Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Me ammuttiin nätisti ensin 18.00 ja sitten siinä 22-24 välisenä aikana.

Pääsen ehkä mukaan näytösampujakoulutukseen. Että jos tuo toteutuu niin sitten jatkossa järkkäillään näitä vähän vielä paremmalla kalustolla.

Kiva uv oli, muksut tykkäsi, itse tykkäsin eikä naisetkaan valittaneet.

Nyt on sitten yhteen alan firmoista otettu yhteyttä ja sovittu että pääsisi mukaan näytöksiin harjoittelemaan. Jos sitäkautta sitten saisi pätevyyden ja luvat näytösampujaksi. Ois aika komiaa päästä rakentaamaan pyroa myös sisälle, esim. johonkin konserttiin. Näitäkin tekevät.

Eilen oli sitten ensimmäiset näytösampujaharjoitukset.

Aika hieno kokemus oli päästä ihan oikeasti rakentamaan se tulitus ja myös ampumaan. Toki meitä oli muitakin harjoittelijoita että ei sitä yksin kaikkea ampunut. Mutta isoa pataa ja tähtipommeja ammuttiin ihan reilusti.

Vähän erilaista ampumista kuin tämä "sytytä tulilanka ja juokse vitun kovaa karkuun" tyyppinen. Siellä ollaan kypärät päässä ihan mestoilla ja tuikataan uutta tuleen jos ei sähköllä ammuta ja läheskään aina ei läheskään kaikkea ammuta sähköllä.

Tavotteena ois vastaavan ampujan pätevyys eli päästä järjestämään noita näytöksi ihan itsenäisesti. Kyllä siinä varmaan tämä vuosi helposti menee...

EDIT: Että ketjun otsikkoon vastaten, vitusti enempi kuin aikaisempina vuosina jos pääsee ostamaan suoraan maahantuojalta...

Aikasmoiset tulitteet, tais olla muutenkin tyyriimmän puoleiset häät jos oli pelkästään noin isot paukut. Minkä hintasia tuollaiset on asiakkaalle?

Avasin jo oman ketjunkin tätä harrastusta varten. Mutta tuo oli 1000 euron hintainen asiakkaalle. Avaimet käteen eli ampujat tulee paikalle, järkkää tulituksen ja siivoaa ja kiittää ja poistuu. Että se nyt on mihin vertaa tuo hinta. Onhan tuo yksi ohjelmanumero ja tonni on aika perusyksikkö häitä järkätessä. ;)

Tuohon 500 lisää ja saa mukavan kasan tähtipommeja lisää. :D

Jaahas, eiköhän tämäkin pidä nostaa esiin!

Ei mene tänävuonna paljon. Oiskohan max 200 euroa mitä menee taivaalle JOS vain ehtii. Pitää ampua keikka alta pois ensin. Mutta varattu on setti omaan pihaankin.

17 euroa meni et ostin muutaman papatin ja pari raketttia kun poika haluaa nähdä.

Itse en osta varmaan yhtään rakettia, mutta annan kaikille raketteja ostaville täyden tuen taistelussa koiraihmisiä ja muita valittajia vastaan. Pisteitä ei heru myöskään "joo siis vähän lapsellista ampua joku 100€ ilmaan jonain koiranpaskapommeina, itse ainakin vedän baari-illan aikana 200€ sileeksi ja makaan koko huomisen krapulassa. Lisäksi taas varmaan ainakin 3 ihmistä saa lievän silmävamman, kun taas runsaalla alkoholin käytöllä ei ole mitään haittavaikutuksia"-porukalle.

Ei mene latin latia. Eiköhän niillekin vähäisille rovoille järkevämpiäkin käyttökohteita löytyne ;)
Ei siis millään pahalla teitä pyromaaneja kohtaan :)

Itse en osta varmaan yhtään rakettia, mutta annan kaikille raketteja ostaville täyden tuen taistelussa koiraihmisiä ja muita valittajia vastaan. Pisteitä ei heru myöskään "joo siis vähän lapsellista ampua joku 100€ ilmaan jonain koiranpaskapommeina, itse ainakin vedän baari-illan aikana 200€ sileeksi ja makaan koko huomisen krapulassa. Lisäksi taas varmaan ainakin 3 ihmistä saa lievän silmävamman, kun taas runsaalla alkoholin käytöllä ei ole mitään haittavaikutuksia"-porukalle.
Sosiaalisessa mediassa kyllä aika hyvin koiraihmiset valittaneet jo etukäteen noista raketeista. "Ihan typerää rahan ampumista taivalle, pitäisi kieltää" taisi olla yksi kommentti. Sympatiaa ei täältä heru noille koiraihmisille. Naapurissa koira ulvoo yksinäisyyttään lähes päivittäin, keväällä jalkakäytäviä koristaa kasat koiranpaskaa. Pidän koirista, mutta en pidä valittajista.

Kuulemma ISIS-hessutkin varanneet paukkuja uudelle vuodelle. Olis sinänsä ihan piristävää jos niihin liiveihin olisikin ladattu perhosia ja isoja kinuja, ja sädetikkuja kans!

Nostellaas wanhaa ketjua. Itse en rakettien ampumisesta kauheasti välitä joten pyöreät nolla euroa tuli käytettyä tänä vuonna raketteihin. Tyttöystävän ja kavereiden kanssa vietetään iltaa ja osa porukasta on rakettikaupoilla käynyt joten eiköhän niitä saa vierestä seurata ihan tarpeeksi. Eipähän tarvitse itse sormet kohmeessa sytytellä.

Nostellaas wanhaa ketjua. Itse en rakettien ampumisesta kauheasti välitä joten pyöreät nolla euroa tuli käytettyä tänä vuonna raketteihin. Tyttöystävän ja kavereiden kanssa vietetään iltaa ja osa porukasta on rakettikaupoilla käynyt joten eiköhän niitä saa vierestä seurata ihan tarpeeksi. Eipähän tarvitse itse sormet kohmeessa sytytellä.

Itse sijoitin täsmälleen saman summan tänä vuonna. Jotenkin tuo rahan polttaminen vain ei kuulostanut erityisen hyvältä ajatukselta tällaiselle vähävaraiselle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom