Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:remmeillä saa helposti nyppästyä kymmeniä kiloja enemmän kuin normaalisti. samoin niillä nostettaessa kun itse tekniikkaan ei tarvitse kiinnittää niin suurta huomiota, vääntyy selkä semmoisille mutkille että välilevyt pullistelee.
kaikki kovemmat voimanostajat joita tunnen, ovat sanoneet ettei remmejä saisi vedossa käyttää. samoin tunnen useampia voimailijioita jotka ovat välilevynsä pullistaneet vetoremmeillä.
kuten iivili sanoi, remmeilläkin kannattaa nostaa korkeintaan sen verran mitä ilmankin voisi nostaa.
themasterkale sanoi:itse en osaa remmejä käyttää ja en niitä omistakaan. Kaikki liikkeet ilman remmihärpäkkeitä niin pysyy ote mavessakin!
Känsät ei ole ongelma ollut kun muistaa leikellä liiat pois aina välillä. ja pitää sitten sen verran tangosta kiinni ettei pääse pyörimään niin pysyy kovettumatkin niillä paikoilla kun kuuluu.
Ruista siis ranteeseen ja ongelma poistuu... :jahas:
Vaikuttaa ja kannattaa.Riiccia sanoi:Eli kuinka paljon tuo ristiote vaikuttaa lihasten symmetrisyyteen, ja minkä kaikkien lihasten? Kannattaako otetta vaihdella toisinpäin?
iivili sanoi:
Äh, toi jäi kumminkin väärin, vaikka olevinaan korjailin. :curs: Vahvempi ote on siis yleensä se, miten päin pitäisi lätkämailaa, heikompi sitten toisinpäin. Noin ainakin mulla oli aiemmin, nyt on aika pitkälti se ja sama, kummin päin pidän. On otevoima tasoittunut kivasti.iivili sanoi:2) teet sillä "heikommalla" (eli samoin päin, kuin pidät sähly- tai lätkämailaa) kaiken muun, paitsi kovimmat nostot sillä "vahvemmalla" otteella.
Pjuus sanoi:Jos remmit rikkoo selän, niin älkää käyttäkö magnesiumia!
Vittu mitä paskaa! mun remmitön myötäote veto on ihan sama kuin remmeillä, ei se puristusvoimasta ole kiinni, ainakaan alle kolmensadan (paitsi pullasormilla).
Selkää ei remmit pyöristä, vaan tyhmä jätkä ja jos nahka ei kestä, käytä remmejä tai tee tv shop pilatesta!
hafanafa sanoi:Mulla on maastavedossa grippi se heikoin lenkki vaikka käytänkin vastaotetta.
Pjuus sanoi:Jos remmit rikkoo selän, niin älkää käyttäkö magnesiumia!
Vittu mitä paskaa! mun remmitön myötäote veto on ihan sama kuin remmeillä, ei se puristusvoimasta ole kiinni, ainakaan alle kolmensadan (paitsi pullasormilla).
Selkää ei remmit pyöristä, vaan tyhmä jätkä ja jos nahka ei kestä, käytä remmejä tai tee tv shop pilatesta!