Metallica - Death Magnetic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Itse ostin Loadin ja Reloadin vasta toissa viikolla :D En kyllä jaksa kuunnella levyjä kokonaan. Mutta muutamia hyviä biisejä kummaltakin kuitenkin löytyy. Aikoinaan ostin Until it sleepsin maxin ja siihen se sitten jäi. Noihin levyihin verrattuna nyt odotus vaikuttaa siis lupaavalta.

Ja nyt mennään metsään niin kovasti että ei mitään rajaa.

Hyvin moni pitkäikäinen musikaalinen keksintö on hyvin simppeli. Esimerkiksi jousikonsertto on suht simppeli mutta silti sitä kuunnellaan vielä nykyään vaikka se on sävelletty joskus 18xx. Tai seppo kantosen pianosävellykset. Yksinkertaisempia soittaa kuin joku keskiverto uniklubin biisi mutta silti tosi mullistavia.Se soittamisen helppous ei liity mitenkään mihinkään marginaalisia tekijöitä enempää.

Yksinkertainen on helppo omaksua ja hyvin tehty yksinkertainen sävellys/riffi jonka soittaa naapurin 3v penska leikkikitaralla on sellainen josta löytää uusia ulottuvuuksia vielä 100. Kuuntelukerralla.

Niin, mähän vaan totesin että ne on yksinkertaisia ja toimivia, mutta ei mitenkään nerokkaita tai mullistavia. (Ja ne todellakin on yksinkertaisia silloin, jos itse olen ne helposti oppinut. Ihan vaan selvennyksenä vielä kolmannen kerran, miksi otin tämän vertauksen.) Ja että monimutkaisemmat kuviot vaatii yleensä aikaa enemmän että avautuu, jos avautuu. Kaikki ei avaudu kaikille, eikä joskus avaudu kenellekkään. Metallican parhaimmat ja nerokkaimmat kuviot on mielestäni muilla levyillä.

Noniin. Nyt on 2 lippua saatu keikalle :) Ei muuta kuin odottamaan. Ja tosiaan koska tuo on fanclub-tapahtuma, hinnat oli sen kympin kappale.

-> Tässä varmasti syy siihen miksi uusi tuotanto vaikuttaa niin huonolta - odotukset ovat vanhemman tuotannon jälkeen aika korkealla. Syynä voi myös olla aika suuri tyylisuunnan muuttuminen. Monelle varmasti Loadista on jo alamäki lähtenyt.
Load on paras näistä *kevyemmän* Metallican albumeista, uskaltaisin jopa sanoa että parempi kuin Justice mutta ei MOPin tai blackin tasole ole enää paluuta

Mun mielestä Metallican huonoin levy ikinä on St. Anger. Random-pro tools skeidaa ja huonosti viritetty virveli. Suoranaista melusaastetta. Uudelta levyltä odotan sikäli parempaa suoritusta, ja toivoisin sen olevan parasta mitä bändi on viimeiseen 15 vuoteen tehnyt.

Heh..Jotkut tykkää tytöistä.. osa taas pojista. :rolleyes:
Musta kaikki levyt ovat olleet hyviä.. St.Anger:kin on todella kova levy.
Uskon et uus levy tulee olemaan parhaimmasta päästä! :rock:

Noniin. Nyt on 2 lippua saatu keikalle :) Ei muuta kuin odottamaan. Ja tosiaan koska tuo on fanclub-tapahtuma, hinnat oli sen kympin kappale.
Berliiniin vai Lontooseen? Millä meinasit lennellä ja mitä maksaa lennot? Pikkusen tekis kyllä mieli lähteä...

Ok, olenko ainoa joka arvostaa St.Angeria ihan hyvänä levynä.. sellaisena teraupeuttisena levynä jota on hyvä kuunnella silloin kun oikein vituttaa. Itse taas en pidä Blackkiä minään mestariteoksena vaikka siellä hyviäkin biisejä on. (tarviiko se Enter Sandman aina soittaa keikoilla, vaikka parempiakin biisejä on?)

DM:stä odota sellaista levyä taas mihin täytyy oikein upota ajan kanssa ja se ei aukea heti. Cyanide on ihan hyvä ralli mutta se sinkkubiisi on parempi.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mun mielestä Stanger on ihan hyvä levy. Yli puolet biiseistä on hyviä, sit on taas muutama semmonen et harvoin jaksaa kuunnella. Mutta levyn suurin ongelma on liian pitkät biisit.

Ok, olenko ainoa joka arvostaa St.Angeria ihan hyvänä levynä.. sellaisena teraupeuttisena levynä jota on hyvä kuunnella silloin kun oikein vituttaa. Itse taas en pidä Blackkiä minään mestariteoksena vaikka siellä hyviäkin biisejä on. (tarviiko se Enter Sandman aina soittaa keikoilla, vaikka parempiakin biisejä on?)

DM:stä odota sellaista levyä taas mihin täytyy oikein upota ajan kanssa ja se ei aukea heti. Cyanide on ihan hyvä ralli mutta se sinkkubiisi on parempi.

Juuri näin. Ei Änkeröinen mikään metallin mestariteos ole, mutta oli se sentään metallia. Load/Reload ei juuri sillä saralla loista jotain Fuelia lukuun ottamatta. Levyt ovat hitaudessaan niin uskomattomia että niitä kuunnellessaan saattaa erehtyä luulemaan cd:n imaiseen nauhan sisään ja se on jo jotain. Ja kyllä olen sitä mieltä että tämä suuntaus alkoi Blackista vaikka se ei vielä täsverinen kantriteos ollutkaan.

Kuten sanottua bändi jakaa mielipiteitä kuin mooses meriä. Väitellähän voi vaikka lämpimikseen. Ei maailmasta hyvä metalli lopu vaikka Tallica homman jälleen kusisikin!

Mun mielestä Stanger on ihan hyvä levy. Yli puolet biiseistä on hyviä, sit on taas muutama semmonen et harvoin jaksaa kuunnella. Mutta levyn suurin ongelma on liian pitkät biisit.

Mitenkäs klassikkoalbumien biisinpituudet?:)

Blackkia en kyllä lähtisi minäkään nostamaan listalla kovin korkeaksi. Miksi Stangeria voi kuunnella kun vituttaa? Koska se kuulostaa niin teennäiseltä melkeen koko levy että vitutus vaan lisääntyy?

Fabe sanoi:
Berliiniin vai Lontooseen? Millä meinasit lennellä ja mitä maksaa lennot? Pikkusen tekis kyllä mieli lähteä...

Mun liput on Berliiniin ja ei tarvi lennellä kun asun jo kaupungissa. Mission Metallican ilmaisjäsenille lippuja on jaossa vielä huomisesta alkaen, eli eikun rekisteröitymään ja katsomaan josko lippuja vielä olisi.

se on jo netissä... ja mun koneella :)
Mutta ilman muuta ostan sen digipackina ja myös lataan sen PS storesta Guitar hero III:lle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom