Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Mike
No itse olen imuttanut 2 eri versiota ja ekassa oli mm. Rob Zombie rääkymässä. Tämä mitä olen parjannut, on mitä ilmeisimmin the real, enkä voi edelleenkään käsittää miten tästä voi kukaan pitää.
Originally posted by metalman
Tää some kind of monster kuulostaa lähinnä joltain vitsiltä. Niinkun sanoin, on eri asia kuulostaa "likaiselta" ja ihan vaan paskaselta.
Originally posted by Puterco
Toiselta forumilta metallica-keskustelusta:
"The real album - It's not the same stuff as the "demos" being handed around on the internet. I did the same thing that some of you did: downloaded the apparent new tracks weeks ago. They blew, but they also weren't off the new album.
"
Iminkö itse nämä "skeida"versiot netistä, tuskin, levy oli ilmestynyt ja oikealta kuulostaa. Mutta tässä kaikille pieni toivon kipinä ;)

Originally posted by pexxi
Ensimmäinen kuuntelu takana melkein koko levystä:D
Kuulostaa brutaalilta. Muhun kolahti tietyt biisit jo ensimmäisellä
kerralla! Laulu ja rumpusaundit kohtuullisen raakoja, varsinkin rumpuihin olisi voinut panostaa tuotanto ja miksauspuolella.
Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa ja parempaa kuin viime vuosien "hardrockkokeilut"![]()
Originally posted by paistijauheliha
Olikos pexxi se nyt varmasti aito Metallican levy minkä tällä kertaa kuuntelit? ;)
Repesin meinaan totaalisesti kun luin sun kuunnelleen jotain muuta bändiä (luulit sen olleen Metallicaa) ja kehuit maasta taivaaseen, muuta sitten kun sait tietää, että kyseessä on joku "feikki", niin alko kamala kiroominen! :lol2:

Originally posted by pexxi
...varsinkin rumpuihin olisi voinut panostaa tuotanto ja miksauspuolella.
Originally posted by Spikie
MVP Oikea versio.
SDR & ja olikos se joku RVL niin ovat feikkejä.

Originally posted by Mike
Mielenkiintoinen efekti on huomattavissa kun kuuntelee eka tuota Metallican uutta ja sen jälkeen vaikka jotain uutta kotimaista. Ero on tajuton, niin soitannallisesti kuin tuotantopuolellakin.
Olisko niin että Metallica haluaa tällä uudella levyllään todistaa että nimellä on väliä ja paljon. Vähän sama kuin taidenäyttelyssä, jos kuvassa on paskakasa, on se naurettava kuva, mutta jos siinä lukee alla Picasso, on se mahtava taideteos. Sama pätee Metallican uuteen, ihan sama miten paskan levyn ne olisivat kyhänneet, jotkut sokeutuvat täysin Metallica nimestä ja kehuvat sen maasta taivaaseen. Jos toi olis ollut joku uusi bändi niin kaikki olisivat haukkuneet levyn surkeaksi.
Mulla on neuvo noille kehujille, IMUTTAKAA ne levyt, ei sitten tartte vitutuksessa kehua levyä, ettei ottaisi niin paljoa päähän kun meni rahat kaivoon.