Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:Miten tuo välilevypullistuma muuten voidaan havaita, ilman että menee magneettikuviin? Itellä meni selkä vähän paskaks about 4vk sitten juuri mavessa. Saa remmit jäädä tulevaisuudessa reppuun kun mavea tekee, tekniikka hajoaa täysin ja selkä on komeassa kaaressa.
burdock sanoi:Nostan vähän vanhaa threadia, anteeksi . Mulle jäi epäselväksi se, että onko ne siis remmit hyvästä vai pahasta? Itse tässä odottelen, että ihka ensimmäiset remmini tulevat postista perille ja tätä ketjua lueskennellessa rupesin epäröimään. Millä tavalla siis remmit rikkovat selän helpommin kuin ilman?...
Sama juttu täällä. Vaihdan otteen joka sarjaan. Ristiotteella pysyy enemmän rautaa käsissä kuin irtoaa maasta, joten en ole nähnyt koskaan mitään syytä käyttää vedossa remmejä.Mou sanoi:Itse vaihtelen ristiotteessa kämmenien suuntia. Teen tällä hetkellä mave-treenissä 4x5 samalla painolla ja vaihdan yksinkertaisesti otteen joka toiseen sarjaan. Tuohon tottuu muuten ihan parissa viikossa, vaikka se aluksi tuntuu oudolta.
Oon joskus kokeillu mankun tilalla kaverilta lainaamiani ohuita vaahtomuovin paloja, jotka kietaistaan tangon ympärille. Estää kuulemma nimenomaan tuon käsien repeilyn ja pitää samalla otteen. Ei pääse hikoilu lipsuttamaan otetta. Itse palasin kyllä mankkuun, kun ei suurempaa ongelmaa ole ja siitä pöllyämisestä saa jotenkin hyvän fiiliksen. Mutta hyvin se ote piti noilla vaahtomuoveillakin. Enemmän materiaalista ja saatavuudesta tietävät valaiskoot enemmän.
Osaisiko joku valaista tuosta vaahtomuovista enemmän? Itsellä alkaa tanko lipsumaan vähänkin pidemmissä sarjoissa, kun kädet hikoavat niin julmetusti. Remmejä en halua käyttää, koska otevoimalle on käyttöä muissa harrastuksissa. Magnesiumin kanssa mietityttää se salin sotkeminen.
Osaisiko joku valaista tuosta vaahtomuovista enemmän? Itsellä alkaa tanko lipsumaan vähänkin pidemmissä sarjoissa, kun kädet hikoavat niin julmetusti. Remmejä en halua käyttää, koska otevoimalle on käyttöä muissa harrastuksissa. Magnesiumin kanssa mietityttää se salin sotkeminen.