Mayor´s!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsehän maksan salilla käymisestä 40€/vuosi ja avain joka makso 10€ joka on pysyvästi minun :>

Tosin oma "sali" eli autotalli on ilmainen ;)

Minä maksan omasta salistani 55€/kk eikä se tunnu yhtään pahalta.

Mayor's on vain liian pieni...........

Jumankauta!! Alle neljäkymppii kuussa on edullinen salista kun salista, mut toi vippi-ale on todella mahtava!!! >>>>SINNE!!!!!!

Mayor'silla ei todellakaan ole ollut koskaan niin täyttä, ettei treenaamaan mahtuisi. Salin hintakin on aika suhteellista. Mun mielestä nämä pakkiksen järjestämät hinnat on tuon tasoisesta salista todella edullisia. Laitteethan tuolla onkin sitten ihan omaa luokkaansa. Ja vielä kun päälle lisätään erittäin asiallinen ja mukava henkilökunta, niin en ainakaan itse keksi mitä haluasin salista enempää. Sinne on yhtä kiva mennä, kuin kotiinsa :D

Se mikä on toiselle kallis on toiselle halpa...

Kyllä tuo Mayorssin hinta halvimmillaan Pakkiksen alennuksilla on mielestäni kohtuullinen hinta hyvästä salista. Eipä kai sitä kovin paljon halvemmalla pääse monellakaan kaupallisella salilla. Kalliimpia on varmasti paljon.

Ymmärrän hyvin että lisä kulut riipaisevat esim. opiskelijan budjettia. Itse kyllä uhraisin hyvään saliin enemmän ellei nykyinen halpa salini olisi kivenheiton päästä kotoani.

Mayorssille on kyllä aika kovat ikärajat. Ymmärrän hyvin että salille ei päästetä pikkulapsia, mutta että vain täysikäiset saisivat treenata ilman vanhempien lupaa on jo aika tiukka raja. Alle 12 vuotiaille kokonaan banni.

Originally posted by tonika
Jumankauta!! Alle neljäkymppii kuussa on edullinen salista kun salista, mut toi vippi-ale on todella mahtava!!! >>>>SINNE!!!!!!

joo 32eguu on edullinen..no mulla maksaa 36 erkkiä kuussa..et juu mut jos asuisin epsoossa niin mayorssille..:kippis1:

Originally posted by Warheart
Ajat vähän omituiset. Meni viesti sitten ensimmäiseksi. En pystynyt enää editoimaan.

itsellänikin oli tänään samaa ongelmaa mut nyt on kaikki taas kondiksessa ku räpläili nuita asetuksia..:thumbs:

On vähän epäreilua mitään puoli-ilmaisia Oulun opiskelijasaleja Mayor'sin hintojen kanssa... Vertailuun pitäisi laittaa PK-seudun salit Mayor'sin kanssa hintavertailuun.

Cthulhu: sä oot sit varmaan iso miäs jos et tuonne mahdu? :) Ei ainakaan tähän asti ole ruuhkaa siellä ollut, jos sitä tarkoitat.
yl%E4n%E4kym%E44.jpg

jalkalaitteet.jpg

lava1.jpg

139_3948.jpg

Viimeksi muokattu:
Toi jalkatreenipuoli on aika ahdas.
Muutenkaan sali ei mikään kamalan iso ole, mutta riittävän tilava. Ja jos ruuhkaa ei ole, niin mikäs siinä. Itse kävin pari kertaa aamuaikaan, ja montaa sielua ei ympärillä näkynyt.
Salista jäi ylipäätään kaikin puolin siisti, asiallinen, laadukas ja miellyttävä ja sopivan hc yleisvaikutelma.
Harmi vaan että treeniajankohdan ja sijainnin yhteisvaikutus tekee mun treenaamisesta siellä arkisin käytännössä mahdottomuuden.

Originally posted by Tomi

Cthulhu: sä oot sit varmaan iso miäs jos et tuonne mahdu? :) Ei ainakaan tähän asti ole ruuhkaa siellä ollut, jos sitä tarkoitat.

Perkele, en meinannut mahtua oviaukosta sisään, kun olin vahingossa jännittänyt toisen hauiksen....

Ääh, kai tämä on tottumiskysymys mutta, kun nykyinen salini on ainakin 4-5 kertaa isompi kuin tuo Mayor's niin tuntuihan se hivenen pieneltä.
Tosin sen sanon, että nuo Goldsin ex-kamat ovat kyllä parhaita mitä löytyy.........

Vielä semmonen asia että mikä ihme tosta Mayor´sista tekee "HC-salin"?

Väritys on kirkasta (punaista, keltaista, sinistä...), laitteita on näköjään helvetin paljon mutta vapaita painoja en pahemmin löydä noista Tomin laittamista kuvista (mitä nyt yks tanko ja kässäreitä), juoksumattoja ja kuntopyöriä joilla houkutellaan fitness-naisia ja homoja salille, vetolavoja on peräti kaksi yms....

No okei, siellä ei vissiin soi Sävelradio, mut tekeeks se siitä sitten HC-salin??

Originally posted by gnut
laitteita on näköjään helvetin paljon mutta vapaita painoja en pahemmin löydä noista Tomin laittamista kuvista (mitä nyt yks tanko ja kässäreitä)
Uuuuuu, wouwouwouuuu! :worship: Menepäs kuule käymään niin tiedät mistä puhutaan. :lol2:

Rinta
2kpl Kraftwerk-penkkipunnerrus penkki,
Hammer Strength, vinopenkki,
Vinopenkki,
MF Pec-Deck,
David Pec-Deck,
Pacific rintakone
Hartia
Kraftwerk niskan takaa-punnerruspenkki,
Kraftwerk-takaolkapäälaite,
David-hartiaprässikone,
Kraftwerk-vipunostokone

Selkä
Kraftwerk alataljat (1 norm, 1 HD),
Kraftwerk-T-kulmasoutulaite, tuettu kulmasoutu, Kraftwerk vipuvarsi-soutulaite,
Pacific-selkäkone,
alaselän ojennus-telineet 2kpl,
Kraftwerk vastapainotettu ylätalja/dippikone,
Kraftwerk vipuvarsi-yläsoutulaite
Käsipainot
Käsipainot 1 kg - 76kg yhden - kahden kilon välein
Penkit
Säädettävä vinopenkki,
lyhyt säädettävä vinopenkki,
Irtonaiset säädettävät vinopenkit 3 kpl,
2 kpl ristikkäistaljaa,
Smith
Smith-kiskopunnerruslaitteet 2kpl.,
Erikois-Smith 1kpl,

Jalat
Power Rack,
Kraftwerk HD jalkaprässi ("asenneprässi") <-- Gnut, kelkka painaa pelkästään 280 kg. :)
Jalkaprässi norm,
David reidenlähentäjäkone,
David reidenloitontajakone,
Flex takareisikone istuen,
Flex takareisikone seisten,
Kraftwerk takareisikonemaaten reisiojennus,
David reisiojentaja,
Kraftwerk reisiojentaja,
Sissy-squat-teline,
Hack-kyykky, norm.,
Kraftwerk pysty-hack-kyykky,
Kraftwerk kyykkylaite, vipuvarrella,
Kraftwerk kyykkyteline,
Vaakaprässi,
Maastaveto teline,
Irralliset kyykkytelineet
Voimanostolava

Vatsa
Kraftwerk-vatsarutistuslaite,
David-vatsakone,
vatsarutistustelineet 3kpl,
MF vartalonkiertokone

Hauis
Kraftwerk-Scott istuen,
Kraftwerk-Scott seisten,
Scott-hauis seisten Kraftwerk-hauis vipuv.,
Panatta-hauiskone,
MF hauis/forkkukone
Pohkeet
Donkey-pohjekoneet istuen ja seisten,
pohjekone 45°,
Hammer-tibialislaite,
Dippiteline,
Ojentaja punn.teline
Kraftwerk-ristikkäistalja,
ylätaljat 3kpl,
Panatta-pullover-laite

Noita käsipainoja löytyy AIKA kiitettävästi!

On muuten kivasti laitettu toi reidenloitontaja ja lähentäjä tollaselle omalla ylä tasolle. Kiva katella ylöspäin, kun jotkut kauniit naikkoset vääntää.:blow:

Originally posted by Tomi
Kraftwerk HD jalkaprässi ("asenneprässi") <-- Gnut, kelkka painaa pelkästään 280 kg.
Oujeee, oon kertonut meidän salilla legendaa vanhan Gold'sin prässistä, jonka pelkkä kelkka painaa 280kg, muttei isot äijät ole uskoneet ja olen itsekin alkanut epäröimään lähteitäni, mutta se on sittenkin totta!! :kippis1:

Originally posted by gnut
Tomin laittamista kuvista (mitä nyt yks tanko ja kässäreitä), juoksumattoja ja kuntopyöriä joilla houkutellaan fitness-naisia ja homoja salille, vetolavoja on peräti kaksi yms....

:eek: Mikäs vika fitness-naisissa on ?!?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom