Mayor´s!!!

Kiitos selvennyksestä. Eli meikäläinenkin pääsee treenaamaan Mayor´silla vaikka olenkin 'hyssykkä' :D ellen sitten saanut porttikieltoa kirjoittamani perusteella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kalimero
Olet erittäin tervetullut:piis: :haart:

Hail Kalimero :worship: .

Originally posted by Force
Aijaa, no sitä salia saisikin etsiä kauan ja hartaasti missä liikkuu isommat raudat kuin Metallilla. :)

No, ite oon ollu vieressä varmistamassa, kun strong on tehny netissä yhden jalan prässissä 1600 kg:lla sarjaa..

Kävin tänään treenaamassa eka kertaa Mayorsilla ja täytyy sanoa että oli positiivinen kokemus. Tilaa oli sopivasti väännellä ja palvelu toimi kanssa hyvin.

Ei oikein sovi työmatkan varteen, mutta täytyy silti miettiä vakavasti sitä että alkaiskohan käymään siellä treenaamassa.

Originally posted by rocket
TÄH! Mitä sä selität?! Mee himaas pieree jos et uskalla meijän nähen pierrä ja raapii persettä.;)

Mayors vakuutti kyllä mut, ja kyllä tuntu perhanan hyvältä treenata. Siellä jos jossain on boogieta.

W-T-F ? ? ?

Justhan mä sanoin että en mee sellasille saleille missä on naisii. WTF!! Onko lukutaidossa vikaa vai hÄ? Voisit suorittaa lukion Filosofian neloskurssin, siellä opetellaan loogista argumentointia. VOIS TEHÄ TERÄÄ SULLE !!! :blow: :)

LOL LOL LOL LOL LOL :D :D :D naiset...

Tulipas käytyä oikein isolla kirkolla ja samalla käytyä ihmettelemässä Mayor´s salia. Hienoa että on saatu kerrankin onnistumaan kunnon sali toimivine laitteineen, sopivan kokoiset siistit tilat ja ilmapiirikin kannustaa oikein kasvamaan.
Harmi että minulle tulee hieman liian pitkä treenimatka sinne (270 km) mutta täytyy aina vierailla kun tulee etelässä käytä työnkin puolesta silloin tällöin.
Laitteet olivat tosi hyvät ja tukevat. Painot varmasti riittävät salilla vaikka olisi ihan voimailijakin... tai muuten vahva.
Kiitokset Akille opastuksesta ja neuvoista:thumbs:

Originally posted by Tomi
Tekikö Akin skitsopohjetreeni pohkeissa gutaa? :)

Mr Mutanttipohje tärveli mun sirot pohkeet.... on meinaan aika kipeet kintut. Ei kai ne kaipaa kuin kunnon kovaa työtä kasvaakseen:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom