max teho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fly*
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
itse tykkään nostaa maksimeja kun ojentajat ovat jo pienessä pumpissa...meinaan että jos yritän nostaa 90kg niin otan 80kg:lla kakkosen...muutenkin saa tuntumaa "isoihin" romuihin ennen maksimia...ja pienellä pumpilla meinaan lähinnä erityisen hyvin lämmiteltyjä lihaksia...ei siis varsinaista pumppia.

Ikä ja Max!

Itse tein 14v.nä paljon 1-3 toiston sarjoja kyykyssä. Ja todellakin MAX - eli polvet saatto notkahdella ja perse nousta ylös jne jne. Tyypillisiä egotreeni virheitä. Nyt 27v ja polvet,lonkat ja selkä muistuttaa silloin tällöin yhä tyhmyydestäni.
Eli mun neuvo olisi - Kokeile vaan maksimia mutta katso ettei nostosta tule " ylös maksoi mitä maksoi" tyylistä!

Originally posted by Olbe
Aika uniikki tapa valmistautua ykköseen ja IMHO ihan päätön.

Kukin tavallaan, mutta ei tosiaan maksimia ajatellen paras tapa.
Itsellä noin 10päivää viimeinen kova maksimitreeni. Viikkoa ennen kisaa otan normaalin dynaamisen päivän. Kisaviikolla otetaan shorts punnerruksia, yläselkää ja kevyempää pumppaamista.
Vielä pari päivää ennen kisaa käydään hakemassa kevyillä painoilla hieman liikerataa, tuntumaa ja painetta lihaksiin.

Originally posted by alumiini
Viimeksi kaksi päivää ennen varsinaista maksimipäivää yritin 170-kiloa ylös. Ei noussut. Sitten seuraavana päivänä 170kg nousikin tosi helposti. Varsinaisena maksimipäivänä yritin ottaa 172,5kg ylös ja se olisi varmaan tullutkin, mutta alaslaskuvaihe meni niin käteen kuin olla ja voi...

Voisiko kenties olettaa, että tuossa 172.5 tuloksessa oli jo voimat pois ja paketti ei oikein pysynyt kasassa. Selästä ei lähtenyt riittävää pitoa alaslaskuun.
Vai millä tavalla meni käteen?

Originally posted by Ämmbee
Sanoinpa mielipiteeni.

Menee O/T, mutta itse näen että riippuu paljon omasta ruokavaliosta, tavoitteista sekä henkilökohtasista ominaisuuksista, saako kreatiinista hyötyä. Jos ei ole miettinyt edes noita kolmea, niin on aika turha käyttää.

Tottakai, itsekin nykyään esim. heraa käytän ainoastaan palautusjuomassa, sen verran hyvin on nyt saatu ruokavalio kuntoon että proteiinia riittää muutenkin. Ennen ruokavalion "tukena" otin 2-3 drinkkiä tota päivässä että tuli tarpeeksi protskua.

Kreatiiniakin saa tarpeeksi kun suosii esim. kalaa ym. joita itsekin syön paljon, mutta itse tuosta hyödyn - pitää vähän pulleamman näköisinä lihakset, ja antaa kiksiä kun tehdään sarjaa raskailla painoilla, kun normaalisti tuntuisi että voimat loppuu niin toisto tai pari saa vielä rutistettua kun käyttää kreaa.

Originally posted by Raven
Voisiko kenties olettaa, että tuossa 172.5 tuloksessa oli jo voimat pois ja paketti ei oikein pysynyt kasassa. Selästä ei lähtenyt riittävää pitoa alaslaskuun.
Vai millä tavalla meni käteen?

Voi olla, että voimat olivat poissa. Lisäksi paino taisi päästä heilahtamaan hieman ja alaslasku oli aivan liian hidas, koko homma näytti negatiiviselta nostolta. Salilla yksi jannu sanoi, että näytti siltä kuin voimaa olisi ollut, mutta paineet pääsivät purkautumaan... Hommasta on jo yli 3 kuukautta aikaa, joten yksittäisen noston muistaminen on kiven takana...

lappari sanoi:
No, itseä kyllä harmittaa miksei alottanut "repimään" punteilla nuorempana ja tappamaan pituuskasvua. 187cm on mulle liikaa, olisin halunnut jäädä 180cm.:)

Doh..
Sulle ois käyny niinku minulle..169 cm... :wall:

Heh.. et yhtään vanhempaa threadia keksiny kommentoida :D

heheh :) olikin tärkeä kommentti
eipä kai tuo mitään haittaa, mutta aika hassu

Kehitystä tulee nopeati ilman kreatiinia, mutta miksi ei käyttäisi? Se on halpaa ja helppo ottaa. Ei siitä haittaakaan... Paitsi jossain oli juttua että jos sitä käyttää ympärivuotisesti, voi kehon oma kreatiinin tuotanto häiriintyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:curs: ei minulle ole ollut mitään haittaa vaikka olen ottanut proteiini juomaa 14v asti kun aloitin treenaamaan... pakko oli saada massaa koska oli liian laiha, mutta nyt, just sopivasti massaa ja tulokset on nuossu vuoden sisään järkyttävän paljon. :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom