Metallica - Death Magnetic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Enpä odota levyltä yhtään mitää. Olisi kyllä ihmeellistä jos siitä kuunneltava viellä syntyy,
kun viimeisestä kunnon levystä on jo 18 vuotta.

Toivomme aina parhautta. st.angerin oon kuunnellu 2 kertaa ja molemmat kerrat oli tuskaa. Mutta se siitä levystä, toivottavasti äijät näyttää kaikille persettä ja tekee kunnon comebackin.

En jaksa tuosta hypestä innostua yhtään. Samat paskat maasta taivaisiin kehumiset ja old school-henkisyydet sanottiin Loadin, Reloadin ja St. Angerin yhteydessä. Jos sieltä oikeasti mennään sinne ...And Justice For Allin progehtaviin eeppisiin riffittelyihin niin sitten kelpaa tälle pojalle kyllä.

Kyllä voi sanoa että nousi tän levyn odotus uusiin lukemiin kun kuuli edes pienen maistiaisen tulevasta. Oli nimittäin aika hyvän kuulosta!

Tuohon St. Anger -keskusteluun....haistakaa vittu, mä tykkään siitä levystä. Ja kuuntelen sitä mistä tykkään. Ei kiinnosta paskaakaan onko se jonku mielestä paskaa vai ei, MINUN mielestä se on ihan jees. Ei tietenkään paras. Paras levy ikinä, koskaan ja milloinkaan on tietysti Master of Puppets!

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tuohon St. Anger -keskusteluun....haistakaa vittu, mä tykkään siitä levystä. Ja kuuntelen sitä mistä tykkään. Ei kiinnosta paskaakaan onko se jonku mielestä paskaa vai ei, MINUN mielestä se on ihan jees. Ei tietenkään paras. Paras levy ikinä, koskaan ja milloinkaan on tietysti Master of Puppets!

Tykkää vaan! Mä en tykkää!

Ps. Haista vittu!

Johan nyt mättää markkinointipuolella kun sivujen sijasta saimmekin pelkät leiskat hypetyksestä huolimatta..the thing that should not be! Trailerikin lähti kuin salaman selässä eivätkä nukkemestarit edes vaivaudu infoamaan virallisilla sivuilla viivästyksen syytä. No, pätkä lupasi ihan hyvää ja sehän on pääasia..tai edes vähimmäisvaatimus.

Kuulostihan se ihan lupaavalta. St. Anger oli ehdottomasti paskin levy bändiltä, soundeja myöten aivan rektaalista.

Täytyy kommentoida tähän ketjuun että kuulostipa parin päivän takaisen metallica keikan bootlegit hyvältä ja energiseltä(välispiikeissä myös sitä perinteistä äijäilyä enemmän mukana)... Jaymzin äänikin tuntuu olevan loistavassa vedossa !

Imperiumista napsittu:

Lars oli taannoin haastattelussa hieman avautunut tuosta levystä, muutama pointti:

- Levy ilmestyy joskus syyskuussa
- Studioon mentiin 26 biisin kanssa, Rubinin kanssa alettiin työstämään 14 ja 11 nauhotettiin, 10 päätynee lopulliselle levylle
- Biisit on pitkiä, 7-9 minuuttisia
- Albumin sisältö on vaihteleva, on paljon nopeutta, hitaampia biisejä, melodista menoa, hieman dynaamisempi kuten bändin alkuaikojen levyt

Njoo Ulrichin hehkutukset voi nyt ottaa jokainen miten haluaa, mutta kyllä itse ainakin varovaisen toiveikkaasti tätä odotan. St. Anger oli paskaa millä tahansa mittarilla mitattuna, joten siitä on pakko parantaa.

Sivuilla nyt lyhyt 1st Fly On The Wall.

St. Anger oli hyvä levy perkele, että te vaan ymmärrä. :D

Odotukset on kyllä korkealla tämän uusimman suhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom