Metallican uusi biisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Metallican uusi biisi, jonka bändi esitti 6.6. Waldbuhnessä Berliinissä, Saksassa.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WOfyt62zLsg"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WOfyt62zLsg" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

Jaahas, ei kyl oikein vakuuttanut....

laulumelodia ainakin oli ihan hirveän kuuloinen :(

Ei oikein vakuuttanut, mutta konserttitaltiointi on aina konserttitaltiointi, eikä siitä saa välttämättä oikeaa käsitystä. Ehkä tuon kappaleen kanssa on sama juttu kuin St Angerilla, eli aluksi kuulostaa aivan puurolta, mutta paranee useamman kuuntelukerran jälkeen selvästi...

Tuosta ei tule kuin paha mieli, sinkun nettiin vuotamista ootellessa... :)

Ne kuulostaa huomattavasti paremmilta kun recordattu studiossa ja mixattu. Eipä tuosta oikein mitään käsitystä vielä saanut. Ainoa mitä toivon etteivät alkaisi tekemään sitä 2000-luvun jenkkimainstream metallisontaa.

Olin joskus nummirockissa kuuntelemassa sentencedin keikkaa ja en edes tunnistanut kaikkia biisejä. Että se siitä livestä.

Ihan täyttä shaittia. Mutta onko Metallicalla oikeasti yhtään hyvää biisiä? Salilla olen pakon edessä joutunut kuuntelemaan Kill 'em Allia ja ...And justice for All-levyä. Jos ne nyt tuon nimiset on...? Joka tapauksessa pelkkää paskaa, tylsiä , munattomia jynkytysbiisejä. Kukaan soittajistakaan ei esitä mitään erikoista, eikä varsinkaan laulaja.

Siis Ozzy Osbournekin on hyvä Metallicaan verrattuna. Toistan vielä: Metallica on mielestäni täyttä paskaa. En inhoa sitä, enkä haasta riitaa, tuo on vain mielipiteeni.

Kertokaa, Metallica-fanit, että mikä siinä viehättää?

Grosskopf sanoi:
Ihan täyttä shaittia. Mutta onko Metallicalla oikeasti yhtään hyvää biisiä? Salilla olen pakon edessä joutunut kuuntelemaan Kill 'em Allia ja ...And justice for All-levyä. Jos ne nyt tuon nimiset on...? Joka tapauksessa pelkkää paskaa, tylsiä , munattomia jynkytysbiisejä. Kukaan soittajistakaan ei esitä mitään erikoista, eikä varsinkaan laulaja.

Siis Ozzy Osbournekin on hyvä Metallicaan verrattuna. Toistan vielä: Metallica on mielestäni täyttä paskaa. En inhoa sitä, enkä haasta riitaa, tuo on vain mielipiteeni.

Näähän on niitä kuuluisia mielipide-kysymyksiä.. :)

Itse diggaan vanhasta tuotannosta, loppuen metallican metallicaan (black) ..Ja sen jälkeen pidän vain yksittäisistä, radiossa puhki-soitetuista cover-biiseistä.

No Hetfieldhän on erittäin lahjakas kitaristi jo teknisestikin, kuten muutkin bändin jäsenet... Ulrichista voi olla mitä mieltä haluaa, mutta onpahan jäbällä ainakin oma tyyli soittaa...

Grosskopf sanoi:

vanha metallica on PARASTA!

Grosskopf sanoi:
Mutta miksi?

vähän sama asia miksi pidän aurajuustosta(en tiedä)...heh

en jaksa alkaa anylysoimaan mun tunteita kuunnellessani vanhaa matskua mutta kuullostaa vaan hyvältä. Vielä nykyäänkin kuuntelen silloin tällöin ja toimii vieläkin.

Tuossa hieman parempi versio tuosta uudesta biisistä.http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=457D8D737F7DC0BA Mun mielestä lupaava ja erilainen aiempaan verrattuna. Paras kohta on mielestäni soolon paikkeilla ja sen jälkeen, it rocks! Yksi Metallican paras puoli on mielestäni se ettei se ole tehnyt kahta samanlaista levyä peräkkäin vaan pystynyt uudistumaan, tosin Master of puppets on edelleen se huikein levy. Miksi Metallica on hyvä? Bändissä on mielestäni yksi maailman kaikkien aikojen parhaista säveltäjistä, James Hetfield, mies, joka tekee myös mielettömiä sanoituksia. Mut jos ei vaan pidä Metallicasta niin eihän sille voi mitään, itselle se iski jo vuonna 1985 (olin silloin 7 vuotias) ja tuolla tiellä olen edelleen.

Onko tämä sitten lopullinen versio vai vasta demo-asteella oleva? esittihän metallica Fuel-biisin jossain festareilla aivan erinlaisena mitä se sitten levyllä oli.

Kyllähän toi lupaavaa oli... ken tietää mikä sieltä on tulossa? 20vuoden jälkeen uusi MOP?? :rock:

Eihän tuosta ihan koko kuvaa saanu, mutta mielestäni kuitenkin askel eteenpäin St.Anger :sta. (Mikä ei kyllä sinällään paljon vaadi) Onneksi kitara soolot on ilmeisesti tulossa takaisin.. Koko biisihän lähti käyntiin vasta Hammetin soolon jälkeen.

Ei tehnyt vaikutusta kuten ei viimeinen levykään. Kaikki levyt ovat hyllyssä ja viimeisin levy on vähiten käytössä. Ostan kyllä tulevankin levyn mutta jos samantyylistä kuin tuo klippi oli niin suosion huipulle ei pääse ainakaan minulla.
Jokseekin tuo oli niin huono taltiointi ja tiedä vaikka tahallaan vetävät jotain hatusta nyt ja levyllä aivan toinen meininki.

Back
Ylös Bottom