Mestareiden liiga 08/09

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joo pistä vaan liiga pystyyn,niin RuPu AC lähtee taas haistelemaan kärkisijoja,sikäli mikäli P-P suo mulle mahdollisuuden revanssiin :)

Siellä näytti olevan viime kauden Pakkotoisto- liiga pystyssä, ja oma joukkueeni automaattisesti oli liittynyt siihen. Tällä hetkellä näyttäisi olevan 6 joukkuetta jo/ vasta; myös RuPu AC näyttäis löytyvän. En oo perustanu tuota liigaa ni en voi heittää kutsua tänne niille jotka haluavat osallistua, mutta eivät olleet viime kaudella mukana, liigan alkuperäisellä perustajalla on nuo kutsumiskoodit.

joo katoin itekkin,aika jännästi

toimiskohan se tolla viimevuotisella koodilla sitten

Viikon päästä käyntiin
thumbsup.gif
thumbsup.gif
thumbsup.gif

Koodi millä voi liittyä Pakkotoiston omaan liigaan 4720-1452.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1673795&postcount=1

Ei toimi viime vuoden koodi :(

Mikäs tuo Head to Head juttu on? Tuollaisessa näköjään olen vaikka en tietääkseni ole ainakaan itse liittynyt.

Mikäs tuo Head to Head juttu on? Tuollaisessa näköjään olen vaikka en tietääkseni ole ainakaan itse liittynyt.
Se sama löytyy tuolta Premier Leaguen Fantasystakin.. tietääkseni on randomilla muodostettu head-to-head-liiga eri joukkueiden kesken jotka osallistuu UCL-fantasyyn. Näin tuo on selitetty Premier League Fantasyn säännöissä: "Each Gameweek you will play a match against another team in the league, with a match result based on fantasy scores. Three points will be awarded for a win and one point for a draw. Any transfer points deductions will also be deducted from your head to head score. "

Se sama löytyy tuolta Premier Leaguen Fantasystakin.. tietääkseni on randomilla muodostettu head-to-head-liiga eri joukkueiden kesken jotka osallistuu UCL-fantasyyn.

Kiitän selvennyksestä. :)
Kai sitä sit pitää voittaa sekin.

Aattelin pistää vetoa seuraavien joukkueiden puolesta:
Zenit 5,50
Fio 4,80
Inter 1,88
Atl.madrid 2,80
Bar 1,28
Bre 1,18
Chea 1,25
Roma 1,27
Liverpool 2,30
Kertoimet perässä

pitäskö sitten perustaa uus liiga jos viime vuotiseen ei pysty uudet liittymään?

no synnytin sitten tollasen,toivottavasti Ighmael ei pahastunnu,eli P2 liittymiskoodi on 103855-23458

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
huvittavaa, roma on pilannu mun niin monet vedot ja nyt laitoin lapulle ku oli niin vitun varma

1.15 kerroin ja se kuitenki nosti kokonaiskerrointa olihan mulla 7 peliä, kaikki muut oikein tähän mennessä paitsi roma menee häviämään jollee noname joukkueelle. ei vittu:D huh huh

Sama juttu kaikki muut tänään oikein ainakin tähän mennessä paitsi rooma.. rooma parina oli liverpool joten se tupla kosahti siihen. Huomenna ku Manu voitta ni tulee pientä pelirahaa ku parina atl mardid. Zenit ku vielä päihittää juven ni roma peli ei sit enää ees vituttais

heh mulla oli

chelsea - bord+1 1
roma-joku 1
marseille-liverpool 2
basel-shaktar 2
barca-sporting+1 1
panath-inter 2
psv- atl 2

yht kerroin 91 ja panos 10e. ja mitä tekee roma. ei vittu, ei vitttu

sain onneks kipurahoja lapulta jossa oli liverpool, atl matrid ja inter

Tänään lähti supermoniveto:

Manu
1,2
Villareal
0,1

Lyon
0,1,2
Fiorentina
0,1

Dinamo K
0,1
Arsenal
1,2,3

Juve
0,1
Zenit
0,1,2

Aluksi oli myös Manulla 0 mukana mutta otin sen loppupeleissä sitten pois, kun vissii Crissekin mukana?

Eipä saanu ManU maalia aikaseks vaikka CR:kin kentälle tuli. Berbakin sivussa, käytännössä yhtämaalia oli koko ottelu, mutta kun ei mene niin ei mene.

No tänään Juvella ainakin on kulkenut hyvin. Vähän epäilin, että mitähän tästä tulee, kun aikamoista nyhjäystä ollut edelliset pelit Serie A:ssa. Del Pierokin vertyy... Siisti maali.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom