Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lippupalvelun verkkokaupasta sai liput aika kivuttomasti.
Nyt ainakin nettisivuille on yli 15 minuutin jono... :(
Puhelimella ei ollu kyllä mitään jakoa. Iteki yritin ekan 30 min sitä tässä nettiin odotellessa mut koko ajan varattu. Saiko joku oikeesti varattua puhelimella?
Lippupalvelun idiootti kusipäät ei ollu tampereen stockmannin luukulla tajunneet että niitä kenttälippuja ois voinu vähän aikasemmin tulostaa ulos!!! VITTUSAATANAAAAANPASKAAAAA!!!!!! Olin jonossa 07.15 ja 20 tyyppiä edessä, no kun päästiin juokseen niin olin luukulla ja sain vuoronumeron 21.
9. vuoronumeron kohdalla kaikki kenttä paikat oli menny!! Eli 7 minuutissa!! Vittu joutuu ny menee sit johonkin katsomoon ties minne! Vittu lippupalvelu on perseestä! ja kaikki ne jotka varas jotain 1234567790875687573573567537 lippua kaverin,kaverin,kaverin,kaverin kaverille!!!!! haistakoon vittu koko porukka
Lippupalvelun idiootti kusipäät ei ollu tampereen stockmannin luukulla tajunneet että niitä kenttälippuja ois voinu vähän aikasemmin tulostaa ulos!!! VITTUSAATANAAAAANPASKAAAAA!!!!!! Olin jonossa 07.15 ja 20 tyyppiä edessä, no kun päästiin juokseen niin olin luukulla ja sain vuoronumeron 21.