Metallica Suomeen 15.7.

Oivoivoivoivoivoi..

Metallicaa olisi niin mahtava päästä katsomaan.. Vituttaa vaan kun liput tulevat keskiviikko aamun myyntiin ja mun pitää olla koulussa silloin -____- Pitää toivoa että saan jonkun varaamaan itselleni liput netistä silloin keskiviikkona. Voi kyllä olla tuskan takana nuo liput :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsittääkseni yritykset saavat ennakosta, ainakin jotkut. Korjatkaa jos olen väärässä.. Pitää näköjään mennä lippupalvelun eteen taas joskus klo05:00 jos haluu keikalle... Ainakin viimeks kun jonotin Iron Maidenia niin 08:30 jonoon tulleet eivät saaneet kentälle lippuja.

En usko lippujen saamisessa olevan vaikeuksia, sillä sen verran kovassa myötähäpeän tunteessa orkesterin livekuntoa joutuu nykyisin todistamaan. Olen ihmetellyt jo pitkään kuka studiossa oikein soittaa rumpuja ja kuka soittaa Hammetin soolot???

Kannattaa kuitenkin yrittää hankkitua stadikan jonoon hyvissä ajoin jos aikoo nähdä koko keikan, lämppäristä puhumattakaan. Viimeksi jäimme paitsi ensimmäisistä biiseistä vaikka säntäsimme jonojen ohi uudelle portille joka oli juuri avattu. Siinä vaiheessa jonoja oli vielä silmänkantamattomiin.

Niin ja en parjaa Metallicaa ja kyllä olen diggaillut bändistä livenä vielä 1990 -aikoihin ja levyillä aina Justiceen saakka, mutta näiden jälkeen on mielestäni notkahtanut ankarasti. Höh.

Metallican "huonon kunnon" takia en nyt edes mene katsomaan ko.bändiä. -96 suomessa jäähallissa se oli loistava ja äänentoista suht kohillaan. Mutta esim viime kertainen stadikan keikka ni ohhoijaa mitä kuraa kaikin puolin. Metallica oli ennen hyvä sooloineen ja Larsin kannutuksineen. Nykyisin kuka tahansa osais paremmin vetää biisit kuin Lars ite. IMO

Millon viimeks nähny livenä?

2004 stadikalla ja klippejä sen jälkeen vedetyistä keikoista sattunut silmiin aina silloin tällöin. Kiinnostuskynnys ei ole ylittynyt. Voi ne nyt vetää hyvinkin, mutta omia kokemuksia en aio enää hankkia. En henkilökohtaisesti pidä mistään muustakaan surkeasti vetävästä suuruudesta pelkän nostalgian vuoksi...

Ja lisäksi samaa mieltä 1996 vai mikähän se vuosi mahtoi olla joskus siloin..

Ruotsin ja Norjan keikkojen liput myytiin loppuun alle 90 minuutissa.

Ystävä on kärppänä paikalla kun lipunmyynti alkaa. Toivottavasti saadaan koko porukalle kun kimppakyyditkin lähes kokonaan suunniteltu.

Lippupalveluun kannattaa mennä jonottamaan sitten ajoissa jos meinaa jotain saada... Viimeksi olivat ainakin Ison Omenan pisteessä tulostaneet valmiiksi lippuja nivaskan. Jonotin puoltoista tuntia ja oli ihan viimesiä lippuja jotka sain, taisi jäädä siinä vaiheessa siihen nippuun vajaa kymmenen lippua jäljelle. Eli kyllä niitä lippuja periaatteessa on pidempään kun esim. tuo 90 minsaa kun ne tulostaa niitä etukäteen... Riippuu tietty vähän mestasta paljonko on tulostaneet, enkä tiedä harrastaako ne sitä enää...

Miksi ei ole tullut vielä lippupalvelun sivuille, että voisi katsoa mahdollista katsomopaikkaa valmiiksi jos olisi vielä valinnanvaraa? Koskahan ne tulee sivuille?

Tulee varmaan keskiviikkona aamulla samalla kun tuleevat myyntiin... Jos et meinaa kentälle mennä, niin ei sillä paikalla ole mitään väliä, kunhan johonkin pääset... :rock:

Soittamalla on noita lippuja aika vaikea saada. Pitäisi ensinnäkin päästä läpi puhelimella ja se saattaa viedä oman kokemuksen mukaan joskus tunteja. Ja tuntien päästä ne liput onkin sitten menneet. Kannattaa mennä heti aamusta Lippupalvelunpisteen jonoon ja soitella sieltä jonosta vielä varmuuden vuoksi Lippupalvelun numeroon. Ehkä sitten on paremmat mahdollisuudet.

Tietääkö porukka että montako lippua saa luukulta ostaa? Pitäis 4 lippua hankkia, eiköhän se onnistu?! Pitää mennä aamulla jonoon niittään hippejä etteivät vie multa mun nivaskaa.. stn... Keräilen täällä iltavuorossa agressiota, nukun niin huonot yöunet että olen täynnä kataboliaa ja nukun pommiin, eiköhän hipit lentele iloisesti sen jälkeen!

Tietääkö kukaan onko Jyväskylässä noita lippupalvelun paikkoja, että vois ostaa liparit? Kun ei oikeen sieltä niiden sivuiltakaan mitään löytyny.

Tietääkö kukaan onko Jyväskylässä noita lippupalvelun paikkoja, että vois ostaa liparit? Kun ei oikeen sieltä niiden sivuiltakaan mitään löytyny.

Sokkarin asiakaspalvelusta noita lippuja saapi ostettua. Meinaatkos mennä jonottamaan huomenna? Itekin tässä vähän kelailen, että pitäiskö käväistä aamulla keskustan kautta. Tuo soittorumba ei oikein houkuta kun viime kerrallakin meni liput sivu suun:(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom