Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on sitten yhteen alan firmoista otettu yhteyttä ja sovittu että pääsisi mukaan näytöksiin harjoittelemaan. Jos sitäkautta sitten saisi pätevyyden ja luvat näytösampujaksi. Ois aika komiaa päästä rakentaamaan pyroa myös sisälle, esim. johonkin konserttiin. Näitäkin tekevät.
Sosiaalisessa mediassa kyllä aika hyvin koiraihmiset valittaneet jo etukäteen noista raketeista. "Ihan typerää rahan ampumista taivalle, pitäisi kieltää" taisi olla yksi kommentti. Sympatiaa ei täältä heru noille koiraihmisille. Naapurissa koira ulvoo yksinäisyyttään lähes päivittäin, keväällä jalkakäytäviä koristaa kasat koiranpaskaa. Pidän koirista, mutta en pidä valittajista.Itse en osta varmaan yhtään rakettia, mutta annan kaikille raketteja ostaville täyden tuen taistelussa koiraihmisiä ja muita valittajia vastaan. Pisteitä ei heru myöskään "joo siis vähän lapsellista ampua joku 100€ ilmaan jonain koiranpaskapommeina, itse ainakin vedän baari-illan aikana 200€ sileeksi ja makaan koko huomisen krapulassa. Lisäksi taas varmaan ainakin 3 ihmistä saa lievän silmävamman, kun taas runsaalla alkoholin käytöllä ei ole mitään haittavaikutuksia"-porukalle.
Nostellaas wanhaa ketjua. Itse en rakettien ampumisesta kauheasti välitä joten pyöreät nolla euroa tuli käytettyä tänä vuonna raketteihin. Tyttöystävän ja kavereiden kanssa vietetään iltaa ja osa porukasta on rakettikaupoilla käynyt joten eiköhän niitä saa vierestä seurata ihan tarpeeksi. Eipähän tarvitse itse sormet kohmeessa sytytellä.