Metallica Suomeen 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Horgh_
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onkos mitään mahdollisuutta, että Pakkotoisto hommaisi tuonne jäsenilleen lippuja? Firmabuukkauksiahan saa kuitenkin tehtyä...

Iltasanomissa oli maininta, että liput tulisivat myyntiin 20.10. Eli virallinen varmistus asialle saadaan lähi päivinä. Paikkana kuulemma Hartwall areena. Turha edes mainita, että lippujen saanti tapahtumaan on suht vaikeaa.

Viime kerralla yritin heti ysistä asti soittaa lippuja ja se oli ihan toivotonta. Tällä kertaa hinnalla ei oo kyl mitään väliä, ostan vaikka huuto.netin jobbareilta, tuonne on vaan päästävä.

Onkos mitään mahdollisuutta, että Pakkotoisto hommaisi tuonne jäsenilleen lippuja? Firmabuukkauksiahan saa kuitenkin tehtyä...

Jos Mike lukee tätä, niin olisiko tuo mahdollista pakkotoiston nimissä? Saakohan firmat jotenkin varattua noita lippuja jo ennen varsinaista lipun myyntiä.
Se kun on taas tieto, että soittamalla tai jonottamalla jää haaveeksi, kun jobbarit haalii kaikki liput.

Itsekkin olen varautunut jo ostamaan jostain huuto.netistä kalliilla lipun. Eiköhän jollain parilla sadalla irtoa se kenttälippu. Kallista kun prkl, mutta enemmän se vituttaa jos jonottaa pitkään, ja jää musta pekka käteen. Mutta ei sille mitään oikein voi, kun nuo menee samantien. Ja taas on joku merkittävä 10 lipun ostorajoitus. Kahdesta keikastakaan ei ole juuri tuossa apua, kun iso osa menee katsomaan molemmat keikat. Liput kun voi ostaa samalla kertaa kummallekkin keikalle. Onhan tuosta viimeisestä hallikeikasta sitten jo 17 vuotta aikaa.

Kahdesti olen jo missannut Metallican keikan ja nyt jos kolmannella kerralla pääsis vihdoinkin kokemaan Metallican livenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
AC/DC ja Metallica samana iltana 80k porukkaa siitä voisi kukkaron nyörejä hellittää jo kunnolla, tuskinpa onnistuu saa nähdä onnistuisiko edes jommankumman bändin kohdalla.

onks kukaa metclubis tai muuten vaa jollai taval vois saada lippuja etukätee? pimbrauttakoon mulle ja hommaa mulle kans! :);)

ei mutta jos vaikka pakkis vois hommata lippuja etukätee... ahhh ois ihanata <3

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom