Metallica Suomeen 15.7.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo. Turhaan soittelin 40min kahdella kännykällä... Loppu ne on... Marchi lipun tarpeessa.

Puhelimella ei ollu kyllä mitään jakoa. Iteki yritin ekan 30 min sitä tässä nettiin odotellessa mut koko ajan varattu. Saiko joku oikeesti varattua puhelimella?

Puhelimella ei ollu kyllä mitään jakoa. Iteki yritin ekan 30 min sitä tässä nettiin odotellessa mut koko ajan varattu. Saiko joku oikeesti varattua puhelimella?

mä oonkans yrittäny puhelimella koko ajan n.klo 9 lähtien ja netissä en oo päässy edes lippupalvelun sivuille.
lisäks 2 kaveria yrittää samaan aikaan puhelimilla ja netillä.. = ei mihinkään:curs:

Vittu että kävi munkki, menin Oulun stokkalle jonottaan puol 9, oli jos sillon kauhiat jonot. Soitin samalla kaverille että pistä lippupalvelun sivut auki ja sillon jo oli jonoa yli 15min. Sit aukes pilettimyynti ja sain vuoronumeroks 229, ootin hetken niin kaveri soittaa että anna tunnukset ku se pääs läpi. Just kerkes 6 pilettiä ostaan meikän tunnareilla ja ei tarvinu ootella koko päivää jonossa.

EDIT: ja siis kenttälippuja 6. rokrok. Katotaan vaan niin tulee paska keikka :D

8.45 menin lippupalvelun kotisivuille. 9.05 pääsin sisään ja sillon oli vielä lippuja. 2 tilattu kentälle :)

Jännä homma että kaveri meni n. 2-3min myöhemmin sivuille eikä saanut lippuja.

Lippupalvelun idiootti kusipäät ei ollu tampereen stockmannin luukulla tajunneet että niitä kenttälippuja ois voinu vähän aikasemmin tulostaa ulos!!! VITTUSAATANAAAAANPASKAAAAA!!!!!! Olin jonossa 07.15 ja 20 tyyppiä edessä, no kun päästiin juokseen niin olin luukulla ja sain vuoronumeron 21.

9. vuoronumeron kohdalla kaikki kenttä paikat oli menny!! Eli 7 minuutissa!! Vittu joutuu ny menee sit johonkin katsomoon ties minne! Vittu lippupalvelu on perseestä! ja kaikki ne jotka varas jotain 1234567790875687573573567537 lippua kaverin,kaverin,kaverin,kaverin kaverille!!!!! haistakoon vittu koko porukka

Lippupalvelun idiootti kusipäät ei ollu tampereen stockmannin luukulla tajunneet että niitä kenttälippuja ois voinu vähän aikasemmin tulostaa ulos!!! VITTUSAATANAAAAANPASKAAAAA!!!!!! Olin jonossa 07.15 ja 20 tyyppiä edessä, no kun päästiin juokseen niin olin luukulla ja sain vuoronumeron 21.

9. vuoronumeron kohdalla kaikki kenttä paikat oli menny!! Eli 7 minuutissa!! Vittu joutuu ny menee sit johonkin katsomoon ties minne! Vittu lippupalvelu on perseestä! ja kaikki ne jotka varas jotain 1234567790875687573573567537 lippua kaverin,kaverin,kaverin,kaverin kaverille!!!!! haistakoon vittu koko porukka

Näinhän se homma etenee. Jonosta kuultua myös Tampereelta eli yhden asiakkaan palveluun kului aivan törkeä määrä aikaa ja muutaman ensimmäisen kohdalla kenttäliput myyty loppuun.

Pitemmät vitunhaistatukset niille jotka nyt jo myyvät lippuja huuto.netissä.

Minä sain netin kautta varattua pari kenttälippua n. klo 9.20. Istumapaikkoja oli silloin vielä vapaana lavan sivussaja takakaarteessa.

Itselle ei tuo kenttäpaikka ole niin tärkeä, ja voisin vaihtaa nuo kenttäliput hyville katsomopaikoille. Privalla voi ottaa yhteyttä jos vaihto kiinnostaa.

Myykääs Dinolle 2 lippua, johonkin ok istumapaikoille!!! Hyvistä paikoista voin maksaa pienen lisän.

Vastatkaa tähän tai privalla!!!!!!!!!!!

Edit: Niin koitin luurilla lippuja varmaan tunnin, ei mitään jakoo. Ja netistä en edes yrittänyt, kun kokemuksia entuudestaan, että se on ihan jumissa aina.

Kaveri sai kenttäliput hommattua lippuluukulta säkällä kun pääsi jonon kärkeen.:rock: Ite koitin myös puhelimella ja netissä mutta ei puhettakaan että ois päässy läpi.

:wall: Jäi liput saamatta täällä. Pari tuntia jonottelin Jyväskylän euromarketin jonossa ja kun jonoa oli 15m jäljellä nii kaikki liput myyty :itku:

Ilmotelkaa toki minullekin, jos jollakin on ylimääräsiä myynnissä.

Oulusta lippuluukulta sain itsekkin ostettua 6 pilettiä kentälle. Oli aika paskasti järjestetty tuo myyntihomma stockkalla. Kassoilla ei ollu edes koneet auki kun pilettien myynti alkoi. Itse ostin toisena lippuja ja kassantäti sanoi että jo tuhat lippua myyty, aikaa oli kulunut myynnin alkamisesta n. minuutti! Ihmetyttää myös toi lippupalvelun homma. kun ilmoittavat myyvänsä vain 6lippua/henki, niin väki osti jopa kymmentä....

Tampereella olisi varmaan paras ollut mennä Swamp Musicista hakemaan kenttälippu ja olisi saanut edestakaisen bussimatkan lipun lisäksi 85 eurolla. Vähän päälle 9 kävelin siitä ohi ja jonottamassa oli siinä vaiheessa 6-7 tyyppiä. Aukesi kymmeneltä se liike, joten uskon, että jos siihen olisin jäänyt, liput olisi saanut. En viitsinyt jäädä odottelemaan tunniksi, vaan päätin tällä kertaa säästää rahani. Kai se vieläkin kannattaa käydä kysymässä, ei sitä tiedä, vaikka liput saisikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom