Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no siis pelkästään riittää jos voittaa...jos voittaa 0-1 niin yhteismaalit on sitten 3-2...
jos päättyy 0-0 tai 1-1 niin porto jatkaa
Jep. Tuon Porton maalin ja maalitilanteen lisäks Ronaldo näyttää kentällä käsittämättömän laiskalta. Heti jos menettää pallon tai syöttö ei tule suoraan jalkaan, niin alkaa se käsittämätön löysäily ja lompsiminen. :whip:
MANU UNITED WHY SO BAD?!!?
Sekä näin pitkälle päästessä olisi hyvä heittää vanha Scholes pois keskikentältä ja Nuori Evans alakerrasta..
aikaks paha tappio poolille, 3vieras kassia. vooivoi.
no finaaliin barca-manu
Olen vähän eri mieltä tosta Bayerin maalivahdista (Butt?), sillä mun mielestä mitään maalia ei varsinaisesti voi laittaa sen piikkiin. Ihan hyvin se pelasi, tosin silti ihmettelen Jürgen Klinsmannin ratkaisua ottaa 2. mokke kehiin tällaisessa ottelussa. Eikö Virkkunen sanonut ettei Butt (?) ole pelannut ainuttakaan ottelua tällä kaudella Bundesliigassa?
Näin varmaan oli tarkoitus, mut oliskohan oikeen ajankohta sittenkin ollut jossain Bundesliigan pelissä... :jahas: Noh, kuten sanottu, ei ollut tällä kertaa toi turpaan ottaminen maalivahdista kiinni.Olisko Klinsman sitten yrittäny herätellä joukkuetta tän maalivahtivaihdoksen myötä viikonloppusesta rökäletappiosta. Butt ei tosiaan ole tällä kaudella pelannut, kun nyt 2 ottelua.
mitä BH luulet,saako Klinsi jatkaa vielä ensi kaudella?tai edes kauden loppuun?
Olen vähän eri mieltä tosta Bayerin maalivahdista (Butt?), sillä mun mielestä mitään maalia ei varsinaisesti voi laittaa sen piikkiin. Ihan hyvin se pelasi, tosin silti ihmettelen Jürgen Klinsmannin ratkaisua ottaa 2. mokke kehiin tällaisessa ottelussa. Eikö Virkkunen sanonut ettei Butt (?) ole pelannut ainuttakaan ottelua tällä kaudella Bundesliigassa?
Oli sillä pari hyvää torjuntaa pelin loppupuolella, mutta paljon ne ei lohduttanut 4-0 tilanteessa... 2 maaleista ainakin meni Buttin piikkiin.
Niinpä. En mä kyllä hyvällä tahdollakaan voi laittaa kahta maalia Buttin piikkiin... Siitä maalista minkä Messi (vai oliko se Eto? Ei enää muista.) tuikkasi läheltä Buttin längistä voi toki olla montaa mieltä (eikä edes voi...), mutta siinäkin maalissa Butt peitti sen minkä pystyi. Sekin enemmän hyökkääjän taitavuutta kuin mokken huonoutta.kerros mulle mitkä kaksi?
kerros mulle mitkä kaksi?