Metallica Suomeen 15.7.

Saatanan hyvä keikka :rock:
Erityiskiitos myös hirvikolarille parkkisvinkistä :thumbs:

Edit. Kivat pommit oli lavalla. Muijat hyppi vieressä aina, kun pamahti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikkasen repesin, kun muutama tyyppi lähti oikeasti pois ekan encoren kohdalla.

Tämä kyllä hymyilytti itteäkin,tajusivatkohan tulla takasin:D?

Järkkärit esti pitit :(
Äijät oli vedossa, muutama moka tuli mutta mitäpä tuosta.
Hieno konsertti!
Ja diablo :5:

Noi piti kuuluu mun mielestä jonnekki iha muualle kun metallican keikalle. Sielä joku pitkätukka kuikelo yritti tönia jengia selkään ja aiheuttaa jotain pitin tapasta. Ei menny kaua kun joku kuulapää tiputti sen ja se kaveri istukin sitte pari seuraavaabiisiä ja piteli päätään :D

edit. him veti kyllä naurettavan paskasti. Ville Valo katteli vaan kelloa biisien välissä että "koskahan sitä saa lähteä menemään" ja sit ne kitaran paiskomiset näytti ihan pikkulasten kiukuttelulta...arvostus himiä kohtaan tippu kertaheitolla kellaritasolle.

Oli muuten aivan helvetin siistiä. Kylmät väreet meni kun keikka alkoi ja tajusin että näen ala-asteajoista fanittamani bändin ensimmäistä kertaa livenä. Tiukkaa settiä biisistä toiseen!
Erityiskiitos myös hirvikolarille parkkisvinkistä :thumbs:

Edit. Kivat pommit oli lavalla. Muijat hyppi vieressä aina, kun pamahti :D

Np. Kannattaa käyttää sitä vinkkiä kaikkiin keskustassa asiointeihin.

Pommit oli aika siistejä, varsinkin kun olin niin lähellä lavaa että ne myös lämmitti ihan hyvin. Pääsin nimittäin ihan lavan eteen tuurilla muiden imussa, vaikkei mulla mitään valkoista ranneketta ollutkaan!

PS. nCh taisi haahuilla hesaria eestaas pariin kertaan jonoa päivitellen, jos en ihan väärin katsonut?

Oli muuten aivan helvetin siistiä. Kylmät väreet meni kun keikka alkoi ja tajusin että näen ala-asteajoista fanittamani bändin ensimmäistä kertaa livenä. Tiukkaa settiä biisistä toiseen!

Np. Kannattaa käyttää sitä vinkkiä kaikkiin keskustassa asiointeihin.

Pommit oli aika siistejä, varsinkin kun olin niin lähellä lavaa että ne myös lämmitti ihan hyvin. Pääsin nimittäin ihan lavan eteen tuurilla muiden imussa, vaikkei mulla mitään valkoista ranneketta ollutkaan!

PS. nCh taisi haahuilla hesaria eestaas pariin kertaan jonoa päivitellen, jos en ihan väärin katsonut?

Hmm joo semmosessa ruutupipossa vipelsin?

Soundit oli ihan vitun huonot; Pelkää botnea pitissä. Paska maa, juntteja täynnä, äänestäkää vasemmistoa niin baarit on yhtä hyvin auki. Hyvä keikka, paska maa. Oluttarjoilu oli=2 oluthanaa. Ei saatana mitä paskaa. Onneksi sisään pystyi salakuljettamaan kunnolla keittoa.

Puppetsin aikana tulikin jo jonkinlainen pitti. Itse loikkaisin mukaan rynnittyäni sen 3m ihmisten läpi. Pommit oli mukava piristys loppuun, oli muuten pitkä setti, tuntu ku Metallica olis soittanu ikuisesti (ei siinä mitään pahaa).

Rautaisen kovia ukkoja ovat vielä! :rock: Keikka oli loistava :5: toivottavasti ei mun tarvitse kymmentä vuotta odottaa seuraavaa kertaa, niinkuin nyt piti.

Aivan vitun kova keikka. Show ylitti kaikki odotukset.
Vielä kun olisi ollut kenttäpaikka--soundit katsomon piippuhyllyllä ei olleet parhaat mahdolliset.

Oli kyllä todella kova keikka. Niskat ja jalat on kipeet moshaamisesta ja poNppimisesta :D

Aivan mahtavaa! :rock:

Lähdin "vain" avecina keikalle mukaan, mutta kyllä tästä entisestä tekno-hipistä, nykyisin enemmän popimmasta tytöstä kuoriutui jonkinasteinen hevi-rokki-mimmi kertaheitolla! Mieletön meininki loputtomalta tuntuneesta jonosta huolimatta!!!

Oli kyllä loistokeikka. Tosin Ulrichin tuplat meni onessa aika päin helvettiä, mutta muuten olivat tyypit ihan timmissä vedossa. Ei siellä järkkärit mitään pittejä ainakaan parin ekan biisin aikana estelly :D Siinä melkein lavan edessä

Helvetin kova setti!!!!:rock:
HIM oli kyl aikas paska ja Diabloon en ehtinyt...
Ainoa asia mikä Metallican aikana vitutti, oli ihmiset jotka käyttivät kulkuväylänä katsomoa just siinä kohta missä me istuttiin...(siis kenttäliput, mut oltiin istumassa) Ihan vieressä olis ollut oikea käytäväkin...:curs:

Parhaat biisit Metallicalta oli mun mielestä, One, Master Of Puppets ja Enter Sandman :rock:

"Hyvin" nukutun yön jälkeen voi todeta että keikka oli kyllä hyvä. Biisilista oli mitä mainioin. Varsinkin toinen encore oli järjettömän kova. Am i evil on se kappale, jolla opeteltiin sähkökitaraa soittamaan. Ei liene yllätys että vetelin kunnon ilmakitarat leveässä haara-asennossa biisin lähtiessä soimaan :D

Itselle keikka oli viides kerta kun näin Metallican livenä mutta aina se on yhtä kova. Lukaisin ennen keikkaa Metallica-kirjan melkein kokonaisuudessaan, ja katselin keikkaa ehkä siitä johtuen vähän eri silmällä mitä aikaisemmin.

Miinuksena taas kerran soundit. En tiedä miltä muualla katsomossa kuulosti, mutta kentällä oli järjettömän huono äänentoisto. Kyllähän basari iski mukavasti, mutta siihen se sitten jäikin. Välillä teki oikein pahaa kuunnella sitä puuroa. Onko tuo sitten stadikan ominaisuus vai tarkoituksella haettua. Edellisellä stadikan keikalla D-katsomossa ääni puuroutui myös ikävästi. Areenalla on myös saanut useasti tottua huonoon ääneentoistoon, mutta poikkeuksena pitää mainita viikon takainen The Whon keikka. Soundit oli uskomattoman hyvät. Keikasta julkaistava CD+DVD on pakko-ostos.

Hyvää keikkafiilistä yritti taas kerran pilata pari junttia, siinä kuitenkaan onnistumatta. Kaupungissa myöhemmin sama juttu ja silloin alkoi jo vituttamaan. En viitsi edes mainita mitä kaikkia sankareita tuli nähtyä. Välillä todellakin hävettää olla suomalainen. Ihmisten tyhmyyttä on välillä mahdotonta käsittää. No, keikka oli loistava mikä on pääasia.

Ihmetytti se järjetön jono stadikan itäpuolella joka uluttoi melkein sinne urheilukentälle asti. Tai enemmän ihmetytti miksi ihmiset seisoi siinä. Käveltiin itse suoraan siitä uimalan mäen yli sinne portille ja suoraan sisään ilman metrinkään jonottamista. Tuosta jonosta joku sanoikin parille järkkärille, että pitäisikö käydä ohjaamassa porukkaa enemmän stadikan suuntaan. Jotenkin ei yllättänyt kun järkkäri sanoi ettei se kuulu sen duuniin. No, duuniahaan se vaan teki. Olisihan se nyt rasittavaa jos joutuisi pari metriä kävelemään.

Toisaalta iso kiitos sille toiselle järkkärille joka viittoi sinne aivan lavaan eteen aidattuun etukatsomoon. En tiedä mikä sille tuli, mutta en pahastunut kun pääsi 10 min ennen keikkaa loistaville katselumestoille. Turvatarkastuksessa tuli sellainen määrä alkoholia sisään että sillä olisi juottanut isommakin porukan. Kyllähän sieltä sisältä olisi mieluusti ne juomat ostanut mutta se oluttarjoilu oli aikalailla alimitoitettu vaikka janoisia olikin paljon. Ainakin puoli tuntia siinä jonotin ja sitten päätin alkaa juomaan omia kun ei juomaa sieltä saanut.

Ihmetytti se järjetön jono stadikan itäpuolella joka uluttoi melkein sinne urheilukentälle asti. Tai enemmän ihmetytti miksi ihmiset seisoi siinä. Käveltiin itse suoraan siitä uimalan mäen yli sinne portille ja suoraan sisään ilman metrinkään jonottamista. Tuosta jonosta joku sanoikin parille järkkärille, että pitäisikö käydä ohjaamassa porukkaa enemmän stadikan suuntaan. Jotenkin ei yllättänyt kun järkkäri sanoi ettei se kuulu sen duuniin. No, duuniahaan se vaan teki. Olisihan se nyt rasittavaa jos joutuisi pari metriä kävelemään.

Meidät ainakin joku järkkäri Stadika nporteilla ohjasi sinne jonon hännille... Onneksi päästiin jonossa "vähän" eteenpäin kun miehen kaveri soitti, että missä ollaan. Jäi molemmat lämppärit näkemättä, eikä varmaan oltais nähty edes Metallican alkua, jos oltais jääty jonottamaan alkuperäiseen kohtaan.. Vähän huonot järjestelyt oli kyllä tuon jonotuksen suhteen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli kyllä loistokeikka. Tosin Ulrichin tuplat meni onessa aika päin helvettiä, mutta muuten olivat tyypit ihan timmissä vedossa. Ei siellä järkkärit mitään pittejä ainakaan parin ekan biisin aikana estelly :D Siinä melkein lavan edessä

Ai menikö sitten fade to blackissä hyvin :D
Ite menin pittiin pupetsin kohdalla, en tiennyt, että oli jo aikasemmin.

Meidät ainakin joku järkkäri Stadika nporteilla ohjasi sinne jonon hännille... Onneksi päästiin jonossa "vähän" eteenpäin kun miehen kaveri soitti, että missä ollaan. Jäi molemmat lämppärit näkemättä, eikä varmaan oltais nähty edes Metallican alkua, jos oltais jääty jonottamaan alkuperäiseen kohtaan.. Vähän huonot järjestelyt oli kyllä tuon jonotuksen suhteen.

Itse menin sen jälkeen sisään kun HIM aloitti. En tiedä oliko jo siihen aikaan tajuttu avata lisää portteja, mutta tosiaan kävelin suoraan siitä D-katsomon kohdalta turvatarkastukseen ja en etuillut ketään. Se portti oli lähes tyhjä mistä itse menin, mutta siitä vasemmalle etelämpänä olevana porttiin oli se järjetön jono. Tosiaan ihmetytti kun ihmiset ei käyneet kysymässä pääseekö siitä viereisestäkin sisään. Mutta jos järkkäri on ohjannut siihen jonoon niin mitäs siinä oikein voi tehdä. Tosiaan äärimmäisen huonosti hoidettu keikka Welldonen puolelta.

Suositut

Back
Ylös Bottom