MD/HD-treenaajia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olis kyssä kaikille Megaduty/Heavy Duty-treenaajille. Itse aloitin MD-treenit tossa puoli vuotta sitten ja treenipainot nousi kohisten. Välillä kyllä ylikunto iski, mutta siitä pääsi eroon pienellä huililla. Kyssä kuuluukin, että treenaatteko läpi vuoden näillä tekniikoilla vai otatteko jaksoja jossa ei vedetä mitään erikoisuuksia, esim. dieetti?:confused: Ja minkälaista treeniä vedätte jos vaihdatte tekniikkaa? Treenaan MDU:n 5-viikon ohjelmalla jossa on kaks kovaa viikkoa yks kevyt kaks kovaa ja yks kevyt tai kokonaan lepoa. Niin ja olen muuten natikka!
Nyt kolistelemaan!!!

Itse treenasin ennen läpi vuoden MD/HD-tyyppisellä ohjelmalla, mutta nyt oli pakko pitää taukoa siitä, kun oli paikat niin tukossa, ettei kehitystä enää tullut. Olen tullut siihen tulokseen, että perioditreenaaminen on paras tapa edetä treeneissä. Tai vähintäänkin kannattaa testata, saisiko muista treenityyleistä jotakin enemmän irti, sillä jos ei testaa, voi jäädä paljosta paitsi. Nyt on testissä wsb ja seuraavaksi kuukauden päästä mitä luultavimmin testaan volyymitreeniä ilman erikoistekniikoita. Sitten voisin taas palata MD-tyyppisen treenin pariin.

Kiertävä MD-ohjelma toimii mulle tosi hyvin. Ei mee ainakaan ylikuntoon kun tekee 9 päivän kierrolla ja kehitystäkin on tapahtunut. (ainakin selkään ja jalkoihin on tullut lisää tavaraa)

Mulla samanlainen homma ku Tohvelilla.. Ihan hyvin on toiminunna...

Back
Ylös Bottom