Mega Duty - mitkä on fiilikset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jabe-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Vähän aikaa sitten oli puhetta mega duty treeniohjelmasta, nyt kyselisin tuloksia ja tuntemuksia. :evil:

Onko ohjelma läpikäymisen arvoinen, toimiiko kaikki nuo erikoisliikkeet niin kuin pitää, iskeekö ylikuntoa päälle ja mihin ohjelman kanssa päätyy?

:lol2:

Viime kevät-talvesta olen treenannut MD tyylillä, sitä ennen vuosi aktiivisesti salilla ja toinen vuosi vähemmän aktiivisesti.

Ylikunto ei oo ollut ongelma, joka neljäs viikko on ollut lepoa tai kevyttä treeniä(yleensä kokonaan lepoa). Tosin useimmiten oon vetäny kevyen viikon jälkeen vielä yhden viikon ilman erikoistekniikoita ja sitten kaks viikko kaikilla mausteilla.
Kaikille lihasryhmille en oo saanu MD:tä toimimaan kunnolla ja nyt oonkin muuttelemassa ohjelmaa jonkin verran, mutta pelkkiin suoriin sarjoihin ei taida enää olla paluuta:). Tän syksyn olenkin vetäny ohjelmaa enemmän sillai miten tuntuu hyvältä..
Kehitystä on kyllä tullu pikkuhiljaa(ei tarpeeks) eli sikäli on toiminu kyllä.

Oon lähinnä yksin treenaillu eli monessa liikkeessä on vähän vaikeeta käyttää kaikkia erikoistekniikoita, mutta se tuskin on kovin paljoo syöny treeni tehoo..

Eli oma neuvo on: kokeile ihmeessä, mutta älä jämähdä siihen ohjelmaan.

itellä on menossa vasta toinen viikko tyyliin mega duty ja 4 viikko on sitte poijes salilta. Noi kaikki vähennykset, pakkotoistot jne... vie kyllä mehut pois koko ruumiista ja lihakset on riekaleina pari treenin jälkeistä päivää:cool:

Hmm... mitä jäi käteen? Vaikee sanoo, alussa tulokset nousi todella paljon mutta aika nopeesti iski ylikunto vaikka pidin joka kolmannen viikon kevyenä. Aion kyllä vielä ennen joulua laittaa sellasen parin viikon MD-tehokuurin.

Originally posted by Jesuiitta
Hmm... mitä jäi käteen? Vaikee sanoo, alussa tulokset nousi todella paljon mutta aika nopeesti iski ylikunto vaikka pidin joka kolmannen viikon kevyenä. Aion kyllä vielä ennen joulua laittaa sellasen parin viikon MD-tehokuurin.

Jos vaikka pääsisit tosta kuvasi mahasta eroon ;)

Originally posted by Jesuiitta

Jeps, tätä mietinkin.. Itselläni on nuoren ikäni takia varmasti tuo palautumisaika vielä suhteellisen pitkä, saan ylikunnon iskemään herkästi alta 3 viikon päälle. Tosin tuossa ohjelmassa on 3 reenikertaa viikossa, tällä hetkellä treenaan 4 kertaa viikossa.
(ja ennen treenasin 5 kertaa viikossa mut lihasryhmä kerrallaan )

Seuraavaks lähtee md käyntiin ja sen jälkeen rupeen käymään 5x viikossa lihasryhmä kerrallaan :eek:

Originally posted by ]abe
Jeps, tätä mietinkin.. Itselläni on nuoren ikäni takia varmasti tuo palautumisaika vielä suhteellisen pitkä, saan ylikunnon iskemään herkästi alta 3 viikon päälle.

Pisti tämä silmään vaan, luulisi että nuoremmalla iällä palautuu nopeammin, johtuen vilkkaammasta hormonitoiminnasta, nopeammasta aineenvaihdunnasta ym. Itse ainakin palaudun kohtuullisen hyvin, ja pisin kovien viikkojen treeniputki onkin kestänyt 11 viikkoa. Sen jälkeen olin tosin hieman paskana. Mutta kuitenkin, 3 viikossa täysin ylikuntoon kuulostaa hieman oudolta, ELLEI sitten joka treenissä tee supernegapakkorestpausea.

Terveisin nimimerkki,

"Olen 18 ja käsi käy"

Originally posted by IR0N.
Pisti tämä silmään vaan, luulisi että nuoremmalla iällä palautuu nopeammin, johtuen vilkkaammasta hormonitoiminnasta, nopeammasta aineenvaihdunnasta ym. Itse ainakin palaudun kohtuullisen hyvin, ja pisin kovien viikkojen treeniputki onkin kestänyt 11 viikkoa. Sen jälkeen olin tosin hieman paskana. Mutta kuitenkin, 3 viikossa täysin ylikuntoon kuulostaa hieman oudolta, ELLEI sitten joka treenissä tee supernegapakkorestpausea.

Terveisin nimimerkki,

"Olen 18 ja käsi käy"
Juu, itse olen kohta saman ikäinen ja minun treeniohjelmalla onnistu se 3ssa viikossa ylikuntoon, reeni luisti pirun hyvin ja hetken päästä huomasin että vittu ku ei enää nouse eikä kiinnosta. Se oli sit siinä, nyt pari päivää jo taukoa takana ja vielä pari lisää. Ruokahalu pitäis saada takas.

Riippuu ihan ihmisestä, riippuu ruokavaliosta, riippuu treeniohjelmasta, itse ainankin tarvitsen vielä paljon lepoa ihan nuoren ikäni takia ja rankan salitreenin päälle tarvin vielä enemmän lepoa.

Suositut

Back
Ylös Bottom