MD lehtipisteissä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sain eilen käsiini uusimman MD:n. Täytyy sanoa että siinä on vastinetta rahalle.

Näyttäs Kuopiossakin ainakin Sokoksella olevan lehti. Selailin sitä nopeasti läpi ja ainakin hirveesti vaikka mitä nox/töks mainoksia. Pitäs varmaan investoida yhteen lehteen niin voisi paremmin tutkia sitä sillä nyt jäi mieleen vain mainokset. Mikä muuten Anssin osuus tässä lehdessä on?

japa sanoi:
Näyttäs Kuopiossakin ainakin Sokoksella olevan lehti. Selailin sitä nopeasti läpi ja ainakin hirveesti vaikka mitä nox/töks mainoksia. Pitäs varmaan investoida yhteen lehteen niin voisi paremmin tutkia sitä sillä nyt jäi mieleen vain mainokset. Mikä muuten Anssin osuus tässä lehdessä on?

Mitä paksumpi lehti sitä enemmän mainoksia. Mutta oli tässä nykyisessä numerossa kyllä valtavasti asiaakin.

Anssilta oli muistaakseni jokin palautusjuomajuttu, joka löytyy myös jostain nettiosoitteesta.

MD on ainoa todellinen HC-lehti markkinoilla. Itse diggaan todella paljon lehdestä!!
Varsinkin kolumnit ovat erittäin mielenkiintoisia ja niiden avulla pysyy hyvin ajan tasalla promaailmassa..

MuscleTechin mainokset ärsyttää aika v*****i! Niitä alkaa olemaan melkein joka bodylehdessä montakymmentä sivua.

japa sanoi:

Mainoksia MD:ssä ei ole sen enempää kuin muissakaan lehdissä, kun huomioidaan kokonaissivumäärä (n. 450). Meillä on melkein kaikki mainokset lehden alkuosassa, jota ilmeisesti selailit. Loppu on pelkkää asiaa. Minun osuuteni tässä lehdessä ei ole vielä selvä, mutta Blechmanin kanssa on jo pitemmän aikaa keskusteltu siitä, että menisin firman kakkosmieheksi New Yorkiin. Asia leijuu kuitenkin vielä ilmassa.

Pro-Pain sanoi:
MuscleTechin mainokset ärsyttää aika v*****i! Niitä alkaa olemaan melkein joka bodylehdessä montakymmentä sivua.

Minua huvitti tuossa uusimmassa lehdessä kovasti Jay Cutlerin kolumni jossa hän puffasi kovasti Muscletechiä (on tehnyt sopimuksen Mt:n kanssa) ja totesi että kyseinen merkki todellinen johtaja lisäravinnemarkkinoilla, niin laadun kuin innovaatioidenkin suhteen.

Juu, todella kekseliäs firma kun uusimpiin tuotteisiin kuuluu sellaiset mullistavat keksinnöt kuin massanrakentaja ja yöproteiini...

(Onnittelut muuten Anssi jos tuo kertomasi juttu toteutuu !)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anssi Manninen sanoi:
Tästä päivästä lähtien pitäisi olla MD kaikissa hyvinvarustetuissa lehtipisteissä myös Suomessa.

Paljonko tämä lehti maksaa lehtipisteissä? :whip:

PhatDog sanoi:
Itse tilasin lehden syyskuussa. Ensimmäinen numero oli joulukuun numero ja tuli suurinpiirtein vuodenvaihteen aikoihin. Siitä lähtien on putoillut noin kuukauden välein lehdet luukusta. Viimeisin eli February tuli 5.3.

Muistatko tai muistaako joku muu, tulivatko lehdet millaisessa järjestyksessä? Eli oliko viivettä Suomen aikatauluun? Vai ilmestyikö lehti kotiisi ennenkuin Suomessa oli myynnissäkään?

Jos Terry on lähettänyt lehdet maaliskuun 10. mun laskujen mukaan 30 työpäivää alkaa olla pulkassa... Tilasin februaryn ja marchin backissueina. Huolettaa hieman että tippuuko mulle noita vanhoja numeroita Suomen ilmestymisaikataulusta jäljessä jatkossa?

Oonko mä sokee vai mainittiinko jossain et mistäpäin tamperetta löytyy kyseinen lehti?

The Rock sanoi:
Oonko mä sokee vai mainittiinko jossain et mistäpäin tamperetta löytyy kyseinen lehti?

Näistä paikoista pitäisi löytyä:
Stockmann, Sokos, Euromarket, K-Supermarket Länsitori ja Akateeminen Kirjakauppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom