Metallica - Death Magnetic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Missä lukee et digipackissä olisi bonusbiisi?? Jotain bonusta luulis olevan mutta kummassakin on mun mielestä 10 biisiä. Erikseen on sit tämä arkkuversio mikä maksaa yli 100€ jossa on demo cd:t, making of-dvd:t liput, t-paidat, Jamesin alushousut ja pumpattava Lars. ;)

Siis mitvit? Niinpä näkyykin olevan. Olen itse katsonut väärin. No, yleensä ite otan aina digipackin, jos on mahdollista. Tosin tässä tapauksessa normaaliversio olis ollu 4 euroa halvempi.

niille jotka sanoo, että on tylsä biisi

Metallicaa pitää kuunnella jonkin aikaa (siis melkein vuosi) että sitä oppii tajuamaan
metallican tyypit ovat jo niin kehittyneitä, että eivät jaksa enää tehdä mittän nuoruus aikojen master of puppetsia
nykyään pitää olla siis hyvin perillä MELODISESTA metallimusiikista , jotta tajuaisi heitä

itsestäni on aivan mahtavaa kuunnella uusia biisejä ja seurata miten ne etenevät
jokainen nuotti, lyönti, ja ääni pitää kuulla ja muodostaa niistä kappale

en usko, että he enää keksivät mitään mahtava riffiä mihinkään kappaleeseen , niin kuin ennen, mutta odotan innolla

no voi LOL

trainer123 lienet kyllä siinä oikeassa että Metallican jätkiä tuskin henk.koht. kiinnostaa enää nuoruusaikojensa musiikin teko. Kukapa ei haluaisi kehittyä ja muuntautua muusikkona? Pääasia että tekisivät hyvin sen mitä aikovat ikinä väsätkkään, oli se sitten jazzia tai rässiä.

:rock: Noniii!! :D Kunnon meteliä. :hyvä: Tätäkin pitää hieman sulatella ja kuunnella ennenkun avautuu kunnolla. Innolla odotan et tätä levyä pääsee soittamaan GH3:lla ja GH: world Tourissa. :dance:

Alun rumpukompista tuli mieleen Iron Maiden.. ihan jees biisi. Lähtee lopussa vasta oikein kunnolla liikkeelle.

Olenko ainoa, vai häiritseekö jotain muutakin tuo miksaus missä rummut on noin selvästi esillä?

Mua häiritsee yleinen ns "garage" meininki levyllä ja etenkin rumpusoundeissa. Muute on iha ok. Black albumilla on paras soundi IMO.

Metallicaa pitää kuunnella jonkin aikaa (siis melkein vuosi) että sitä oppii tajuamaan
metallican tyypit ovat jo niin kehittyneitä, että eivät jaksa enää tehdä mittän nuoruus aikojen master of puppetsia
nykyään pitää olla siis hyvin perillä MELODISESTA metallimusiikista , jotta tajuaisi heitä

itsestäni on aivan mahtavaa kuunnella uusia biisejä ja seurata miten ne etenevät

en usko, että he enää keksivät mitään mahtava riffiä mihinkään kappaleeseen , niin kuin ennen, mutta odotan innolla

Voi vittu että putosin. (Huutonauruhymiöitä sun muita)

Itselläni ei ole ollut mahdollisuutta kuunnella tätä uutta metallicaa tarvittavan pitkään ja ehkä siitä johtuen en ole havainnut näissä uusissa biiseissä tuota mainostamaasi kehittyneisyyttä.

Sen myönnän että eteenpäin on menty viime levystä, mutta se nyt taas ei tarkoita yhtään mitään. Suunta on oikea, mutta siitä huolimatta The day that never comes kuulostaa korvaani lähinnä tylsältä muniin puhaltelulta. Kyllähän tuo tuosta vielä kuuntelemalla paranee, mutta ei siitä mitään tajunnan räjäyttäjää tule.

Uutta levyä odotan lähinnä skeptisesti, koska omissa silmissäni Metallica on nykyään bändi joka voi purkittaa mitä tahansa ShitLoadeja ja Grammyja sataa taivaalta. Metallicalta ei ole mustan jälkeen tullut yhtäkään levyä jota oltaisiin noteerattu maailmalla millään tavalla, ellei kyseessä olisi ollut Metallica. Sitten kun vielä miettii että tämän uuden kanssa luomisen tuska on varmaan ollut melkoinen, kun on kahtena kesänä joutunut pakenemaan studiosta kiertueelle. Olen silti todella mielelläni väärässä kuuntelen innoissani uutta hyvää Metallican plattaa jos sieltä sellainen putkahtaa.

Ja kyllä nää jannut uuden Masterin/Justicen tekisivät jas rahkeet siihen yhtään riittäisivät, mutta vähän luulen että se luovuus on jo aikaa sitten kuopattu.

E: Mua häritsi tossa uudessa lohkaisussa noi aika ohkaset kitarasoundit.

The day that never comes on kuulostaa ainakin todella hyvältä,paranee kerta kerralta niinku monet metallican biisit muutenkin. Tuli jotenkin mieleen justice for all tosta.

Kyllä tämä kuulostaa paaaaljon paremmalta kuin St. Anger mutta ei se pääse lähellekään Black/Kill em all/Ride the lightning -tasolle. Salimusana varmasti toimii loistavasti.

Jälleen kerran vahvistuu käsitys, että Cliff Burtonin varassa oli tämän bändin luovuus. Ei nämä uudemmat biisit vain tunnu kulkevan minnekään.

Joo ja jodlausta oppii kuuntelemaan jos sitä kuuntelee istuen lederhosenit jalassa hapankaalisammiossa 150v putkeen.

Kysymys kuuluu:kannattaako

E: metallicaan tutustuin joskus -93 eli muutama vuosi tulee kohtapuolin täyteen

Nyt kun näitä biisejä enemmän kuuntelee niin varsin hyvää shittiä kyl on!!

Back
Ylös Bottom