Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:DItse en tällaisesta tiedä.
Voi suatana ku ois niitä 90-luvun Thunder Kingejä vielä.
Ken ei tiedä, niin kyseessä oli sellainen mulkun(hevosen)paksuinen mölli, josta lähti sellainen valo-otus.
Se pöhisi aikansa ja paukahti ku itse perkele.
On puhuttu, että niillä olisi jotkut räjäytelleet postilaatikkoja tuhannen vituiksi.
Itse en tällaisesta tiedä.
Nyt hävettää ottaa sanoja takasin, huomenna poikie kanssa juhlimaa ja pakko se on päivällä käydä jotkut teho thunderit ja iso rakettipakkaus ostamassa. Rahaa tulee menee siis kurkusta alas ja taivaan tuuliin
Ostin ison padan, vielä pitää jotain pientä katsoa. 85€ mennyt tähän mennessä, veikkaan, että reipas 100€ kuluu.
Minä en saakeli ymmärrä näitä rakettijuttuja. Sen pystyn sulattamaan, että lapsellinen henkilö ostaa muutaman pommin lapsille katseltavaksi, mutta kaikki teinit ja känniääliöt raketteineen voisi mun puolesta ampua vaikka kuuhun.
Itellä on kans koko lapsuuden kuulunut vuodenvaihteeseen se että raketteja poksautellan pihan täydeltä. Hauskaa hommaahan se oli ja vaikka en tänä vuonna välttämättä mitään ostakkaan, niin ymmärän ainakin niitä jotka ampuu.Minä en saakeli ymmärrä näitä rakettijuttuja. Sen pystyn sulattamaan, että lapsellinen henkilö ostaa muutaman pommin lapsille katseltavaksi, mutta kaikki teinit ja känniääliöt raketteineen voisi mun puolesta ampua vaikka kuuhun.