Jep, samaa mieltä.Mun mielestä se on aika helvetin kallista. Salista kun salista.
Tästä tulee hyvä thread.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, samaa mieltä.Mun mielestä se on aika helvetin kallista. Salista kun salista.
Originally posted by tonika
Jumankauta!! Alle neljäkymppii kuussa on edullinen salista kun salista, mut toi vippi-ale on todella mahtava!!! >>>>SINNE!!!!!!
Originally posted by Warheart
Ajat vähän omituiset. Meni viesti sitten ensimmäiseksi. En pystynyt enää editoimaan.
Originally posted by Tomi
Cthulhu: sä oot sit varmaan iso miäs jos et tuonne mahdu? Ei ainakaan tähän asti ole ruuhkaa siellä ollut, jos sitä tarkoitat.
Originally posted by gnut
juoksumattoja ja kuntopyöriä joilla houkutellaan fitness-naisia ja homoja salille
Vielä semmonen asia että mikä ihme tosta Mayor´sista tekee "HC-salin"?
Uuuuuu, wouwouwouuuu! Menepäs kuule käymään niin tiedät mistä puhutaan. :lol2:Originally posted by gnut
laitteita on näköjään helvetin paljon mutta vapaita painoja en pahemmin löydä noista Tomin laittamista kuvista (mitä nyt yks tanko ja kässäreitä)
Oujeee, oon kertonut meidän salilla legendaa vanhan Gold'sin prässistä, jonka pelkkä kelkka painaa 280kg, muttei isot äijät ole uskoneet ja olen itsekin alkanut epäröimään lähteitäni, mutta se on sittenkin totta!! :kippis1:Originally posted by Tomi
Kraftwerk HD jalkaprässi ("asenneprässi") <-- Gnut, kelkka painaa pelkästään 280 kg.
Tomin laittamista kuvista (mitä nyt yks tanko ja kässäreitä), juoksumattoja ja kuntopyöriä joilla houkutellaan fitness-naisia ja homoja salille, vetolavoja on peräti kaksi yms....