Metallica - St. Anger + free bonus dvd!

Originally posted by Mike
No itse olen imuttanut 2 eri versiota ja ekassa oli mm. Rob Zombie rääkymässä. Tämä mitä olen parjannut, on mitä ilmeisimmin the real, enkä voi edelleenkään käsittää miten tästä voi kukaan pitää.

Aito versio on minullakin mitä suuremmalla todennäköisyydellä...
Sad but true, no keikka kuulosti eilen ihan hyvältä ja vanhat biisit on hienoja. Uusi levy sucks donkey balls.

Originally posted by metalman
Tää some kind of monster kuulostaa lähinnä joltain vitsiltä. Niinkun sanoin, on eri asia kuulostaa "likaiselta" ja ihan vaan paskaselta.

Luukutettiin lauantaina kaljoitellessa levyä ja täytyy sanoa, että kuulosti Panterakin kesylle ja siloitellulle St Angerin jälkeen. Kaverit kehuivat myös soundeja maasta taivaaseen, joten makuasia tämäkin. Muutaman kuuntelukerran jälkeen on mennyt jo listallani mustan albumin ohitse viidennelle pallille. Unforgivenin kaltaista 'täydellistä' biisiä ei löydy (no, Unnamed Feeling on sekin jo melko lähellä), mutta toisaalta ei Enter Sandmanin kaltaista 'salkkuheviäkään', vaan levyllä kuuluu taas se pikkupoikamainen soittamisen riemu, mikä KillEmAllissa aikoinaan säväytti.

Minä taas en voi ymmärtää, ettei joku diggaa levystä?

Originally posted by Puterco
Toiselta forumilta metallica-keskustelusta:

"The real album - It's not the same stuff as the "demos" being handed around on the internet. I did the same thing that some of you did: downloaded the apparent new tracks weeks ago. They blew, but they also weren't off the new album.
"

Iminkö itse nämä "skeida"versiot netistä, tuskin, levy oli ilmestynyt ja oikealta kuulostaa. Mutta tässä kaikille pieni toivon kipinä ;)

MVP Oikea versio.
SDR & ja olikos se joku RVL niin ovat feikkejä.

Eilinen keikka oli kyllä hyvä vaikkakaan uudet biisit (Frantic & St.Anger) eivät toimineet livenäkään.

yeap... thats good..

FOR ME TO POOP ON
triumph.jpg

Noniin, terve taas. Pitkästä(?) aikaa.

Oli pakko osallistua näin kesälomaltakin tähän Metallica-keskusteluun.

Oon ollut Metallica-fani siitä asti kun näin Sad but Truen musiikkivideon silloin kun Black Album tuli. Nyt kun luin lehdistä että Metallicalta tulee sittenkin uusi levy vielä, vaikka Newsted lähti bändistä, en melkein malttanut odottaa. No, torstaina hain sen sitten toki kaupasta heti kun aukaisivat.

Levy kuullostaa nyt neljännen kuuntelun jälkeen todella hyvältä. Uskon, että kun saan 10+ kuuntelua, avautuu levy kokonaan. Nyt kuitenkin olen levollisin mielin.

Ensimmäisellä kuuntelulla levy oli kyllä outo ilmestys. Varsinkin kolmas biisi "Some kind of monster" kuullostaa vieläkin aika paskalta. On vähän sellainen nykynuorille suunnattu limp piskit -biisi. Vaikka en mitään ko. bändistä tiedäkään. Kuitenkin tuossakin biisissä on se "Ominous, i'm in us" -kohta melko jäätävä.

Huh, tähti on syntynyt!

:thumbs:

PLAY IT LOUD!!!

Olin kyllä melko yllättynyt, kun ensi kertaa St. Angerin radiosta kuulin. Nyt, jo hieman enemmän albumin biisejä kuunnelleena, täytyy kyllä sanoa, että diggailen aika paljon. Rumpusoundit on kyllä aika härskit, mutta kuka sitä nyt jaksaa vuodesta toiseen samalla soundilla vetää; siinähän kyllästyy niin soittajat kuin kuulijatkin. Reload jäi aikoinaan hankkimatta, mutta St. Angerin aion ostaa.

Olenkohan jotenkin outo lintu, kun itse tykkään ehkä eniten noista Load, Reload, Garage Inc covereista ja mustasta albumista? Ehkä osasyynä on se, että eka Metallica albumi, jonka ostin oli se S&M eli sinfoniaorkesterin kanssa tehty. Itseasiassa ennen ensimmäisen levyn hankkimista, olin nähnyt bändin Ruisrockissa ja teki silloin meikäläiseen suuren vaikutuksen. Alkuaikojen levyjä ei tullut ilmestymisen aikoihin kuunneltua, diggasin enenmmänkin sitä 80-luvun kasariheviä. Eli vasta vanhoilla päivilläni olen alkanut Metallicaa kuuntelemaan.

Mitä uuteen albumiin tulee, niin ainakaan ekalla kerralla ei oikein mistään kipaleesta jäänyt mitään mieleen eikä ollut oikein omaan makuun. Jotenkin kaikki tuntui samanlaiselta. Täytyy nyt varmaan koittaa vielä muutamaan kertaan kuunnella ja katsoa avautuukos mulle ollenkaan. Itse tykkään enemmän melodisemmasta musasta kuin hillittömästä luukuttamisesta...

St.Anger roks

Ensimmäinen kuuntelu takana melkein koko levystä:D
Kuulostaa brutaalilta. Muhun kolahti tietyt biisit jo ensimmäisellä
kerralla! Laulu ja rumpusaundit kohtuullisen raakoja, varsinkin rumpuihin olisi voinut panostaa tuotanto ja miksauspuolella.

Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa ja parempaa kuin viime vuosien "hardrockkokeilut":worship:

Re: St.Anger roks

Originally posted by pexxi
Ensimmäinen kuuntelu takana melkein koko levystä:D
Kuulostaa brutaalilta. Muhun kolahti tietyt biisit jo ensimmäisellä
kerralla! Laulu ja rumpusaundit kohtuullisen raakoja, varsinkin rumpuihin olisi voinut panostaa tuotanto ja miksauspuolella.

Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa ja parempaa kuin viime vuosien "hardrockkokeilut":worship:

Olikos pexxi se nyt varmasti aito Metallican levy minkä tällä kertaa kuuntelit? ;)

Repesin meinaan totaalisesti kun luin sun kuunnelleen jotain muuta bändiä (luulit sen olleen Metallicaa) ja kehuit maasta taivaaseen, muuta sitten kun sait tietää, että kyseessä on joku "feikki", niin alko kamala kiroominen! :lol2:

Re: Re: St.Anger roks

Originally posted by paistijauheliha
Olikos pexxi se nyt varmasti aito Metallican levy minkä tällä kertaa kuuntelit? ;)

Repesin meinaan totaalisesti kun luin sun kuunnelleen jotain muuta bändiä (luulit sen olleen Metallicaa) ja kehuit maasta taivaaseen, muuta sitten kun sait tietää, että kyseessä on joku "feikki", niin alko kamala kiroominen! :lol2:

noniin, paistijauhelihakin sitten sai imuroitua netistä ton levyn. Tiedä sitten mikä bändi tämä on mutta vittu kuulostaa ihan kyllä siltä kun oli tynnyrrissä äänitetty! Ja saman toistoa on todellakin todella paljon.. Ei kyllä kolahda. Ei ole koko levyssä päätä eikä häntää. Jos tää paska nyt yleensäkään on Metallicaa.. :rolleyes:

Eka Metallica albumi minkä kuulin, oli Black! Ja se on edelleen niiden paras levy!!

*laitto Nothing Else Mattersin soimaan..* Tää on just sitä..:kippis1:

Re: St.Anger roks

Originally posted by pexxi
...varsinkin rumpuihin olisi voinut panostaa tuotanto ja miksauspuolella.

Noi rummut kuulosta kyllä ihan joltain viidakon alkuasukkaan viidakkorummuilta! :curs:

Mutta kyllä kuule Metallican pojat tietää nauhottamisesta ja miksaamisesta ihan vitusti, joten eiköhän ne oli ihan tarkoituksella tehneet tästä levystä aivan paskan.. Kyllä olen vakuuttunut, että paistijauhelihan koulubändi soitti parempaa musaa viidennellä luokalla.. Covereita tosin. :lol2:

Originally posted by Spikie
MVP Oikea versio.
SDR & ja olikos se joku RVL niin ovat feikkejä.

On se nyt vittu kun musiikissakin pitää olla varuillaan, ettei saa FEIKKIÄ!!!
Vittu, on tää bouddarin elämä rankkaa... :lol2:

Maletköt

No jopas sitä mun kommentteja on tullut monelta
kantilta analysoitua paistijauhelihan toimesta?

Entisenä soittajana ja diggarina nämä olivat mun mielipiteet.
Ja versio on oikea. Makuja monia.

Mielenkiintoinen efekti on huomattavissa kun kuuntelee eka tuota Metallican uutta ja sen jälkeen vaikka jotain uutta kotimaista. Ero on tajuton, niin soitannallisesti kuin tuotantopuolellakin.
Olisko niin että Metallica haluaa tällä uudella levyllään todistaa että nimellä on väliä ja paljon. Vähän sama kuin taidenäyttelyssä, jos kuvassa on paskakasa, on se naurettava kuva, mutta jos siinä lukee alla Picasso, on se mahtava taideteos. Sama pätee Metallican uuteen, ihan sama miten paskan levyn ne olisivat kyhänneet, jotkut sokeutuvat täysin Metallica nimestä ja kehuvat sen maasta taivaaseen. Jos toi olis ollut joku uusi bändi niin kaikki olisivat haukkuneet levyn surkeaksi.
Mulla on neuvo noille kehujille, IMUTTAKAA ne levyt, ei sitten tartte vitutuksessa kehua levyä, ettei ottaisi niin paljoa päähän kun meni rahat kaivoon.

Juu rahat meni kyllä kaivoon tuon Metallican kanssa. Loadin jälkeen päätin että se oli viimenen Metallica-levy jonka ostan, mut nyt ajattelin sitten olla lojaali bändille jota oon kuunnellu melkein 20v, ja ostin levyn enkä imuttanut netistä. Kuudennen biisin kohalla heitin levyn seinään ja nyt viimestään tuli selväks että en osta enää Metallican uusia tuotoksia. Nyt joku tietysti neuvoo että kuuntele useamman kerran, kyllä se siitä avautuu, mut ei nuo pierusoundiset kitarat muuksi muutu, eikä huonot riffit hyviksi vaikka kuinka kuuntelisi.

Originally posted by Mike
Mielenkiintoinen efekti on huomattavissa kun kuuntelee eka tuota Metallican uutta ja sen jälkeen vaikka jotain uutta kotimaista. Ero on tajuton, niin soitannallisesti kuin tuotantopuolellakin.
Olisko niin että Metallica haluaa tällä uudella levyllään todistaa että nimellä on väliä ja paljon. Vähän sama kuin taidenäyttelyssä, jos kuvassa on paskakasa, on se naurettava kuva, mutta jos siinä lukee alla Picasso, on se mahtava taideteos. Sama pätee Metallican uuteen, ihan sama miten paskan levyn ne olisivat kyhänneet, jotkut sokeutuvat täysin Metallica nimestä ja kehuvat sen maasta taivaaseen. Jos toi olis ollut joku uusi bändi niin kaikki olisivat haukkuneet levyn surkeaksi.
Mulla on neuvo noille kehujille, IMUTTAKAA ne levyt, ei sitten tartte vitutuksessa kehua levyä, ettei ottaisi niin paljoa päähän kun meni rahat kaivoon.

Mike vois nyt ottaa ihan rauhassa. Kuten sanottua makuja on monia ja jotkut ihmiset saattaa jopa oikeasti levystä pitääkin. Niin uskomattomalta kuin se Mikestä saattaakin tuntua. Kyllä minuakin ihmetyttää jos joku väittää Phil Collinsia kovaksi jutuksi, mutta ei se ole minun ongelmani... Perversionsa kullakin...

Ehkä st.angerista ei klassikkoa tule, mutta helvetin paljon mieluummin kuin monta muuta vasta ilmestynyttä julkaisua tätä kuuntelee. Ja sanottakoon vielä se että ensimmäisen metallica-julkaisuni ostin luokkaretkeltä tampereelta vuonna 1986, nimi oli "master of puppets", kova levy edelleen. Tuossahan tuo lojuu, kannessa tarra "E'pes records - 62 Mk":thumbs: Välissä tulleet Loadit ei oikein uponneet, nyt uppoaa huomattavasti paremmin.

P.S Levyiltä kannattaa yleensä kuunnella muutakin kuin introt....

Ja tuo viimeinen nyt on sama kuin että minä sanoisin että älkää maksako Mikelle narikkaa, voihan se olla että se saattaa joskus kohdella teitä huonosti!

jumalation..mikä tässä musiikissa on nu-metallia?!? ja jos tämä on nyt sitä nu-metallia, pitääkin ryhtyä nu-metal diggariksi. on se kyllä helvetti kun imutetaan netistä levyjä ja haukutaan niitä, vaikka 90%todennäköisyydellä ette ole kuunnelleet biisejä kuin about 1 minuutin.hyvä vain että jätkät uudistuu.kuka sitä olisi jaksanut kuunnella joka vuosi uutta master of puppetsia,ei sillä että siinä olisi jotain vikaa??minusta st.anger on tämän hetken parasta musiikkia. new-metallicaa:worship:

Parin kuuntelukerran jälkeen täytyy sanoa että on kyllä hyvä levy. Kyllä ainakin mulle tipahtaa ihan mainiosti. =) DVD on mukava lisä.

Back
Ylös Bottom