Mulla homma menee fiilinkin mukaan. Penkki, kyykky ja maastaveto ovat ne liikkeet mitä lähetään treenaamaan kunakin päivänä ja päälle tehdään taas fiilinkin mukaan sitten muita liikkeitä. Kuunellaan vähän kehoa ja treenataan sen mukaan. Tällaista tää mulla, pitäis treenata kyllä suunnitellummasti.:D
Fiilispohjalta häröillen ja soveltaen. Myös palautumisen mukaan. Jos vielä kivistää, niin tehdään jotain muuta. Tietty runko kuitenkin olemassa. Ei sitä ihminen pysty robottina mitään kaavaa aina noudattamaan, en mä ainaskaan
mulla on 3-jakonen ohjelma ja se menee n.6kertaa viikossa läpi en katso päiviä ihan palautuksen mukaan mennään mutta melkeen joka päivä mut salilta löytää
Joo, nyt on ollut suunnilleen SU-TI-TO koko kroppa (pari kertaa siirtynyt eteenpäin päivällä ylimääräsen tauon takia) ja kohta alotan 2-jakosen mallia:
Itse yritän vetää kaksijakoisella neljä treeniä viikossa. Pilkuntarkasti en aina ohjelmaa noudata, vaan vedän välillä aika fiilispohjalta. Lisäksi muu liikunta ym. kiireet välillä sotkevat kuviota.
Duunien takia fiilispohjalta. Jos tekisin työtä, missä olisi vakituiset työvuorot, niin treenaisin päivien mukaan. En Kyllä näe kehityksessä mitään eroa, oli sitten tarkat päivät tai ei. Eli fiilispohjalta. Jalat kerran viikkoon ja yläkroppaa 3-5 päivän välein.
Yritän mennä päivien mukaan, mutta aina se ei onnistu kun lajina on voimanosto ja varmistajia ei ole saatavilla tai varustetreeneihin varusteiden pukijaa. Noihin peruskuntoilijoihin en oikein luota salilla ja hieman vaikea ainakin itseni alkaa selittämään jollekin tyypille joka tulee puskista, että kuinka tämä puetaan päälle. Jotenkin vaan vapaampaa ja mukava fiilis treenata vakioporukalla.
Sama täällä kuin Kaivelilla eli noista kolmesta liikkeestä lähdetään ja olen jaotellut seuraavasti:
TI: Kova penkki
TO: Kova kyykky
PE: löysempi penkki (nopeutta, kapeaa penaa, ylileveää vaihdellen tietysti)
SU: kevyempi kyykky (etukyykky/box-kyykky/zercher kyykky) + veto
ja 3+1 eli kolme kovaa viikkoa ja kevennys. Hyvin toimii itsellä.
Ekaa kertaa aloitin tänään menemään päivien mukaan
Ma: Etureidet, Rinta, Olkapäät, Ojentajat
Ti: Takareidet, Selkä, Epäkkäät, Hauis, Pohkeet
Ke: Lepo
To: Saman kuin maanantaina
Pe: Saman kuin tiistaina
La: Lepo
Su: Lepo
Maanantai: Rinnat ja Hauikset
Tiistai: Jalat
Keskiviikko: Olkapaat ja ojentajat
Torstai: Selka
Perjantai: Vatsat ja forkut plus loppuun puol tuntii nyrkkeilyy;)