McDonald's

Mitenkä se pihvi pysyy kasassa, jos se on pelkästä jauhelihasta taputeltu?

Hyvin. Maailman paras ja yksinkertaisin pihvi tehdään näin: jauheliha + suola + mustapippuri. Muuta ei hyvä pihvi vaadi! Noi vaan sekasin ja hyvin onnistuu pihvin tekeminen. Vielä jos on semmonen "pihviprässi" niin hyvä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehh, siis esim tuon E-282 mahdollisista sivuvaikutuksista:

Reactions can be anything from the usual range of food intolerance symptoms: migraine and headaches; gastro-intestinal symptoms including stomach aches, irritable bowel, diarrhoea, urinary urgency, bedwetting; eczema and other itchy skin rashes; nasal congestion (stuffy or runny nose); depression, unexplained tiredness, impairment of memory and concentration, speech delay; tachycardia (fast heart beat); growing pains, loud voice (no volume control); irritability, restlessness, inattention, difficulty settling to sleep, night waking and night terrors.

Lähde: http://www.additivesinfood.info/codes/282/

:wtf:

Kaikesta voi saada noita. Luepa huvikses joskus esim. kohtuullisen tavallisten lääkkeiden pakkauksista. Siellä on juuri tällaisia "1:10000 voi saada sitä ja tätä toinen toistaan kauheampaa oiretta." Ei se tarkoita sitä, että E-koodit ovat myrkkyä.

Ehh, siis esim tuon E-282 mahdollisista sivuvaikutuksista:

Reactions can be anything from the usual range of food intolerance symptoms: migraine and headaches; gastro-intestinal symptoms including stomach aches, irritable bowel, diarrhoea, urinary urgency, bedwetting; eczema and other itchy skin rashes; nasal congestion (stuffy or runny nose); depression, unexplained tiredness, impairment of memory and concentration, speech delay; tachycardia (fast heart beat); growing pains, loud voice (no volume control); irritability, restlessness, inattention, difficulty settling to sleep, night waking and night terrors.

Lähde: http://www.additivesinfood.info/codes/282/

:wtf:

:offtopic:

En jaksa tällä kertaa lähteä tuohon E-koodisotaan joten kysäisen vain pikaisesti; mikä helvetti on tuo sun lähteenä käyttämäs sivu?! :lol2:

Nyt selviskin, miksi huudan aina mäkkärissä käynnin jälkeen. E-282 aiheuttaa tuon huippuluotettavan sivuston mukaan loud voicea! Varmasti on tosi hyvin todettu sen aiheuttavan myös tukkoista nenää, yökastelua, kasvukipuja ja kusihätää. Kaiken huippuna vielä tuo UNEXPLAINED tiredness. Selittämätöntä siis muuten paitsi jos E-koodi.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta minun mielestäni tuossa kirjoituksessa vain todetaan, että hampurilaisateria sisältää erilaisia käytännöllisiksi E-koodeiksi sarjoitettuja lisäaineita. Kirjoittaja ei suoraan ota kantaa ovatko aineet terveydelle haitallisia, vaikkakin voisin arvata mitä mieltä hän aiheesta on. Kirjoittajan analogiaa noudattamalla kauhistusta herättää lukijakunnassa jo tieto siitä, että vatsasta löytyy suolahappoa. E-koodi on minusta käytännöllinen tapa kirjata lisäaineet pieneen tilaan paketin kyljessä. Tuulipukukansalle tämä saattaa tietenkin näyttää salaliittoteorialle.

Itse käytän kyseisten hampurilaisravintoloiden palveluita harvoin.

Miten sattuukin, että aina salilta pois tullessa mäkkäri on matkan varrella ? :jahas: Tulee joka kerta pieni himo poiketa mäkkärin kautta hakemassa juustoja kotiin, vaikka dietillä olisi. Dietillä se himo itseasiassa on korkeampi kuin bulkilla. Bulkilla tuli käytyä vähän väliä mäkkärissä hakemassa juustoja pussi tolkulla kotiin. :puntti:

Eiköhän se nyt ole aika itsestäänselvää että pikaruoka on laadultaan täyttä paskaa. Ruoka-aine jonka aineosa on gluteeni kertoo jo riittävästi.

Pelkästään se ala-arvoinen rasva jota nuissa on riittää heikentämään aivokemiaa.

Se ei sitä faktaa siltikään muuta että kerrosburgeri maistuu paremmalle kuin parsakaali. Tekee vain niin paljon hallaa koko elimistölle että parempi pysyä mahdollisimman kaukana niistä.

Vedin tänää neljä juustoo päiväl ja koko loppupäivän oon ölissy ku hirvi.

E: Ja shittiähän noi on ja jos pystyy olemaan erossa niistä kokonaan niin aina parempi. Ite tulee aina välil syötyä kuitenkin..

Vedin tänää neljä juustoo päiväl ja koko loppupäivän oon ölissy ku hirvi.

Minulle käy usein aivan samalla tavalla, kun tulee Mäkkärissä vierailtua. Big Macin kun vetää, niin huutoa piisaa ja tanner tömisee :hyper:

Sitten asiaan. Joskus tulee käytyä pikaruokapaikoissa ja yritän valita sen vähiten pahan vaihtoehdon. Esim, mitään soijapihvejä en ala mielelläni vetämään (siis jauhelihaa, johon on ympätty soijaprodea). Toisaalta satunnaisesti joku lisäainepommi ei minua mihinkään kaada, joten hyvä muistaa kohtuus myös lisäaineiden välttelyssä.

Tuolla voi käydä epäilyttävien lisäaineiden vaikutuksia läpi: http://www.ekoodi.com/

Mäkkiruoka on osa jokaviikkoista ruokavaliotani. En näe asiassa mitään ongelmaa, sillä minulle kalorien lähteet ovat aika lailla merkityksettömiä. Sen sijaan kaloreiden määrä ei ole ollenkaan merkityksetöntä ja niitähän mäkkiruuasta saa riittävästi. Viikossa menee noin 30 euroa kyseisessä puljussa aterioimiseen.

muutama juustoburgeri menee sillon tällön.. Hyvä setti kun ottaa kahdesta burgerista sämpylän puolikkaat pois ja lättää yhteen = tuplasti lihaa, tuplasti protskua. ja saakelin vehnä sietääki mennä roskiin :D

muutama juustoburgeri menee sillon tällön.. Hyvä setti kun ottaa kahdesta burgerista sämpylän puolikkaat pois ja lättää yhteen = tuplasti lihaa, tuplasti protskua. ja saakelin vehnä sietääki mennä roskiin :D
Ite oon niin laiska että ostan suoraan Tuplajättijuusto hampurilaisen, jumalaista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom