Metallica - Death Magnetic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ei oo kyllä Justicen rumpuja rumpukoneella soitettu. Ja Lars ne tuplabasarit teki. Jos Larsia haukutte niin soittakaa ite paremmin! Mun mielestä se soittaa hyvin, teistä on vaan tullut liian vaativia :D Koko bändi on vielä nykäänkin yksi kovimmista bändeistä joka on kovassa kunnossa, sanoo sitten kuka tahansa mitä tahansa.

Jos Larsia haukutte niin soittakaa ite paremmin!

Hiekkalaatikkoargumentit sikseen, voi kokeilla ottaa ne fanilasit vähäksi aikaa pois päästä, jos ei muuten tajua ettei Lars todellakaan ole enää takavuosien kunnossa. Samoin on käynyt Hetfieldin lauluäänelle, soitto sentään taittuu mutta ei tuo nykyinen munaton kiekuminen ole lähelläkään sitä kulta-aikojen tasoa.

Lars on yliarvostetuin rumpali ever

Jos Larsia haukutte niin soittakaa ite paremmin

heh.. täälläkin foorumilla varmasti löytyy parempia soittajia. Itsellänikin menisi muutama kappale paremmin ku Larsilla vaikka en moneen vuoteen ole soittanu rumpuja, saatikka perehtynyt tupliin kunnolla. Aika räkimistä Larsin soitto on vaikka ko. henkilö on ollu rumpusoittoni innoittaja.

No joo, en mä soittaa osaa mitään instrumenttia, että kyllä mä Larsia paskempi oisin. :D Mutta, no joo. Ei kannata vängätä. Mää olin ihan liekeissä viime kesänä kun veti sen keikan.. Mua ei vitussa kiinnostanut miten ne soitti. Ne veti ihan vitun kovan keikan, ei varmasti jättäneet ketään kylmäksi. :piis:

Itselläni menee uusi albumi ostoon ilman muuta ja innolla odotan, minkälainen seuraaja St.Angerille saadaan kokonaisuudessaan. Vaikka nykyään harvemmin bändiä kuuntelenkaan, niin arvostus on edelleen suuri ja tunneside vanhoihin levyihin vahva jo senkin takia, että Metallica oli mulle se ensimmäinen kovaa kolahtanut yhtye.

Hiekkalaatikkoargumentit sikseen, voi kokeilla ottaa ne fanilasit vähäksi aikaa pois päästä, jos ei muuten tajua ettei Lars todellakaan ole enää takavuosien kunnossa. Samoin on käynyt Hetfieldin lauluäänelle, soitto sentään taittuu mutta ei tuo nykyinen munaton kiekuminen ole lähelläkään sitä kulta-aikojen tasoa.

Ihmettelen vaan että miks aina pitää verrata kaikkia bändejä niiden "kulta-aikaan"? Paskat kulta-ajasta vaikka ne sillon tekikin parhaimmat levynsä. Nyt on nyt. Sitä meinasin siis. Ei se Lars ehkä mikään paras rumpali ole mut se on osa Metallicaa. En mä kyllä haluis Metallicaan soittamaan jotain uutta rumpalia joka on parempi kun Lars. Hetfieldin ääni oli kyllä yhessä vaiheessa aika karseessa kunnossa mut nyt se on parantunut! Kirjota vaikka juutuuppiin "Metallica 2008" niin näät jotain tän tai viime vuoden vetoja. Niin ja totta kai kaikilla on oma mielipiteensä :rolleyes:

Huomio kaikille... tosta missionmetallican jäsenyydestä (ilmaisesta) oli ainakin se hyöty että sai metallican 83 vuoden agoran keikan ladattua ton sivun kautta. Kunnon puhdasta energiaa ja asia menoo :)

Hetfield onneks kehittyny vokalistina mut on tossakin tollasta hauskaa raakuutta.

Laatu 320 ja tosi hyvin kajareilla ainakin pystyy kuuntelemaan.

Viimeksi muokattu:
Huomio kaikille... tosta missionmetallican jäsenyydestä (ilmaisesta) oli ainakin se hyöty että sai metallican 83 vuoden agoran keikan ladattua ton sivun kautta. Kunnon puhdasta energiaa ja asia menoo :)

Hetfield onneks kehittyny vokalistina mut on tossakin tollasta hauskaa raakuutta.

Laatu 320 ja tosi hyvin kajareilla ainakin pystyy kuuntelemaan.

Kiitti vinkistä. En tuolla ookkaan käynyt kattelemassa vähään aikaan.

Levy jossa ei ole minkäänlaista bassoa. Lattea soundi. Paska.

Basson puuttuminen ja dyers eve mielestäni ainoat miinukset AJFA:ssa, angerista en löydä sitten vittu yhtään kehuttavaa, anteeksi vain :rolleyes:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Nyt on tämä Metallican uusi albumi saanut suurella todennäköisyydellä nimen: Death Magnetic. Lisäksi videon mukaan julkaisu tapahtuu syyskuussa.

Linkki

Tätä odotellessa :)

Surffasin tuubissa Slayerin videoita, ja löytyi siinä sivussa tämä 2004 vuodelta oleva Battery, jonka keikalla Dave Lombardo paikkaa Larsia. http://www.youtube.com/watch?v=4qMwh_vFRqQ

Varsinkin tuo biisin loppuosa on melko :rock: Jotain uutta itselle, näin uutta levyä odotellessa.

Uusi "fly-on-the-wall" linjoilla.

Raskaan rockin gigantti Metallica on laskenut pihalle vajaan minuutin mittaisen videonpätkän tulevan Death Magnetic-levyn sessioista.

Death Magnetic, yhtyeen yhdeksäs pitkäsoitto putkahtaa kauppoihin 17. syyskuuta.

Videon, jossa kuullaan soolokitaristi Kirk Hammetin antaumuksellista tilutusta, voi katsoa YouTubesta

Lähde:Mesta.net

Väittävät että virallisilta sivuilta saisi ladattua Death Magnetic kappaleen. Tiedä sitten millaista skeidaa tuo huhu on, mutta ainakin nettisivut on totaalisen tukossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom