Meneekö ylätalja näin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
http://www.youtube.com/watch?v=RwX28pi8WGU&feature=youtu.be

tossa ois video mis testasin 'kuivaharjotellen' näyttää teille miten teen ylätaljan. Kertokaa ihmeessä onko tekniikka edes vähän oikeeseen suuntaan.

Ja huom: älkää välittäkö paskasta selästä, olen käynyt puntilla alle vuoden ja muuttanu elämäntavat totaalisesti siitä perus datis kokis linjalta :D Ylipainokin on hallinnassa (sitä oli huomattava määrä :O)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No tärkeinhän tossa ainakin tapahtuu, eli lavat menee yhteen. Tietty helpompi ois arvostella jos tekisit ihan ylätaljaa ja näkis sen tekniikan siinä.

No tärkeinhän tossa ainakin tapahtuu, eli lavat menee yhteen. Tietty helpompi ois arvostella jos tekisit ihan ylätaljaa ja näkis sen tekniikan siinä.

joo se voi olla piru hankala tosta nyt alkaa sit arvioimaan :D Mutta ei iha kehtaa alkaa salilla riisumaan paitaa ja kuvailemaan itteeni :D

Kyllä mun mielestäni toi näyttää just siltä miltä ylätaljan ilman ylätaljaa pitäiskin näyttää. Muista sitten vaan siinä ylätaljassakin pitää hallittu latseilla tehty liike. Painoja joutuu vähentämään aika paljon, jos on ennen tehnyt ilman erityisempää tuntumaa ja vähän ronskimmalla tekniikalla, mutta mielestäni se on kyllä sen arvoista. Ja ne painot nousee yllättävän nopeasti takaisin.

Nyyssölä ainakin mainitti gymlogissa siitä että sen verran leveä ote että kädet ei mene yli kulmaan. Eli käänny yli 90astetta.
Ei mene enää sillon reeni sinne minne pitää. Ota kaveri mukaan mikä kattoo kun teet että lavat aukee ja menee kiinni niin siitä on hyvä lähtee.

Edit: Ja rauhallisesti negatiivinen niin ei saa päästää olkapäitä roikkumaan.

Kyllä tuo mielestäni aikalailla menee niinkuin pitääkin. Itse sinä vain sen tiedät tuntuuko se latseissa. Ainakin osaat viedä hyvin lavat yhteen alasvetovaiheessa. Ja kun painot ovat maltilliset, eikä missään nimessä egoilupainot, ja tekniikka tuo mikä videossakin, pitäisi liikkeen tuntua juuri latseissa. :)

Zone-sarja -42%
Kyllä mun mielestäni toi näyttää just siltä miltä ylätaljan ilman ylätaljaa pitäiskin näyttää. Muista sitten vaan siinä ylätaljassakin pitää hallittu latseilla tehty liike. Painoja joutuu vähentämään aika paljon, jos on ennen tehnyt ilman erityisempää tuntumaa ja vähän ronskimmalla tekniikalla, mutta mielestäni se on kyllä sen arvoista. Ja ne painot nousee yllättävän nopeasti takaisin.

Joo! Pakko oli tämmönen video laittaa kun en oikee ite keksiny mitää keinoo mil saisin varmuuden että teenkö oikein muutaku uppia video viisaampien joukkoon :D Näillä mennään!

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom