Max Plant - Instituutin sairaaladieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalu78
  • Aloitettu Aloitettu
Aloitan huomenna painonpudotuksen 2 viikkoa kestävällä Max Plant - Instituutin sairaaladieetillä ja muutama asia on jäänyt epäselväksi...eli kun pitää syödä grillipihvi ni millaine sen pitää olla? Siis mikä on grillipihvi ja saako se olla maustettu vai saako siihen ylipäänsä laittaa edes suolaa? Ja jos jollai kokemuksia dieetistä ni kuulisin mielelläni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paljonko sulla on tarkoituksena tiputtaa painoa? 2viikon sairaaladietti ei kuulosta hyvältä ja ei varmasti ole paras mahdollinen.

erkjetter sanoi:
paljonko sulla on tarkoituksena tiputtaa painoa? 2viikon sairaaladietti ei kuulosta hyvältä ja ei varmasti ole paras mahdollinen.

Misc-Do_not_feed_the_trolls.jpg

Dieetin tarkoitus on muuttaa ja vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja 2 viikon kuurin aikana pitäs nesteenä lähtee n 10 kg. En kaipaa moraalisointia vaan kokemuksi

Mä kokeilin jotain ton tapaista vuosi-pari sitten. Mulla oli siinä mielessä sovellettu, että vetelin rahkaa ja prostkudrinkkejä sen suosituksen lisäksi. Painoa tippui ihan saakelisti, jos en väärin muista niin 7-8 kg.

Heti sen setin jälkeen tuli muutama kiloa takaisin, kun keräänty taas nestettä. Mulla oli siitä ihan hyvät kokemukset. Kroppa meni ketoosiin ja painoa tippui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom