Elikkäs olisi tarkoituksena sisällyttää Maastanostoon noita painonnostolikkeitä, lähinnä työnnönvetoa ja tampausotevetoa...rinnallevetoa en tee, koska ranteet ei tykkää siitä:(
Mulla oli aikoinaan Jarmo Virtasen veto-ohjelma, jossa näitä liikkeitä oli..mutta minä tunari olen kadottanut sen... :itku:
Mietin vain että homma käy aika raskaaksi, jos vetää ensin 5x5 maasta+työnnönvetoa 2-3 sarjaa ja sama homma tempausotevedossa...samalla vk:lla kun pitäisi vielä kyykkäilläkin...
Olisko siis järkevä vähentää vetosarjoja???vai mitä....???
Vedin nyt viimeksi enari vitoset ja aattelin tehdä jonkin sortin piikkauksen+kattoa paljonko sieltä maasta nyt sitten tällä hetkellä irtoaa..
Tarttisin siis tämän ophjelman jatkossa, alottaessani uuden nousun kohti ME-rautoja (ME=minun ennätys, tässä tapauksessa)
Kiitoksia vaan sille jollekin joka viittii auttaa!
Mulla oli aikoinaan Jarmo Virtasen veto-ohjelma, jossa näitä liikkeitä oli..mutta minä tunari olen kadottanut sen... :itku:
Mietin vain että homma käy aika raskaaksi, jos vetää ensin 5x5 maasta+työnnönvetoa 2-3 sarjaa ja sama homma tempausotevedossa...samalla vk:lla kun pitäisi vielä kyykkäilläkin...
Olisko siis järkevä vähentää vetosarjoja???vai mitä....???
Vedin nyt viimeksi enari vitoset ja aattelin tehdä jonkin sortin piikkauksen+kattoa paljonko sieltä maasta nyt sitten tällä hetkellä irtoaa..
Tarttisin siis tämän ophjelman jatkossa, alottaessani uuden nousun kohti ME-rautoja (ME=minun ennätys, tässä tapauksessa)
Kiitoksia vaan sille jollekin joka viittii auttaa!
ps.Kohta ruvetaan FIRST BLOODIN kans pelailee änäriä ja keskittymään illan hattrickiin.kävin ostaa 20 tlk lapin kultaa(siis itselle).hyppäähän taksiin ja tule tänne.eilen leukoja 27,5kilolla 7 toistoa. :thumbs: dam i´m good.. :kippis1:
OLET ELÄIN!!!Jätkä on iskussa ja uskompa, että nuiden lappareiden jälkeen on tullut taas muutama toisto lisää, ainakin puheissa:whip: