Mestareiden liiga 08/09

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eka puolikas ei tosiaan ollut kaunista, mutta tulostahan tässä pelattiin. Bordeaux oli kyllä täysin aseeton Roman puolustuksen kanssa. Tuli sieltä lopulta kaksi komeaa maalia, Brighin ja Menezin peluuttaminen on kyllä piristänyt koko joukkueen otteita.

Oli muuten mukava kuunnella Kuuselaa, kun oli vähän tehnyt taustatyötä Roman kanssa. Tuli vaan mieleen kun Kuusela oli niin mehuissaan, että se on varmaan siinä 5-0 pelissä pyöritellyt päätään kentän laidalla ja hokenut "On se juoni jätkä.";)

Malisen vastaus miksi joukkuetta pidetään suurseurana oli sen sijaan aika hämmentävä.

Fantasy kiittää, il capitano ja Perrotta hoitivat pisteet kotiin. Muuten taitaa tulla aika kuiva kierros.

mun pankkitili kiittää myöskin :)

nättejä maaleja väänsi Roma kyllä."peukalo suuhun ja nimi lehteen" :D

Ooh, Roman on tehnyt maalin:wtf: Kyllähän fantasyssa mennään heittämällä Alecin ohi;)

Muistakaa tsekata Eremenkon ja muiden maalit klo 00.25 alkavassa koosteessa.

e. Vitut, Vargas ja Roman olivatkin jääneet vaihtopenkille, 18 pistettä sivu suun.

no veikataan noi jatkoonmenijät nyt ainakin,kahhellaan sitten

chelsea
roma

inter
bremen

barcelona
sporting

liverpool
atletico

ManU
Villareal

Bayern
Fiorentina

arsenal
fenerbache

real madrid
zenit
oikea rivi on seuraava

roma
chelsea

panathinaikos
inter

barcelona
sporting

liverpool
atletico

manU
villareal

bayern
lyon

porto
arsenal

juventus
real

fantasyssa on tiukkaa kuin valaan hanurissa,rupu ac on taistellut urheasti ja on tällä hetkellä 6 pistettä mahoneya jäljessä,mutta toisaalta neljä pistettä pikku-pekkaa edellä :)

oikea rivi on seuraava

roma
chelsea

panathinaikos
inter

barcelona
sporting

liverpool
atletico

manU
villareal

bayern
lyon

porto
arsenal

juventus
real

fantasyssa on tiukkaa kuin valaan hanurissa,rupu ac on taistellut urheasti ja on tällä hetkellä 6 pistettä mahoneya jäljessä,mutta toisaalta neljä pistettä pikku-pekkaa edellä :)

Piru itellä meni ainoastaan tuo Porto väärin, arvelin Kiovan pääsevän jatkoon.

Fock sake mate. Rauhanturvaaminen haittaa mun managerointia. Mulla oli viime kierroksella 3 kaveria kentällä 0 pisteillä...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mielenkiintoisia pareja kyllä

Otteluparit

Chelsea, Englanti - Juventus, Italia
Villarreal, Espanja - Panathinaikos, Kreikka
Sporting, Portugali - Bayern München, Saksa
Atletico Madrid, Espanja - Porto, Portugali
Lyon, Ranska - Barcelona, Espanja
Real Madrid, Espanja - Liverpool, Englanti
Arsenal, Englanti - AS Roma, Italia
Inter, Italia - Manchester United, Englanti

Jeah! Bayernilla kävi ihan jees arpaonni. Ei tosin pidä nuolaista ennenkuin... mutta kuitenkin. :dance:

mielenkiintoset parit kyllä,juventuksella kaikki mahdollisuudet tiputtaa chelsea jatkosta,samoin romalla arsenalin kanssa.manu-inter,kumman tahansa putoaminen ilahduttaa suuresti.itse asiassa ManUn putoaminen jopa enemmän

mielenkiintoset parit kyllä,juventuksella kaikki mahdollisuudet tiputtaa chelsea jatkosta,samoin romalla arsenalin kanssa.manu-inter,kumman tahansa putoaminen ilahduttaa suuresti.itse asiassa ManUn putoaminen jopa enemmän

Sanotaanko näin, että kaikilla on mahdollisuudet pudottaa vastustajansa. :D Näyttää meinaan pirun tasaisilta ottelupareilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom