Meneekö paljon rahaa raketteihin UV:na?

Ostin ison padan, vielä pitää jotain pientä katsoa. 85€ mennyt tähän mennessä, veikkaan, että reipas 100€ kuluu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en tällaisesta tiedä.
:D

Muistan niin hyvin kun olin yläasteella ja opettajainhuone sijaitsi kolmannessa kerroksessa. Seurailin kun uuden vuoden jälkeen muutama raggari viritteli tuollaisen vanhan thunderin suoraan siihen ikkunan alle. Siitä kun se lähti ja jysähti just eikä melkein oikean ikkunan kohdalla niin ihmettelen jos ei ainakin muutamalla opettajalla tullu vetelät punttiin. Siihen malliin se ikkunakin helähti, että ihme kun ei hajonnut.

Voi suatana ku ois niitä 90-luvun Thunder Kingejä vielä.

Ken ei tiedä, niin kyseessä oli sellainen mulkun(hevosen)paksuinen mölli, josta lähti sellainen valo-otus.

Se pöhisi aikansa ja paukahti ku itse perkele.

On puhuttu, että niillä olisi jotkut räjäytelleet postilaatikkoja tuhannen vituiksi.

Itse en tällaisesta tiedä.

Noissa hommissa kannattaa pitää mukana rulla ilmastointiteippiä, jota pyöräytetään pari kierrosta laatikon ympäri sen jälkeen kun laaki on pudotettu sinne.
Kun laatikon kansi ei pääse aukemaan vapaasti, niin se räjähdyksen vaikutus on paljon dramaattisempi.
Sytytyslankoja voi myös fiksata pidemmäksi niin on enempi aikaa suorittaa teippaus.

Kuulopuheita nämä.

kyllähän sitä varmaan pari paukkua tulee ostettua, mutta suurin sijoitus on tuo itse kuningas alkoholi. Sitten toivotaan, että on keskiviikkona omat ja muiden silmät ehjänä.

Ai vittu että ne vanhanliiton thunderit ja maxi-tykit oli kyllä hienoja :D Tuli kyllä tehtyä mitä tyhmempiä juttuja niillä, postilaatikoita en kyllä räjäyttänyt mutta yks kaveri ampui ala-asteen ikkunan rikki vahingossa, kun sotivat niillä keskenään. Oli kova juttu kun teippas niitä vanhoja maxi-tykkejä 4-6kpl yhteen ja rautalangalla sytytyslangat kans yhteen, jysähteli aika hienosti. Eräs hauska leikki oli että niitä viskottiin aukeella kentällä sytytyksen jälkeen menemään ja toivottiin ettei laukee itseä kohti. Jääkiekkokaukalon reunaa pitkin ammuttaessa lähtivät kans hienosti :)

Nyt hävettää ottaa sanoja takasin, huomenna poikie kanssa juhlimaa ja pakko se on päivällä käydä jotkut teho thunderit ja iso rakettipakkaus ostamassa. Rahaa tulee menee siis kurkusta alas ja taivaan tuuliin :nolo:

Jahas se on taas tämän aika, vuosi vierähtänyt tästäkin postista nopeaan :D On tää keli kyllä ihan naurettavaa, jos ei tästä muutu niin raketit ammuttava nurmikolta vesisateessa eiss...

- - - Updated - - -

Ostin ison padan, vielä pitää jotain pientä katsoa. 85€ mennyt tähän mennessä, veikkaan, että reipas 100€ kuluu.

Eli yhteen pataan kului 85e, mikä vitun tulivuori se on? :)

Minä en saakeli ymmärrä näitä rakettijuttuja. Sen pystyn sulattamaan, että lapsellinen henkilö ostaa muutaman pommin lapsille katseltavaksi, mutta kaikki teinit ja känniääliöt raketteineen voisi mun puolesta ampua vaikka kuuhun.

Viimevuodelta jäi ampumatta aika iso läjä kaikenmaailman raketteja niin voisi ottaa tavoitteeksi ne saada tuliteltua, vois sitä parit viaporin pamaukset ostaa lisäksi vauhdittamaan hauskanpitoa.

Minä en saakeli ymmärrä näitä rakettijuttuja. Sen pystyn sulattamaan, että lapsellinen henkilö ostaa muutaman pommin lapsille katseltavaksi, mutta kaikki teinit ja känniääliöt raketteineen voisi mun puolesta ampua vaikka kuuhun.

Mikäs siinä on niin vaikea ymmärtää jos niitä tykkää kerran vuodessa taivaalle ampua? Itse tuli pentuna ammuttua joka vuosi ihan perkeeleesti ja vieläkin aikuisena tulee 50-100e tuhlattua näihin "lapsellisiin" pommeihin ja kaveriporukalla ammuttua millo missäki niitä. U mad?

ei mene penniäkään. taijettu nuitten paukkujen takia korvaa leikata useiden vanhojen satojentuhansien arvosta, eikä ole kuuloa yhäkään.

Itellä on kans koko lapsuuden kuulunut vuodenvaihteeseen se että raketteja poksautellan pihan täydeltä. Hauskaa hommaahan se oli ja vaikka en tänä vuonna välttämättä mitään ostakkaan, niin ymmärän ainakin niitä jotka ampuu.

Budjetti tulee oleen 0-30e, riippuu työkuvioista.

Ei mene senttiäkään. Eikä ole mennyt varmaan kymmeneen vuoteen, eikä tule jatkossa menemäänkään. En keksi mitään turhempaa rahantuhlausta kun ampua ne taivaalle, olen siis pihi. Aion pysyä turvallisen matkan päässä ampujista ihan turvallisuuden takia, kun ei oo luntakaan... Syön vaan nakkeja, kuohuvat jätän suosiolla muille;)

Kyllähän näihin on aikoinaan aikamoisia summia tullut sijoitettua, mutta nykyään en kyllä vähiä rahojani näihin tuhlaa. Kaverit ostaa vähän jotain ja mulle riittää se, että nään kun ne ammutaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom