Messu-update ja Battle for Olympia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

pexxi

Mode
Kävin tossa Kultsalla fitness-kisojen yhteydessä
järjestetyillä "messuilla". Oli protskuu, vaatetta ja lehtee.
Kisoissa en käynyt...hinta aika suolainen: 30 egee.

Onko kukaan muu vieraillu viime viikonloppuna siellä?Mitkä mielipiteet messuista/kisasta?

Ostin Battle for Olympia 2001 fitnesstytseiltä...taagii settii. Kuulemma kasvutakuu kun kattoo leffan? Hienoo että oli noita bodyvideoitakin kerrankin myynnissä:)

Viimeksi muokattu:
Käytiin vaimon kanssa rundaamassa osasto läpi.
Tarkoitus oli mennä itse kisaan, mutta kun sinne saavuttuamme huomattiin, että muutkin boikotoi, niin mekin päädyttiin siihen ratkaisuun. Kurkkasin saliin sisälle 10 min ennen finaaleja, ja siellä oli vain kourallinen porukkaa, samoin käytävillä. Tuli fiilis, että paikalla oli vain kilpailijat ja niiden huoltajat sekä omaiset. Eli väliin jäi ja ollaan siitä tyytyväisiä.

Ei meidän budjetti ehkä 60 euroon kaadu, mutta korotus oli niin härski, että mielellään otti kantaa olemalla menemättä, vaikka alunperin olin varma että mennään siitä huolimatta.

Mulholland Drive oli varmasti parempi ratkaisu ja samaan hintaan syötiin vielä helvetin hyvät wokit Simonessa ja silti jäi vielä 10 egeä yli pelkästä kisalippujen hinnasta.

Off-topiccina nopeesti: oliko hyvä se Mulholland Drive? Jos kyllä/ei, niin miksi/miksei? Mitä mieltä muijas oli ko elkasta?

Originally posted by S225T
Tarkoitus oli mennä itse kisaan, mutta kun sinne saavuttuamme huomattiin, että muutkin boikotoi, niin mekin päädyttiin siihen ratkaisuun.
Hyvä! Hiljaa sisimmässäni kyllä toivoin, että KP haukkaa 30 euron lippujen kanssa paskaa ja pahasti. Törkeää rahastusta, mutta onneksi ahneella on tälläkin kertaa paskainen loppu!

Kurkkasin saliin sisälle 10 min ennen finaaleja, ja siellä oli vain kourallinen porukkaa, samoin käytävillä. Tuli fiilis, että paikalla oli vain kilpailijat ja niiden huoltajat sekä omaiset. Eli väliin jäi ja ollaan siitä tyytyväisiä. Ei meidän budjetti ehkä 60 euroon kaadu, mutta korotus oli niin härski, että mielellään otti kantaa olemalla menemättä, vaikka alunperin olin varma että mennään siitä huolimatta.
Loistavaa. Toivottavasti KP "Kari-Pekka" Ourama otti opikseen ja pitää hinnat inhimillisellä tasolla sitten bodykisoissa.

Lipuista

Onko teillä tietoo SM-kisoista (kehonrakennus),
mikähän hintataso ja onko kovat skabat tulossa?

Juu jäi meikäläiseltäkin väliin tuon lipun hinnan "törkeyden" takia,ihan periaateesta,perkele.

Re: Lipuista

Originally posted by pexxi
Onko teillä tietoo SM-kisoista (kehonrakennus),
mikähän hintataso ja onko kovat skabat tulossa?
Vähintään tuo 30 euroa iltakisan liput. Helvetti, tekisi mieli boikotoida myös näitä, mutta kaipa tuonne on pakko perseensä hilata.

Originally posted by Iivili
Off-topiccina nopeesti: oliko hyvä se Mulholland Drive? Jos kyllä/ei, niin miksi/miksei? Mitä mieltä muijas oli ko elkasta?

Mun mielestä oli hyvä jo sen takia etten jaksa nykypäivänä katsoa noita basic-kaavan leffoja joita syydetään liukuhihnatyönä suoraan muotista. Samoja näyttelijöitä kierrätetään samojen tarinoiden ympärillä.

MD:ssa jokaista 5-minuuttista (32 kpl) kohden jäi ainakin yksi asia askarruttamaan, eli jäi paljon mietittävää kotiin, mikä on mun mielestä myös hyvä asia.

Tykkäsin. Vaimokin tykkäsi, vaikkei yhtä paljon kuin minä.
Tuli sellainen fiilis kuin olisi sekaisin eikä oikein tajua asioita niinkuin niitä tulisi normaalimaailmassa tajuta. Tuli sellainen fiilis, että joku pelaa oman mielen sisällä juttuja jotka eivät ole omassa kontrollissa. Nämäkin on mun mielestä hyvän elokuvan ominaisuuksia.

:kippis1:

Originally posted by S225T
Tykkäsin. Vaimokin tykkäsi, vaikkei yhtä paljon kuin minä.
Tuli sellainen fiilis kuin olisi sekaisin eikä oikein tajua asioita niinkuin niitä tulisi normaalimaailmassa tajuta. Tuli sellainen fiilis, että joku pelaa oman mielen sisällä juttuja jotka eivät ole omassa kontrollissa. Nämäkin on mun mielestä hyvän elokuvan ominaisuuksia.

:kippis1:

Se on aivan loistava elokuva.. Olen katsonut sen kolme kertaa, yhden kerran teatterissa ja kaksi kertaa kotona. Ja ne musiikit..
Itsekin ekaa kertaa elokuvateatterista pois kävelessä mietin että mitä helvettiä.... Yö meni puoliksi siihen kun mietin mikä oli idea, sit alkoi seuraavien päivien aikana tajuamaan juonen jne. Hyvä elokuva, ei mitään sarjatuotanto paskaa mitä useimmat leffat on.

Jos palataan vielä tähän sivutopiciin kisojen hinnoista, niin KP:n sivuilla luki SM-bodykisoista seuraavaa:

Pääsymaksu:
- Alkukilpailu 15 euroa
- finaali 20 euroa
- VIP-finaalipaikka 30 euroa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jee...halvalla lähtee...
Kerrohan vielä ketä tähtii sinne tulee?

tuutsä?;)

Joo sorry... Hypättiin hiukan Off-Topic.

mä olen kyllä menossa katsomaan Finaaleja, ei se 20 egee ole liikaa vaikka aika kalliilta se tuntuukin.

Itse "messut" oli aika laimeat ainakin finaalien aikana. Pieni yleisökato vaivasi kisaa. Finaalien hinta oli kyllä aika korkea mutta olihan se mukava katsella fitnessnaisia :p .

Bodyfitness-sarjat oli vähän outoja tuomaripelin osalta. Sarjojen tiukimmat fysiikat tulivat toiseksi. Voittajat ja kolmanneksi tulleet eivät taas olleet niin tiukassa kunnossa. Ihan kun tuomareilla olisi ollut ihannefysiikka vielä vähän haussa.

Kehonrakennuksen SM-skaboihin pitäisi olla tulossa ainakin Boogie Mustonen, Juha Hakala, Jerry Ossi, Jussi Hokkanen, Reijo Pasanen, Jari Mattila jne.

Back
Ylös Bottom