kokemusta ei ole omalla kohdalla.Itse en ainakaan uskaltaisi mennä ostamaan aurinkolaseja netin kautta.kuitenkin arskat ovat sellaiset kapistukset mitkä ei ihan jokaisen päähän samanlailla istu.eli en ilman sovitusta ostaisi noinkin kalliita laseja
No sittenhän homma toimii JOS tällainen sovitusmahdollisuus on..eikös aikaisemmassa viestissäni lue että ilman sovitusta en ostaisi, muuten kyllä :thumbs:
Ite tilasin oakleyn aurinkolasit www.the-eye-shop.com nimisestä kaupasta. Hyvin pelas toimitukset yms. asiat. Kaverit on kans tilannu kyseisestä kaupasta laseja, eikä ole ollut mitään valittamista.
On muuten aika paljon ilmaa(tai jotain muuta katetta) näissä euroopan hinnoissa esim oakleyn laseissa. Esim oakleyn polarisoidut julietit 440€. Usassa samat lasit 340 dollaria.
On muuten aika paljon ilmaa(tai jotain muuta katetta) näissä euroopan hinnoissa esim oakleyn laseissa. Esim oakleyn polarisoidut julietit 440€. Usassa samat lasit 340 dollaria.
Oon ihan samaa mieltä. Avolla on kans Oakleyn lasit, pari vuotta sitten ulkomailla työssä oleva veljensä toi hänelle aurinkolasit, malli ym. oli tietty valittu etukäteen.. Taishan tosta ihan kiva säästö tulla, ei ne kuitenkaan ihan ilmasia ole. Itse sovittelin jossakin suomalaisessa liikkeessä Oakleyn laseja, olikohan just toi "Juliet" malli, hinta kyllä syletti sen verran et sinne jäi. Pitää kattoa jos jostakin ulkomailta sais vähän edullisemmin.
Kaivetaas vuonna 2005 perustettu ketju esiin ja esitetään kysymys:
- Tietääkö kukaan saako netistä tilattua helkkarin halpoa piraatti/replica laseja luotettavasti ?
Mistä kannattas ostaa esim. RayBanit? Onko nettikaupoila ja optikkoliikkeillä isotkin hintaerot? Ajattelin käydä tässä viikon parin sisällä kokeilemassa laseja ja sit vois tehdä ostopäätöstä. Tietenkin sitä ostas sieltä, mistä halvimmalla saa. Jos hintaero on pieni, niin sit ei väliä.
SilmäAsemalla näyttäs olevan hyvä valikoima raybaneja ja saa myöskin s-bonusta jos prismasta bongaat aseman ;D
ite meen ostaa Rayban Wayfarerit hetikun ehin ~115e tulee maksaa henkilökunta alennuksella noin about.
Kyllähän noita saa netistä kanssa halvalla, mutta eipä se juurikaan paljoa eroa ja saattaa jäädä tulliinkin -> ja tulla maksut perässä niin siinä meni sekin "halpa diili".
ihan mielenkiinnosta kysyn paljos painkiller maksaa postikulujen kanssa wayfarerit?
itse ostin tänään juurikin samanlaiset ja maksoi 90e suoraan optikolta ja muotoiltuna, tuli nahkalaatikko myös mukaan
Keskustaan -> Aleksanterinkadun liikkeet käyt penkomassa, ja sit kaikki kaupat siin lähialueilla, kaivopiha, forumi, kamppi stokka jne. onhan noita. Siellä on hyvä pyöriä kun on aika monta kauppaa kävelyetäisyydellä.
Mulla on varmaan joku tarve saada aurinkolaseja kun aina välillä pitää ostaa uudet :D melkeinpä tasasin väliajoin uudet "merkkilasit". Nyt on kyllä vasta kolmet hallussa kun yhdet vanhat helvetin hienot huuto.netistä ostetut aviatorit hävis, tällaset: http://www.sunglassesid.com/images/sunglasses/Ray-Ban-3138-Johnny-Depp.jpg ne oli vaan normaaleilla vihertävän sävysillä linseillä toisin kun noi.
Jokaisella alkaa oleen noita reiskan wayfarereita. Murobbs:n nördetki jo vikat pari vuotta pelkästään ostaneet noita, koska se on vain päätetty että noi on tyylikkäitä.
Jokaisella alkaa oleen noita reiskan wayfarereita. Murobbs:n nördetki jo vikat pari vuotta pelkästään ostaneet noita, koska se on vain päätetty että noi on tyylikkäitä.