Merkkiaurinkolasit halvalla ?

Ikä
42
Olisi tarve saada Raybanit vahvuuksilla, ja kuten kaikki tietää niin suomessa vahvuuksilla tehdyt kaarevat aurinkolasit maksavat hunajaa. Paikallinen optikko tarjosi raybaneita vahvuuksilla hintaan 380€..

Nykyään kun kaikkea saa halvalla netistä, niin eikö aurinkolaseja ? Thaimassa ovat varsin edullisia, yhdet olen sieltä ostanutkin mutta ikävä kyllä ne hajosivat. Toimittaisikohan joku thaimassa toimiva suomalainen optikko postilla suomeen ?

Esim. ao nangilla on suomalainen optikko, liike taisi olla nimeltään I-GLASS. En löydä mistään ko. optikon yhteystietoja, voisi kysyä jos löytyy joltakulta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Millaiset voimakkuudet sulla on?
Kaarevat isohkot kehykset ja linssi ovat aika haasteelliset valmistaa, ilman suuria prismavääristymiä ja hiominen ei ole ihan yksinkertaista. Itse teen mm. ko. laseja työkseni.

Molemmissa simmuissa on -1. Juu tuo pyöreä lasi on vissiin kallis tehdä =(

Piilarit?

Eikö homma ratkeaisi paljon kätevämmin piilareilla? Näet silloin myös sisätiloissa kun joudut ottamaan aurinkolasit pois. No, on likinäköisyytesi tietysti melko lievää.

Juu, lievää on likinäköisyys mutta kumminkin niin häiritsevää että lasit on pakko olla. Mulla on ollut pitkään vahvuudella olevat arskat ja niihin kun on tottunut niin pakkohan sellaiset on jostain saada. Taitaa käydä niin että joutuu kärsimään omasta tyhmyydestään ja maksamaan täyden hinnan uusista. Toivotaan että vakuutus korvaa jotain vanhoista!

Oliko ne tarjotut raybanit polarisoiduilla linsseillä, kun noin kovan hinnan antoi? Itelläni makso saman merkin kehykset 137e + 70e linssit melkein samoilla vahvuuksilla. Polarisoidut olis ollu n.100e siihen lisää, joten vieläkin aika kaukana tuosta sun hinnasta.

oli polarisoidut. Oliko hubert sulla ne raybanit kaarevilla linsseillä ? Se on se olennaisin juttu mikä tekee hintaa lisää.

Ammattini puolesta sanon: halvalla ei saa hyvää. Tämä laki pätee 100% tässä kaarevassa linssi-asiassa. Jos halvalla haluat, niin suosittelen piilareiden ostoa.

Thaikuista ostetut kaarevat oli hyvät, en tiedä miten ne suomesta ostettuna olisi sen paremmat olleet..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom