Meikän rössy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
Just huomasin etsivusta vatta on rintaa eellä vaik oon tahkonnu vatoja. Onko kyse huonoista syvistä vatsalihaksista, joita en oo reenannu ollenkaa? Voiko asian paikata reenamalla niitä?

Tuohan voi johtua rasvasta tai juuri niistä heikoista syvistä vatsalihaksista (..tai GH gutista, joka tuskin tähän kuuluu..). Mitään ehdotonta totuutta kertovaa keinoa ei oikein voi sanoa, mutta kokeile niin, että seiso suorassa ja jännitä vatsalihakset. Jos vatsa menee sisään (ja vatsalihakset näkyy paremmin), niin syy on tod. näk. syvissä vatsalihaksissa, jos vatsa vieläkin pullottaa ja/tai vatsoja ei näy, niin kyse on rasvasta.

Syviä vatsalihaksia kannattaa kehittää kyllä joka tapauksessa, ne tukee keskiruumista ja siksi mm. auttaa isoissa liikkeissä(kyykky, mave).

Kehittämiseen soveltuu esim.
hengitysharjoitukset
voimapyörä

Repe^ sanoi:
Miten reenataan syviävatsoja ???

Lueppa minun aikasempi posti nyt ihan huolella. Alotella voi noilla "hengitysharjoituksilla" ja sitten tehdä voimapyörää, joka on vähän vaativampi.

Aluksi kattelin että näyttääpä nuo hengitysharjotukset huuhaalta. Tein niitä töissä ihan piruuttain. Nyt tuntuu erikoista kipua vatassa :S

Elikkäs kyllä nuo toimii kivasti, varsinkin kun oon lyöny syvien vatsalihasten treenit laimin ihan liian pitkään.

ps. sivarinlötkö voisi viitsiä edes edellisen postauksen lukea...
Kride sanoi:
Alotella voi noilla "hengitysharjoituksilla" ja sitten tehdä voimapyörää, joka on vähän vaativampi.
Tai sitten postauksen sarkasmi meni minulta täysin ohi..

Koittakaapas sitä staattista pitoa,mun käsittääkseni se treenaa hyvin syviä vatsalihaksia.Eli asento on vähän niin kuin punnerruksessa mutta paino on kyynärvarsien ja varpaiden varassa.siinä sit pidetään sen verra ku jaksetaan.todennäköisesti joku 20-30 sekuntia.

make998 sanoi:
Koittakaapas sitä staattista pitoa,mun käsittääkseni se treenaa hyvin syviä vatsalihaksia.Eli asento on vähän niin kuin punnerruksessa mutta paino on kyynärvarsien ja varpaiden varassa.siinä sit pidetään sen verra ku jaksetaan.todennäköisesti joku 20-30 sekuntia.

Nuo toimii hyvin. Ite oo tehny aina 3 sarjaa 60-80 sekunttia, sillei et vielä "puristaa" niitä vatsoja samalla. Pitää vaan rillit heittää aina nurkkaan ennenkuin alottaa, kun jossain vaiheessa ukki alkaa täristä:) . Voimapyörä on mun mielestä kuitenkin vielä parempi, mutta tietysti vaativampi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
juu oon kans tehny noita missä ollaa kyynärvarsien ja varpaitten varassa. Ja tota mää ainaki alotin ne ihan että en laittanu mitää painoja selkää...nykyää laitan vähäsen ja oon siinä sitte jotai 30-40s.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom