Mese kännykkään

Mitenkä saa windows live messengerin nokia n93i:seen? Sitten vielä kysyn semmosta, kun mun kännykässä on wlan-ap verkko, jonka olen huomannut aivan hiljattain. Kyseinen verkko näyttää olevan ilmainen web selailuun kännykällä? Ehkä joku liittymä häiriö vain mun puhelimessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi wlan-ap on käsittääkseni oletusnimi adsl -reitittimen langattomalle kotiverkolle. Jos ei ole sun oma niin ehkä se on naapurin joka hyvää hyvyyttään(tai tietämättömyyttään) on jättänyt sen salaamatta.

Toi wlan-ap on käsittääkseni oletusnimi adsl -reitittimen langattomalle kotiverkolle. Jos ei ole sun oma niin ehkä se on naapurin joka hyvää hyvyyttään(tai tietämättömyyttään) on jättänyt sen salaamatta.
Jos selailen hänen verkolla, niin eihän hänelle tule lisämaksuja seuraavassa nettimaksussa?

Jos selailen hänen verkolla, niin eihän hänelle tule lisämaksuja seuraavassa nettimaksussa?

ADSL:ssa on kiinteä kuukausimaksu, eli ei tule. Ainoa mitä voi aiheuttaa on se, että hänellä yhteys hieman hidastuu, kun sinä surffailet, mutta tuskin huomattavasti, jos on yhtään ruutia liittymässä.

Selevä asia ymmärretty kiitos;)
En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, joten kysyn tässä kysymykseni. Puhelimellani haluaisin katsoa netissä videoita. Yritettäessäni se vaatii jotain flash playeriä ja antaa linkin. Menen sinne linkkiin ja yritän ladata sen, mutta ladattuani tiedoston puhelin ei enää avaa tiedostoa.

Voisiko joku neuvoa mistä saan toimivan playerin, jolla pystyn katsomaan videoita kännykällä.

En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, joten kysyn tässä kysymykseni. Puhelimellani haluaisin katsoa netissä videoita. Yritettäessäni se vaatii jotain flash playeriä ja antaa linkin. Menen sinne linkkiin ja yritän ladata sen, mutta ladattuani tiedoston puhelin ei enää avaa tiedostoa.

Voisiko joku neuvoa mistä saan toimivan playerin, jolla pystyn katsomaan videoita kännykällä.
Osaisko kukaan neuvoa mua kyseisessä asiassa?

Nokian kännyköihin pitää ostaa mese. WM6 alustossa se on ilmaisena.
Mesestä enempi tietoa on http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=26150
kyllä ainakin 1kk sit e51 - puhelimen downloaderi tarjos live messengeriä ilmaseks...
mutta ainakin huhuttu siitä että muuttuis maksulliseks.

voisitko sotilas lukea enemmän ja kysellä vähemmän?
aihetta on käsitelty aikaisemminkin tällä keskustelualueella (flash + web)

kyllä ainakin 1kk sit e51 - puhelimen downloaderi tarjos live messengeriä ilmaseks...
mutta ainakin huhuttu siitä että muuttuis maksulliseks.

voisitko sotilas lukea enemmän ja kysellä vähemmän?
aihetta on käsitelty aikaisemminkin tällä keskustelualueella (flash + web)
Mä en kyllä ainakaan löytänyt mitään. Olisi kiva jos joku neuvoisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom