Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pikkasen repesin, kun muutama tyyppi lähti oikeasti pois ekan encoren kohdalla.
Järkkärit esti pitit :(
Äijät oli vedossa, muutama moka tuli mutta mitäpä tuosta.
Hieno konsertti!
Ja diablo :5:
Erityiskiitos myös hirvikolarille parkkisvinkistä :thumbs:
Edit. Kivat pommit oli lavalla. Muijat hyppi vieressä aina, kun pamahti :D
Oli muuten aivan helvetin siistiä. Kylmät väreet meni kun keikka alkoi ja tajusin että näen ala-asteajoista fanittamani bändin ensimmäistä kertaa livenä. Tiukkaa settiä biisistä toiseen!
Np. Kannattaa käyttää sitä vinkkiä kaikkiin keskustassa asiointeihin.
Pommit oli aika siistejä, varsinkin kun olin niin lähellä lavaa että ne myös lämmitti ihan hyvin. Pääsin nimittäin ihan lavan eteen tuurilla muiden imussa, vaikkei mulla mitään valkoista ranneketta ollutkaan!
PS. nCh taisi haahuilla hesaria eestaas pariin kertaan jonoa päivitellen, jos en ihan väärin katsonut?
Ihmetytti se järjetön jono stadikan itäpuolella joka uluttoi melkein sinne urheilukentälle asti. Tai enemmän ihmetytti miksi ihmiset seisoi siinä. Käveltiin itse suoraan siitä uimalan mäen yli sinne portille ja suoraan sisään ilman metrinkään jonottamista. Tuosta jonosta joku sanoikin parille järkkärille, että pitäisikö käydä ohjaamassa porukkaa enemmän stadikan suuntaan. Jotenkin ei yllättänyt kun järkkäri sanoi ettei se kuulu sen duuniin. No, duuniahaan se vaan teki. Olisihan se nyt rasittavaa jos joutuisi pari metriä kävelemään.
Oli kyllä loistokeikka. Tosin Ulrichin tuplat meni onessa aika päin helvettiä, mutta muuten olivat tyypit ihan timmissä vedossa. Ei siellä järkkärit mitään pittejä ainakaan parin ekan biisin aikana estelly :D Siinä melkein lavan edessä
Meidät ainakin joku järkkäri Stadika nporteilla ohjasi sinne jonon hännille... Onneksi päästiin jonossa "vähän" eteenpäin kun miehen kaveri soitti, että missä ollaan. Jäi molemmat lämppärit näkemättä, eikä varmaan oltais nähty edes Metallican alkua, jos oltais jääty jonottamaan alkuperäiseen kohtaan.. Vähän huonot järjestelyt oli kyllä tuon jonotuksen suhteen.