Tilasin tuossa pari kuukautta sitten Sennheiserin HD 555-kuulokkeet. Testasin kuulokkeita tietokoneessa ja sitten kännykässä joka toimii minulla mp3-soittimena. Kauhukseni huomasin, että kännykästä äänenlaatu on parempaa . Nyt tarvitsisin siis uuden äänikortin tämän nykyisen Creative Audigy 2 ruoskan tilalle . Ehdottakaa max. 150€ hintaista laadukasta äänikorttia, jota käytän lähinnä Sennheisereilla ja MegaWorks THX 2.1 250D kaiuttimilla kuunnellessani. Äänikortissa ei siis tarvitse olla mitään spesiaalitoimintoja, mahdollisimman hyvää äänenlaatua tuottava kortti vain,kiitos nam.
Tässä äänikortit joita olen katsellut:
Sound Blaster X-Fi XtremerMusic 112.90€
E-MU 0404 137.90€
M-Audio Delta Audiophile 2496 116.90€
Näistä vahvimmaksi olisin nostamassa tuota M-Audion äänikorttia joka tuntuu olevan halvinkin jos thormanista tilaisi, mutta mitäs olette te mieltä?
Kysyisin vielä, että millainen peliäänentoisto E-MU:n ja M-Audion korteissa on, kun jostain luin että Creativen kortti olisi ainut oikea vaihtoehto jos pelatakin haluaisi?
Tässä äänikortit joita olen katsellut:
Sound Blaster X-Fi XtremerMusic 112.90€
E-MU 0404 137.90€
M-Audio Delta Audiophile 2496 116.90€
Näistä vahvimmaksi olisin nostamassa tuota M-Audion äänikorttia joka tuntuu olevan halvinkin jos thormanista tilaisi, mutta mitäs olette te mieltä?
Kysyisin vielä, että millainen peliäänentoisto E-MU:n ja M-Audion korteissa on, kun jostain luin että Creativen kortti olisi ainut oikea vaihtoehto jos pelatakin haluaisi?