flabis Liittynyt 9.11.2013 Viestejä 1 1.7.2014 #1 Elikkä siis onko mayorsille ikärajaa? en löytänyt pikasen googletuksen jälkeen vastauksia joten voiko joku valaista minua ?:D Kiitos jo etukäteen.
Elikkä siis onko mayorsille ikärajaa? en löytänyt pikasen googletuksen jälkeen vastauksia joten voiko joku valaista minua ?:D Kiitos jo etukäteen.
The Monkey Liittynyt 27.12.2011 Viestejä 4 993 1.7.2014 #2 flabis sanoi: Elikkä siis onko mayorsille ikärajaa? en löytänyt pikasen googletuksen jälkeen vastauksia joten voiko joku valaista minua ?:D Kiitos jo etukäteen. Click to expand... Varmaan kannattaa vaan mennä paikan päälle juttelemaan. Yleensä tuollaiset ikärajatkin on neuvoteltavissa jos todistaa käyttäytyvänsä asiallisesti ja fiksusti muita kunnioittaen salilla.
flabis sanoi: Elikkä siis onko mayorsille ikärajaa? en löytänyt pikasen googletuksen jälkeen vastauksia joten voiko joku valaista minua ?:D Kiitos jo etukäteen. Click to expand... Varmaan kannattaa vaan mennä paikan päälle juttelemaan. Yleensä tuollaiset ikärajatkin on neuvoteltavissa jos todistaa käyttäytyvänsä asiallisesti ja fiksusti muita kunnioittaen salilla.
omenavanukas Liittynyt 27.8.2012 Viestejä 5 2.7.2014 #3 En osaa vastata suoraan, mutta jonkun arviolta 13-15-vuotiaan tytön oon siellä nähnyt treenaamassa äitinsä kanssa.
En osaa vastata suoraan, mutta jonkun arviolta 13-15-vuotiaan tytön oon siellä nähnyt treenaamassa äitinsä kanssa.
alexandrantonia Kusipää Liittynyt 7.11.2012 Viestejä 2 016 2.7.2014 #4 Vanhempien kanssa yleensä pääsee salille nuorempana kuin yksin.