Mercedes-Benz E-sarja (w211)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla on -07 eemeli ja ei mitään ihmeellistä. Kaikki laatikko, turbo ja muut alkuperäset. Kerran on jättänyt tielle kun toi moniurahihnan kiristin sano sopimuksen irti 370tkm. Autolla ajettu nyt 445tkm ja ostin sen suoraan helsingistä taksi tolpalta. Vehon täydellinen huoltokirja löytyy.

Mikä kone? Onko pienintäkään ruostevaivaa? Itsellä 197 tkm mittarissa ja juuri siksikin, että remppaa on kovasti tehty, aion mahdollisesti pitää vielä jonnekin 230 tkm asti ihan vähintään. Onko sulla DPF vaihdettu tai putsattu kertaakaan? Lastua?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
200 cdi, ei oo mitään dokumenttia ainakaan tosta dpf, ei o lastua. Ruostetta on yksi puolikas pikurillin pään kokoinen alku takaoven kynnyksessä ihan takaluukun päässä, sinne jää vesi makoilemaan näemmä. Itellä ollut 400tkm asti ja ylimääräisiä mitä oon joutunut tekemään jarrupääsylinteri ja jarruputki takaa. Plus toinen avain sano sopimuksen irti ni ostin uuden varmuuden vuoksi.

Zone-sarja -42%
200 cdi, ei oo mitään dokumenttia ainakaan tosta dpf, ei o lastua. Ruostetta on yksi puolikas pikurillin pään kokoinen alku takaoven kynnyksessä ihan takaluukun päässä, sinne jää vesi makoilemaan näemmä. Itellä ollut 400tkm asti ja ylimääräisiä mitä oon joutunut tekemään jarrupääsylinteri ja jarruputki takaa. Plus toinen avain sano sopimuksen irti ni ostin uuden varmuuden vuoksi.

Molemmilta takaovilta noi kohdat maalattu kertaalleen. Näissä facelifteissakin noi kohdat on ne ongelmalliset, mutta ruostuminen on tosi hidasta verrattuna pre-faceliftiin. Siinä samat kohdat ruostuu, mutta mätänemistahti on melkoinen.

Ei oo kyllä pahoja remppoja sulla tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom