megamass 4000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aine
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kertokaas omia mielipiteitä kyseisestä aineesta..
Mä käytin sitä ja itse ainakin olin erittäin tyytyväinen.. Hyvän makuinen, sekoittuu kohtuu hyvin, ja ei tullu yhtään turhaa läskiä, vaan kaikki tuli kiinteäx.. ym..
Laittakaas kommenttia.. ja mielipiteitä tosta aineesta.. :rolleyes:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä sijoitin aikoinaan tuohon, (vai olikohan se megamass 2000 silloin) pitkän pennin, ja mulla ei toiminut ollenkaan, vaikka
vedin sitä kokoajan ja joka paikassa.
Jälkeenpäin tajusin hakea himaan 25.kg säkin maltoa, ja 10.kg säkin protskua ja tein omat massanlisääjät.

Originally posted by Kimmo
Jälkeenpäin tajusin hakea himaan 25.kg säkin maltoa, ja 10.kg säkin protskua ja tein omat massanlisääjät.

Siis teitkö palautusjuoman vai onko massanlisääjässä jotain erilaista(esim. hiilareita enemmän suhteessa protskuun tjsp.)?

Originally posted by KäveleväRuumis
Siis teitkö palautusjuoman vai onko massanlisääjässä jotain erilaista(esim. hiilareita enemmän suhteessa protskuun tjsp.)?

No yleensähän nää massanlisääjät on sellasta shittiä jossa on hiilareita ihan törkeesti proteiiniin nähden. Ja se proteiini mitä niissä on, on melko hitaasti imeytyvää. Lisäksi valmiissa massanlisääjässä on yleensä kaikki vitamiinit ja muut seassa. Ei se oo mitään muuta kun tiivistettyä ruokaa. Ei siltä kannata ihmeitä odottaa.

Kyllähän nuo melkoisesti sisältävät hiilaria ja proteiinia ei juurikaan ole. Mielummin tosiaan satsaisin rahani heraan+maltoon+kreatiiniin kuin noihin massanlisääjiin.

Liitteet

• mega mass4000.webp
    mega mass4000.webp
    22,9 KB · Katsottu: 591
Originally posted by jpm
Kyllähän nuo melkoisesti sisältävät hiilaria ja proteiinia ei juurikaan ole. Mielummin tosiaan satsaisin rahani heraan+maltoon+kreatiiniin kuin noihin massanlisääjiin.

Jumalauta! 3700Kj! Ei ihmekkään, että tuo kertyy vatsan ympärille helposti :eek:

Terve,
massanlisääjäksi mä tuon tein, ja samaa kamaa on siis tuo megamass4000 stöödikin.
Vastasitkin jo jo omaan kysymykseesi, eli massanlisääjissähän on tunnetusti paaaljoon hiilaria ja suhteessa aika vähän protskua.

Itsellä ainakin tuo mega mass 4000 avitti suoli toimintaa ihan kivasti, koko aika pukkas aika jännää kaasua :D. eipä juur mitää muuta ollu, ja söin sitä sillon kun ensimmäisiä kertoja kävin salilla ja luulin ettei tartte ku syödä tota pelkästään, niin saa ihan järkyttävästi voimaa ja massaa =)

Jumalauta! 3700Kj! Ei ihmekkään, että tuo kertyy vatsan ympärille helposti :eek:

Jotenkin tuntuu että nyt sekotit joulet ja kalorit. Joulehan on SI-järjestelmän yksikkö, mutta kalori on se mistä vieläkin puhutaan. Tossahan on sadassa grammassa 360 Kcal, eli vähemmän kun puhtaassa maltossa tai proteiinissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tais olla meikäläisen ekaa jauhoa (ostin 7kg suklan makuista)joskus 14 tai viidentoista vanhana... hyvin tuli masasaa lisää... paino nousi 75---->85 mut oli siinä toki löysää mukana... tulokset tietysti kasvo siinä samas...

no söin paljon kanaa,lihaa ja kalaa... Sitten tavallista kotiruokaa... Päivä yleensä meni näin; puuroa aamupalaksi ja pari leipää... kouluruokailu... protsku juoma koulussa....kotona kotiruokaa... ennen treeniä protsku juoma ja banaani tai jokin muu hedelmä... treenin jälkeen protsku juoma... noin 1 tunti treenin jälkeen sitten ateria kanaa tai lihaa... Paljon päivän aikana vettä noin 4litraa!!! ja pitkät yö unet...

Originally posted by aine
ei tullu yhtään turhaa läskiä, vaan kaikki tuli kiinteäx..
Tämä tarkoittaa vain sitä, että syöt suurinpiiretin kulutuksesi verran. Jos syöt enemmän kuin kulutat, niin lihot.

Ite vetelin tota taas pitkästä aikaa kesällä kun sain tarjouksesta halvalla. Ostin sen paketin kaverin kanssa pokeen. Tarvitsin ylimääräistä energiaa, olin sellaisessa työssä että sai syödä mitä vain milloin vain ja paino silti putosi.

Ei toi Megamassikaan auttanut , kesällä laihduin päivittäisestä 4500kcal syönnistä huolimatta...

Joillakin kavereilla on hyviä, toisilla taas huonoja kokemuksia. Yksi todella ruipelo tuttu ei saanut mitään irti tuosta. Ite joskus 15 kesäisenä sain kyllä painoa 10kg 9kk:ssa...

Luultavasti markkinoilla on parempiakin tuotteita, toi tosin on tarjouksessa jo aika halpaa tavaraa...

Re: Re: megamass 4000

Originally posted by Juoppo
Tämä tarkoittaa vain sitä, että syöt suurinpiiretin kulutuksesi verran. Jos syöt enemmän kuin kulutat, niin lihot.
Ennemminkin taitaa selittyä sillä, että tämä on aineen ainoa posti muualle, kuin roinapuolelle. :jahas:
aineen kootut postit

jos totakin 3 tai 2 annosta vetää päivässä niin tuleeko jotain sivuvaikutuksia(läskin lisäksi) kun tossakin on noita vitamiineja yms. suht paljon esim.kalsiumiakin tulisi noin 2000-3000 mg päivässä joka lienee suht paljon..?

Originally posted by Powerhousu
Jotenkin tuntuu että nyt sekotit joulet ja kalorit. Joulehan on SI-järjestelmän yksikkö, mutta kalori on se mistä vieläkin puhutaan. Tossahan on sadassa grammassa 360 Kcal, eli vähemmän kun puhtaassa maltossa tai proteiinissa.
Dead Man Walking puhui ilmeisesti tuosta esimerkkiannoksesta, jossa on 5,5 dl kevytmaitoa ja 150 g tota MM 4000.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom