Metal record breakers Juvalla 24-25.3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu, ja sinun aikaasi miehet olivat miehiä voima aitoa ja läpä läpä läpä. Nyky suuntaus on tämä ja joka keskustelussa itkemällä se ei muuksi muutu. FPO noudattaa nyt ja veikkaan että tulevaisudessakin show-linjaa. Enemmän rautaa -------> kiinnostavampaa. Esim. rahapalkintoineen FPO lienee nostaja ystävällisempi liitto kuin esim kaikkien puoltama svnl. Eikä ipf-paitojen ero pro-paitoihin ole nykyään kummoinen. No, koita toki ihmeessä nostaa vaikka 450kg pro-vermeillä, ja tule sitten muiden mukana sotkemaan joka trediä varustesodaksi. :)

Justiinsa joo :wall: olenko minä kirjoittanut varusteista jotain? EN ole. Tuo kyykyn syvyyshän tässä oli minulla pointtina. Ja jos tämä on suuntana, että ENEMMÄN RAUTAA ja liike vajaa ,niin on kyllä surullista. Tällä tyylillä ei kyllä viedä lajia sitten yhtään eteenpäin vaan pahasti taaksepäin. Muistellaanpa vuotta 2005 marraskuuta, kun täällä suomessa oli WPC -kisat ym.. Niin siellä kun oli kanssa niitä pyllistyksiä ja tuomarit hyväksyi niitä ,niin sanomistahan siittä tuli kisojen jälkeen, ja olihan se myös kauheeta katseltavaa tv:stä niitä muutamien äijien kyykkyjä ja aina vaan näytettiin valkoista. Normaalit pulliaisetkin ihmettelivät niitä kyykkyjä.

Kuule jääkuningas, minun ei tarvitse nostaa enää yhtään mitään, minä kun olen nostoni nostanut, mutta yritä sä sitä 200kg :hyper:

Hzerolle: Mikäs sulla muuten siittä ranteesta petti? Eikös se mennyt alle 300kg raudoilla eli et ole terve vai?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ymmärtäähän tuon ainaisen napinan vituttavan. Mutta sitä taas vaikea ymmärtää, ettei nostajatkaan tunnu välittävän nuista nostojen syvyyksistä.

Kait se nyt ois mukava, että kyykyn syvyys olisi sama kaikille?vaikka enemmän show-hengessä nostetaankin.

ja joo, ei nouse mulla 550kg kyykystä vaikka oiskin vajaa, värttinäluu on ehjä kun en penkaa 400kg:tä ja näin, mutta tuohon olisi kiva tietää nostajien mielipide?

Oma syväkyykkyni on alle 500kg ja reilusti joten oman mielipiteen kertominen on siten kai täysin mahdotonta...

Ihmettelin vaan noita linjauksia, sillä toiset vetävät todella hyvään korkoon nuo kyykyt ja toiset sitten sinne minne haluavat ja aina menee läpi. Kaikki nostot vaativat vitusti voimaa kyllä minä sen ymmärrän, mutta kilpailuhenkisenä ajattelen, että sama korko kaikille toisi kisaan ehkä vähän tulosten välistä vertailua, mutta nyt se on täysin mahdotonta.

Hzerolle: Mikäs sulla muuten siittä ranteesta petti? Eikös se mennyt alle 300kg raudoilla eli et ole terve vai?

:offtopic:
Jos se noin vitusti kiinnostaa niin lue mun epikriisini..

Mutta taustoja (Ettei nyt vaan kukaan pääse itkemään niistä varusteita jne...) - autokolari (vastapuoli Savonlinnan JyRy:n treenaajia) tämä siis noin 11kk ennen katkeamista - 6kk kipuja värttinäluussa ja ympäristössä (katkeamiskohdassa) - lääkäri epäili luuaineenvaihdunta häiriötä ja sellainenhan sinne oli syntynyt ja luu oli haurastunut selkeästi katkeamiskohdasta. Fysioterapeutit hoitivat ultra-äänellä, sähköllä ja mobiloimalla rannetta jne. - ei hirveästi korjannut luuta. Kämmenen rotaatio oli niin vajaa että se oli puolet oikean käden kääntymisestä - jos se kuulostaa terveeltä niin eikun vaan. Patologinen murtuma oli siis taustalla tässä ja nyt selkeän katkeamisen jälkeen rotaatio on palautunut ennalleen, kiitos kysymästä ja voimatasot on vielä surkeat, onneksi on vielä vähän tekniikkaa jäljellä. En oikeasti usko että terve luu kestää vähemmän kuin ojentajat nostaa.

:offtopic:
öö herne? tarkoitatko niitä vihreitä pieniä. Voisitko vähän määritellä onko kyseessä sunna vai joku toinen kovinkin aikainen lajike.. luulen että tuon mitättömän palkokasvin nauttiminen nenän kautta, jolloin jopa ilman virtausvastus on 9 kertaa suurempi, suun kautta nauttimiseen verrattuna ja herneen valkuaispitoisuuden huomioon ottaen (n. 20 %) on aika turhaa. Enkä usko että kukaan ottaa oikeasti hernettä nenään, luulen et oikeasti porukka on jo sen ikäistä, ainakin kilpailijat - et ne ei jaksa välittää, niitä kiinnostaa enemmän treenaaminen ja varsinainen kilpailutilanne - kuin ehkä jälkipuheet ja jatkuva minäkuvan itselleen pönkittäminen foorumilla. Pakko on silti päästä hymyileen itkijöille joita täällä näkee, niille joitten on pakko päästä perustelemaan miksi muut tekevät erillaisia tuloksia kuin hän itse. Miten foorumit on täynnä lähes tuomareita, jotka eivät vaan ole koskaan jaksaneet olla auditoitavana tuomarikokeessa - vaikka olisivat paremmin perillä säännöistä ja osaavempia aina kuin tuoleissa istuvat. Tekevät aina havainnot ja päätelmät yhden kuvakulman perusteella ja vastaavat päätuomaria, sivutuomaria ja tietenkin muita paikalla-olleita. Vähän sama kun haukkuisi et olipa Deep Purplen live keikka huono - katsomalla jonkun kännykkäkameralla vedettyä pätkää yuuuuootuuubista :)

mutta joo totta se on että nostajan pitäisi tietää läpimenevän kyykyn syvyys treenatessa, kuin kisassakin. Tuomari linjan pitää olla tasapuolinen ja mahdollisimman jämpti.

Mutta voihan se olla totta että kyykkyjen korkeus on mennyt väärään suuntaan, tai sitten pitäisi yksinkertaisesti unohtaa ihmissilmä ja tehdä asiat videomittauksella kahdella kiinnitettävällä pisteellä, jotka esim. virallinen fysioterapeutti tai muu anatomiaa edes hieman tunteva ihminen kiinnittäisi kilpailijoihin ennen kyykkäämistä - ei tulisi ainaista itkemistä syvyyksistä, eikä muita ikuisuus keskusteluja. Mutta mieti miten tylsää se sitten olisi tuomitseminen, ei tarvitsisi enään valvoa öitä ja katsella pakkotoiston threadeja hieman ironin hymy karehtien - saaden kertoa aina absoluuttisen totuuden videokuvan perusteella.

Toisaalta toinenkin vaihtoehtohan olisi se että laittaisimme vaan noin 6 kameraa kuvaamaan jokaisen noston. Yksinkertaisimmatkin varmaan ymmärtävät miksi kuusi eikä kolme - tuomareina toimisi 9-90 ihmisen raati - tietämättä toisistaan ja antaisi tuomionsa. Näin saisimme realistisen ja aina suunnilleen oikeudenmukaisen tuomarilinjan ja kaikki voisivat olla onnellisia.

Itse olen onnellisessa asemassa, mielummin leikin nostamista tai leikin treenaamista, kuin leikin tuomaria, johon minulta ainakin puuttuu ammattitaito ja osaaminen. Sikäli en väitä että olisi osaamista nostamis tai treenaamispuolellakaan.

Ja ainahan liittoja saa kritisoida - pitääkin, eihän ne muuten kehittyisi koskaan. Joskus vaan unohdetaan että olisi tärkeämpää tehdä yhteistyötä ja huomata että meillä on yhteinen pieni ja uskollinen yleisökin - voimailijat.. niitä liittojen pitäisi palvella - tehdä lajia tunnetuksia ja saada yleisöä kilpailuihin, panostaa junioritoimintaan sitähän se pitäisi olla, vähemmän kyräilyä ja puhetta - enemmän asioitten eteen tekemistä.

olikohan näin että kovimmat raudat nostettiin ihan yksinkertaisella paidalla tuossakin kisassa - ei se pro paita vaan miten sitä paitaa osaa hyödyntää taitaa ratkaista eniten :) Ja tuskimpa noita värttinäluita alkaa terveillä ihmisillä katkeamaan alle 400 kilon penkkirautoje et voit rauhassa jatkaa treenaamista vaikka lankkuja olisikin se 10 ;)

Paljon kirjoitit. Fanaattisuutesi on helposti luettavasti. Onneksi tekstissäsi on muutama oikeakin asia joukossa.

1)Sovitaanko nyt yhdessä niin, että erilaisen mielipiteen esilletuominen ei ole tästä lähtien "itkemistä" tai "vinkumista" vaan pelkkää kritiikkiä, joka tällä kertaa kohdentuu niihin tuomareihin, jotka eivät noudata yhteisiä pelisääntöjä? näitä on ollut aina myös IPF:ssä, jopa MM-kisoissa saakka. Porin MM-95, Virtasen viimeinen kyykky...no joo...tais olla nimellä painoarvoa...

2)turha sinun yrittää hernelajikkeista isompaa artikkelia tehdä, olen niitä viljellyt/puinut maajussina jo yli 20 vuotta.

3)Tuomarikortti multa löytyy, ollut jo kauan.SVNL-kisoihin. Kokeen veti Johan Westerberg.

4)Kuvakulman tai videokuvan perusteella en kritiikkiä heitä. olen istunut varmaan yli 50 voimanostokisassa, mukana SVNL ja FPO-kisoja. Jotkut niistä kisoista on surullista katsottavaa. Esim. syvyydet...kun olis edes siellä päinkin kun pitää, mutta välillä lähes kaikki niiaukset menee läpi.

5)Mielenkiintoista että vedit esimerkissäsi Deep purplen...ekan Purple-levyn ostin vuonna 1972, ja keikalla äijät olen nähnyt neljä kertaa. Loistava ellei påaras HardRock-bändi kautta aikojen.

6)videomittauksia ei tarvita. ei niitä tarvita painonnostossakaan. eikä uimahypyisssä. eikä...pelkkä rehellinen maalaisjärki riittää tuomareillakin.

Olen treenannut ekat voimanostotreenini noin 40 vuotta sitten. Navetanvintillä, pakkasessa, puupainoilla, hanskat kädessä. Joskus kun oli oikein kova pakkanen niin penkkitreeni otettiin velipojan kanssa navetan sisällä,lehmien syöttöpöydällä elukoitten sarvia väistellen. Kun kerran koko kunnassa ei ollut punttisalia. kaikki piti tehdä itse ja mukailla olosuhteita. Mutta into oli kova, periksi ei annettu. Voisin joskus kirjoittaa mitä oli todelline HC-treeni todellisissa HC-olosuhteissa.
Kilpaillut olen vaihtelevasti aina 80-luvulta saakka. Paras RAW-tulokseni IPF-säännöillä on ollut rapiat yli 800 kiloa. Nykyään 800 tulee enää varusteilla (ikääntyminen alkaa painaa päälle) Olen nähnyt livenä Taito haaran ja Doug Kennadyn nostot Ikituurissa vuoden 1978 MM-kisoissa. Olen nähnyt 80-luvun tulokset jotka tehtiin sen aikaisilla menetelmillä ja "hengellä" Olen ollut paikalla ihmettelemässä kun Rauno Rinne teki vuonna 1983 yli 900 kiloa (925 kiloa)alle satakiloisiin..iilman penkkipaitaa tai ihmeempää vetotrikoota.

Katzmaieria kättelin ja hänen kanssaan juttelin turussa 90-luvun alussa.Neuvot kuuntelin ja opiksi otin.

Kyl tässä senverran on perspektiiviä tällä papalla, että jo on kumma jos joku hzero haluaa kieltää mua kommentoimasta asioita.

1)Sovitaanko nyt yhdessä niin, että erilaisen mielipiteen esilletuominen ei ole tästä lähtien "itkemistä" tai "vinkumista" vaan pelkkää kritiikkiä
...
2)turha sinun yrittää hernelajikkeista isompaa artikkelia tehdä, olen niitä viljellyt/puinut maajussina jo yli 20 vuotta.

3)Tuomarikortti multa löytyy, ollut jo kauan.SVNL-kisoihin. Kokeen veti Johan Westerberg.

4)Kuvakulman tai videokuvan perusteella en kritiikkiä heitä. olen istunut varmaan yli 50 voimanostokisassa, mukana SVNL ja FPO-kisoja.
...
6)videomittauksia ei tarvita. ei niitä tarvita painonnostossakaan. eikä uimahypyisssä.
...
Olen treenannut ekat voimanostotreenini noin 40 vuotta sitten. Navetanvintillä, pakkasessa, puupainoilla, hanskat kädessä. Joskus kun oli oikein kova pakkanen niin penkkitreeni otettiin velipojan kanssa navetan sisällä,lehmien syöttöpöydällä elukoitten sarvia väistellen. Kun kerran koko kunnassa ei ollut punttisalia. kaikki piti tehdä itse ja mukailla olosuhteita. Mutta into oli kova, periksi ei annettu. Voisin joskus kirjoittaa mitä oli todelline HC-treeni todellisissa HC-olosuhteissa.
...

Kyl tässä senverran on perspektiiviä tällä papalla, että jo on kumma jos joku hzero haluaa kieltää mua kommentoimasta asioita.

Hih fanaattisuuteni kyllä on jossain ihan muualla kuin voimanostossa, meikku on harrastellu vaan penkkaamista pari vuotta - voima ei minuun tartu kun olken tälläinen kynäniska. Herneitten viljely ei kyllä luojankiitos kiinnostanu pätkääkään, enkä siitäkään tiedä mitään. Mut sovitaan vaan et mielipiteet on vain ja ainoastaan kritiikkiä, kukaan ei epäillyt sinun auktoriteettiasi ja reilun iänkin mukanaan tuomaa viisautta.

Enkä minä ole kieltänyt koskaan sua kommentoimasta - sunna pois viiksien päältä. HC treenaamista olet varmaan tehnyt navetassa eniten meistä koskaan. Kuvakulmaa ja videota et siis pitänyt arvostelu perusteena, olit katsomassa kisoja?. Sitten ei ole mitään sanottavaa :)

Tuon tuomarikortti asian arvasin kyllä, odotin millon pistät sen kortin pöytään.

Minä haluaisin videon vaikka vaan mittasyvyyden merkiksi jolloin kaikille tulisi selväksi millon nosto olisi tarpeeksi syvä - ihan vaan siksi ettei tarvitsisi "kritisoida" mitään. Sillon myös yleisö voisi yksissä tuumin todeta millon joku on selkeesti onnistunut. Kyykky on yleisöllekkin hankalampi seurattava kuin veto tai penkki. Minusta pitäisi ajatella myös yleisöä - nostajan tietysti ollessa ihan etusijalla...

Tuskinpa tämä nyt videoo tarvii tai voihan tämänkin asian vääntää rautalangasta. Eli FPO voimanosto säännöt löytyy täältä:

http://smart2.qred.fi/files/fpo/media/saannot.pdf

Eli sivulla 3 on jalkakyykyn säännöt ja kolmannessa kohdassa lukee näin :

Merkin saatuaan, nostajan on laskeuduttava niin syvään kyykkyyn, että reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalla on alempana kuin polven yläpinta.
Minusta aika yksinkertainen sääntö.

Jos joku ei tiedä missä on lonkkanivel niin se on reisiluun yläpäässä.Reisiluun pää menee tuohon lonkkamaljaa kiinni.

Ja jos tästä asiasta ei pidetä kiinni, niin täytyy heittää kortti menemään. Kaikkien nostajien täytyy olla tasa-arvoisia!!!

Tuskinpa tämä nyt videoo tarvii tai voihan tämänkin asian vääntää rautalangasta. Eli FPO voimanosto säännöt löytyy täältä:

http://smart2.qred.fi/files/fpo/media/saannot.pdf

Eli sivulla 3 on jalkakyykyn säännöt ja kolmannessa kohdassa lukee näin :

Merkin saatuaan, nostajan on laskeuduttava niin syvään kyykkyyn, että reiden yläpinta lonkkanivelen kohdalla on alempana kuin polven yläpinta.
Minusta aika yksinkertainen sääntö.

Jos joku ei tiedä missä on lonkkanivel niin se on reisiluun yläpäässä.Reisiluun pää menee tuohon lonkkamaljaa kiinni.

Niinpä. Eli aivan sama sääntö syvyyden osalta kuin amatööreissäkin (IPF).
Silti, näkeehän tuon nyt s**tana jo noista nettiklipeistäkin (siis ihan sokea otsallaankin) että ammattilaisvoimanostossa ei yleensä tuohon syvyyteen mennä. Usein ei edes lähellekään. Totuuden nimissä on sanottava, että IPF:ssäkin näkyy välillä menevän hiukan tulkinnanvaraisia läpi mutta ei sentään mitkään salipyllistykset.

Raudat on kyllä ammattilaisilla suuria ja äijät varmasti vahvoja. Ja ei, en pystyisi itse edes puolikyykkyyn 550kg:lla tai edes puolella siitä mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ammattilaiskisoissa ei noudateta kyykyn syvyyden osalta sääntöjä. Ja jos ei noudateta, niin mikä arvo niillä nostoilla oikeastaan edes on? Mihin niitä voi verrata? Minun mielestäni ei mihinkään...

Jokuhan voisi perustaa yleisurheilullekin ammattilaisliigan ja pitää sille vuosittaiset MM-kisat. Esim. sadan metrin juoksussa voisi vetää maaliviivan aluksi 98 metrin kohdalle, niin saataisiin uusia maailmanennätyksiä. 2010 voitaisiin viiva vetää jo 90 metriin, niin päästäisiin varmaan jo alle 9 sekunnin. Satunnaisesti voisi järjestää "Record Breakers" kilpailuja, joissa viiva olisi jossain 85 metrin tietämillä ja rata alamäkeä...

Olisi todella mielenkiintoista joskus kuulla jonkun ammattilaiskisoissa kilpailevan mielipide noista kyykkyjen syvyyksistä. Esim. Anon tms. Jotenkin uskon, ettei moni kyseisissä kisoissa kisaavistakaan ole erityisen mielissään asiasta. Mutta onhan se toisaalta ymmärrettävää, että jos muilla menee puolikyykyt läpi, niin eihän sitä kannata itsekään syvään kyykätä jos mielii palkintosijoille päästä.

Hih fanaattisuuteni kyllä on jossain ihan muualla kuin voimanostossa, meikku on harrastellu vaan penkkaamista pari vuotta - voima ei minuun tartu kun olken tälläinen kynäniska. Herneitten viljely ei kyllä luojankiitos kiinnostanu pätkääkään, enkä siitäkään tiedä mitään. Mut sovitaan vaan et mielipiteet on vain ja ainoastaan kritiikkiä, kukaan ei epäillyt sinun auktoriteettiasi ja reilun iänkin mukanaan tuomaa viisautta.

Enkä minä ole kieltänyt koskaan sua kommentoimasta - sunna pois viiksien päältä. HC treenaamista olet varmaan tehnyt navetassa eniten meistä koskaan. Kuvakulmaa ja videota et siis pitänyt arvostelu perusteena, olit katsomassa kisoja?. Sitten ei ole mitään sanottavaa :)

Tuon tuomarikortti asian arvasin kyllä, odotin millon pistät sen kortin pöytään.

Minä haluaisin videon vaikka vaan mittasyvyyden merkiksi jolloin kaikille tulisi selväksi millon nosto olisi tarpeeksi syvä - ihan vaan siksi ettei tarvitsisi "kritisoida" mitään. Sillon myös yleisö voisi yksissä tuumin todeta millon joku on selkeesti onnistunut. Kyykky on yleisöllekkin hankalampi seurattava kuin veto tai penkki. Minusta pitäisi ajatella myös yleisöä - nostajan tietysti ollessa ihan etusijalla...

Jos toi väite, että voimanostokokemuksesi perustuu parin vuoden penkkailuun on totta eikä sarkasmia, niinvoi kissan viikset sentään. Kaikella ystävyydellä, ehkä kannattaisi ottaa vähän vaikkapa omakohtaista kyykkäilykokemusta plakkariin ennekuin alkaa kovin isoisesti väittelemään kyykkysyvyyksistä näillä lakeuksilla ; ) Osaatko edes arvata paljonko tankoon voi ottaa lisää rautaa jos jättää kyykyn 15 senttiä korkeammaksi kuin ennen?

Voima tarttuu keneen vaan, kunhan muistaa että tulokset kasvavat oikealla työllä ja reenaamisella eikä nettifoorumien kaikkitietäväisyydellä. suosittelen sua pyytämään jto:lta harjoitusohjelman.

noitten klippien arvosteluun ei tarvi olla paikanpäällä. niiden syvyyden näkee klipeistä jo pulloperse sikakin. Mutta sen verran kisoja oon käyny kattomassa, että suuntaus nykyisellään huolestuttaa. Voimanosto kokonaisuudessaan on menossa huonompaan suuntaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niinpä. Eli aivan sama sääntö syvyyden osalta kuin amatööreissäkin (IPF).
Silti, näkeehän tuon nyt s**tana jo noista nettiklipeistäkin (siis ihan sokea otsallaankin) että ammattilaisvoimanostossa ei yleensä tuohon syvyyteen mennä. Usein ei edes lähellekään. Totuuden nimissä on sanottava, että IPF:ssäkin näkyy välillä menevän hiukan tulkinnanvaraisia läpi mutta ei sentään mitkään salipyllistykset.

Raudat on kyllä ammattilaisilla suuria ja äijät varmasti vahvoja. Ja ei, en pystyisi itse edes puolikyykkyyn 550kg:lla tai edes puolella siitä mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ammattilaiskisoissa ei noudateta kyykyn syvyyden osalta sääntöjä. Ja jos ei noudateta, niin mikä arvo niillä nostoilla oikeastaan edes on? Mihin niitä voi verrata? Minun mielestäni ei mihinkään...

Jokuhan voisi perustaa yleisurheilullekin ammattilaisliigan ja pitää sille vuosittaiset MM-kisat. Esim. sadan metrin juoksussa voisi vetää maaliviivan aluksi 98 metrin kohdalle, niin saataisiin uusia maailmanennätyksiä. 2010 voitaisiin viiva vetää jo 90 metriin, niin päästäisiin varmaan jo alle 9 sekunnin. Satunnaisesti voisi järjestää "Record Breakers" kilpailuja, joissa viiva olisi jossain 85 metrin tietämillä ja rata alamäkeä...

Olisi todella mielenkiintoista joskus kuulla jonkun ammattilaiskisoissa kilpailevan mielipide noista kyykkyjen syvyyksistä. Esim. Anon tms. Jotenkin uskon, ettei moni kyseisissä kisoissa kisaavistakaan ole erityisen mielissään asiasta. Mutta onhan se toisaalta ymmärrettävää, että jos muilla menee puolikyykyt läpi, niin eihän sitä kannata itsekään syvään kyykätä jos mielii palkintosijoille päästä.

Kyllä olet asian ytimessä, kepakko.

Jos kerran on aivan samantekevää suoritetaanko nosto sääntöjen puitteissa, niin ennätysten teko on helppoa. Vanha kyykkyrekorttini runsas 300 kiloa vuodelta 1993 joutuu tänään roskakoriin.

Aion salilla ottaa 350 kiloa harteilleni, pyllistää sen kanssa vaikkapa 10 senttiä yläpuolelle vaakatason ja juhlia uutta ennätystä.

Auta armias jos joku varmistajista uskaltaa sanoa "jäi vähän ylös" sellainen arvostelija vetäköön vaikka käteensä. Ennätys on syntynyt, olen vahvempi kuin koskaan ennen: olihan tangossa rautaa enemmän kuin koskaan ennen!

Zone-sarja -42%
Kyllä olet asian ytimessä, kepakko.

Jos kerran on aivan samantekevää suoritetaanko nosto sääntöjen puitteissa, niin ennätysten teko on helppoa. Vanha kyykkyrekorttini runsas 300 kiloa vuodelta 1993 joutuu tänään roskakoriin.

Aion salilla ottaa 350 kiloa harteilleni, pyllistää sen kanssa vaikkapa 10 senttiä yläpuolelle vaakatason ja juhlia uutta ennätystä.

Auta armias jos joku varmistajista uskaltaa sanoa "jäi vähän ylös" sellainen arvostelija vetäköön vaikka käteensä. Ennätys on syntynyt, olen vahvempi kuin koskaan ennen: olihan tangossa rautaa enemmän kuin koskaan ennen!

Ja tuon ikäisenä vielä:eek:
Jätkähän on Suomen Valentin Dikul!:worship:

(huumoria, ei provo):kippis1:

Jos toi väite, että voimanostokokemuksesi perustuu parin vuoden penkkailuun on totta eikä sarkasmia, niinvoi kissan viikset sentään. Kaikella ystävyydellä, ehkä kannattaisi ottaa vähän vaikkapa omakohtaista kyykkäilykokemusta plakkariin ennekuin alkaa kovin isoisesti väittelemään kyykkysyvyyksistä näillä lakeuksilla ; ) Osaatko edes arvata paljonko tankoon voi ottaa lisää rautaa jos jättää kyykyn 15 senttiä korkeammaksi kuin ennen?

Voima tarttuu keneen vaan, kunhan muistaa että tulokset kasvavat oikealla työllä ja reenaamisella eikä nettifoorumien kaikkitietäväisyydellä. suosittelen sua pyytämään jto:lta harjoitusohjelman.

Voinen vastata hzeron puolesta, kun ei vaatimattomana varmaan jaksane: On penkannut jonnin verran enempi kuin sinä kyykännyt, tosin varusteilla, ja muissakin nostolajeissa ihan jees tuloksia. Kokemusta ja perspektiiviä ja kisoissa mukana oloa varmaankin aikalailla sama määrä kuin sinullakin, vaikkei ikää ihan niin paljon.

Muuten tämä vänkääminen on vanhaa samaa, eihän noi kyykyt kivoja ole jos on erisyvyisiä, mutta jos nostajille kelpaa niin kelpaa mullekin.

Jos toi väite, että voimanostokokemuksesi perustuu parin vuoden penkkailuun on totta eikä sarkasmia, niinvoi kissan viikset sentään. Kaikella ystävyydellä, ehkä kannattaisi ottaa vähän vaikkapa omakohtaista kyykkäilykokemusta plakkariin ennekuin alkaa kovin isoisesti väittelemään kyykkysyvyyksistä näillä lakeuksilla ; )

kiitos vinkeistä, kyllä minustakin varmaan kahden ja puolen sadan penkkaaja tulee, saati sitten kolmen sada kyykkääjä. Mut sitä en vaan vieläkään ymmärrä millon olen sanonut että kyykyt olisivat olleet tarpeeksi syviä tai olisin ollut sitä mieltä että ne olisi vajaita - sen aiheen jätin kyllä väittelemättä. Keskityin puhumaan vain jatkuvasta "kritisoinnista", olen itse ihmisiä jotka mielummin treenaa kuin kirjoittelee foorumille :) Siksi en arvostele kyykkyjä kun en niistä tiedä mitään, kuten en arvostele myöskään isoja penkkejä - joihin en itse kykenisi, en ainakaan mielellään. Nyt kun olen niin sairas, etten jaksa edes mennä töihin - kirjoittelen enemmän foorumeille.

Voinen vastata hzeron puolesta, kun ei vaatimattomana varmaan jaksane: On penkannut jonnin verran enempi kuin sinä kyykännyt, tosin varusteilla, ja muissakin nostolajeissa ihan jees tuloksia.

Jo on kova sälli tuo hzero, jos hänen profiilinsa pitää paikkansa:

Pituus:
169
Paino:
64,5
Sukupuoli:
M
Asuinpaikka:
Savonlinna

Jo on kova sälli tuo hzero, jos hänen profiilinsa pitää paikkansa:

Pituus:
169
Paino:
64,5
Sukupuoli:
M
Asuinpaikka:
Savonlinna

no videon nähneenä kyseisestä herrasta painon saa ainakin tuplata. pituus varmaan pitää paikkansa ja ehkä asuin paikka :D

Keskityin puhumaan vain jatkuvasta "kritisoinnista", olen itse ihmisiä jotka mielummin treenaa kuin kirjoittelee foorumille :) Siksi en arvostele kyykkyjä kun en niistä tiedä mitään, kuten en arvostele myöskään isoja penkkejä - joihin en itse kykenisi, en ainakaan mielellään.

Eli jos joku juoksee 9 sekunnissa 90 metriä ja se julistetaan 100 metrin maailmanennätykseksi, niin sitä ei voi kritisoida ellei itse pysty samaan?

Suositut

Back
Ylös Bottom