GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Membereiden määrä..

Eikös se ole hyvä vaan, kun ei jokainen vasta rekisteröitynyt aloita topickkeja: "Tehkää mulle hyvä treeni ohjelma" Ja "eka kuuri"

Itselle ainakin rekisteröitymisen syynä oli lähinnä tyo paljon mainostettu search-nappula, jota ei pääse käyttämään ilman rekisteröitymistä. Kaikkiin kysymyksiin onkin sitten löytynyt vastaus ilman oman kysymyksen tekemistä, joten ei ole ollut tarvetta kirjoitella.

Originally posted by Asdfg
Itselle ainakin rekisteröitymisen syynä oli lähinnä tyo paljon mainostettu search-nappula, jota ei pääse käyttämään ilman rekisteröitymistä. Kaikkiin kysymyksiin onkin sitten löytynyt vastaus ilman oman kysymyksen tekemistä, joten ei ole ollut tarvetta kirjoitella.

Registered: Nov 2002

:D

Originally posted by paistijauheliha
Varmaan yli puolella porukasta on kaks nikkiä!?
Epäilen samaa. Luulen esimerkiksi että AKV ja Baarikello ovat sama henkilö jolla on tylsää töissä.

Olen itse yllättynyt kuinka paljon tuttavani jotka eivät ole koskaan salilla käyneet tietävät tämän palstan ja ainakii meillä duunissa tuntuu olevan tämä palsta suosittu pelkästään muutamien hauskojen threadien takia.
Muuten olisko esim bannatut kirjautuneet tänne toisella nimellä?

Originally posted by Asdfg

Samoin mulla. Mä ehtiin lueskella tätä palstaa kuukausia ennenku rekisteröidyin.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom