally posted by gold
niin, oliko siltä maidenilta tullu joku muukin levy nyt justiin..kuulin huhua Rock in Rio - live levystä..:blow:

Originally posted by Superman77
En viitsinyt laittaa uutta otsikkoa, jos vastauksia ei tule...
Mitä ihmiset diggaa Satyriconin uusimmasta levystä? Mun mielestä Satyriconin vanhemmat on yksiä parhaimpia levyjä, mitä on Black Metallin saralla tehty.. Kaksi uusinta onkin sitten hiukan erilaisia, mutta mulle kyllä uppoaa. Mitäs muut diggailee Satyriconin tuotannosta yleensä.?
Originally posted by Superman77
Mitä ihmiset diggaa Satyriconin uusimmasta levystä? Mun mielestä Satyriconin vanhemmat on yksiä parhaimpia levyjä, mitä on Black Metallin saralla tehty..
Originally posted by lepex
Dark Throneltahan tuli myös uusi, onkos se jo jollakin?
No kyllä ite olen omistanut kaikki Satyriconin levyt jo useamman vuoden, aina sitä mukaan kun niitä on tullut. Ja nyt tuo uusin on mahtava, esim. Black Lava on niin JULMA biisi että oikein hirvittää.
Satyricon on top3:n joukossa parhaiden bändien joukossa. On ne vaan niin älyttömän mahtavia levyjä. Satyricon tekee aina jotain uutta jokaisella levyllään ja se pitää mukavasti mielenkiinnon yllä.
Mitenköhän suomalainen death metal jakselee? Olen kuullut paljon hyvää bändistä Torn , mutta sen levyt on kaupoista loppuunmyyty. Eikös Cannibal Corpseltakin tullut uusi?
Kyllä on hienoa olla metalli-ihminen kun on vielä niin hyvää musiikkiakin! :D
Originally posted by PattiPete
Moonsorrow Kivenkantaja on aika vaikea levy, itselleni avautui kunnolla vasta noin kymmenen kuuntelukerran jälkeen. Ei ole sellaista taattua "hittikamaa".
Originally posted by Mike
Hyvältä kuulostaa tuo Poisonblack :kippis1:

Originally posted by PattiPete
Bändiltä löytyy hemmetin hyviä biisejä aikaisemmilta levyiltä, mutta tuo uusin ei kolahda ei sitten yhtään. :(
/:( Tosin en oo niitä rajoitetuilla painoksilla tehtyjä Silence.. -levyjä kuullut. Originally posted by Ravn
Immortalilla ja Ulverilla minä aikanaan aloitin (kuuluista Det Svarte Alvor -dokumentti tv2:sta!) ja nykyään on oikeastaan vain Satyricon, Arcturus, Emperor ja Ulver ahkerammassa soitossa.