Maveohjelma työnnönvedoilla yms...

Elikkäs olisi tarkoituksena sisällyttää Maastanostoon noita painonnostolikkeitä, lähinnä työnnönvetoa ja tampausotevetoa...rinnallevetoa en tee, koska ranteet ei tykkää siitä:(
Mulla oli aikoinaan Jarmo Virtasen veto-ohjelma, jossa näitä liikkeitä oli..mutta minä tunari olen kadottanut sen... :itku:

Mietin vain että homma käy aika raskaaksi, jos vetää ensin 5x5 maasta+työnnönvetoa 2-3 sarjaa ja sama homma tempausotevedossa...samalla vk:lla kun pitäisi vielä kyykkäilläkin...
Olisko siis järkevä vähentää vetosarjoja???vai mitä....???
Vedin nyt viimeksi enari vitoset ja aattelin tehdä jonkin sortin piikkauksen+kattoa paljonko sieltä maasta nyt sitten tällä hetkellä irtoaa..

Tarttisin siis tämän ophjelman jatkossa, alottaessani uuden nousun kohti ME-rautoja (ME=minun ennätys, tässä tapauksessa) :rolleyes:

Kiitoksia vaan sille jollekin joka viittii auttaa!

tee ne painonnostoliikkeet ekana. nopeutta eniten vaativa ensin. yleisjärjestys:
raaka tempaus
tempaus
raaka rinnalleveto
rinnalleveto
tempausveto
työntöveto
maastaveto
pukeiltaveto

työntövedot on aika samoja maastavedon kanssa noin harjoitusvaikutukseltaan, mutta eroavat painonnostoliikkeiden tekniikasta, joten jos tarkoitus on keskittyä painonnostoon, jättäsin maastavedon pois ja tekisin pelkkiä tempaus- ja työntövetoja varsinaisten lisäksi.

vko esim.
1 te/rrv + mv + va
2 -
3 pp + avut
4 tyve + jk + va
5 -
6 kpp + avut + yläselkä
7 -

ranteet kyl tykkää, jos tekee oikein. paino ei saa jäädä ranteille ylhäällä, vaan tulla kropalle. rakenteelliset viat tietenkin eri.

Mniska sanoi:
mikä on työntöveto?

No en tiedä onko tämä oikein, mutta meilläpäin se tehdään näin:rinnalleveto ilman sitä rinnallevedon loppua, jossa paino käännetään rinnalle...ääääääh, vaikea selittää...eli yläasennossa käydään piipillään, kohotetaan hartioita...tankoa ei lasketa kiinni lattiaan..vaan jätetään noin 5cm vajaaksi ja liike tehdään mahdollisimman räjähtävästi....itse käytän remmejä...

tampausotevetoa? Anteeksi tietämättömyyteni :D Taitaa olla taas näitä jenkkien keksintöjä...

ToMmY.. sanoi:
tampausotevetoa? Anteeksi tietämättömyyteni :D Taitaa olla taas näitä jenkkien keksintöjä...

Eipä taida olla jenkkien keksintö, eihän ne muutenkaan tiedä maastavedosta hevon vidua..
Tampausotteesta en tiedä :whip: , mutta tempausoteveto menee kuin mavekin, mutta ote on leveä(niin kuin tempauksessa)
Rasittaa selkää eri tavalla kun normi mave, yläselälle tulee enemmän jännitettävää ja toisaalta myös alaselälle, sillä alkuasento on "matalempi" kuin mavessa

työntöveto on periaatteessa maastaveto, mutta lopussa tehdään painonnoston lantiolyönti ja tanko nousee napaan suurin piirtein. kädet ei välttämättä edes koukistu vielä, vaan veto tehdään epäkkäillä. lähtö on yleensä maasta, mitä ite suosittelen, mutta vaihtoehtoina ainakin silloin tällöin pysäytyksestä eri korkeuksilta.

liikkeenä toi on niin lähellä maastavetoa, ettei ole kauheesti tarvetta tehdä niitä yhdessä. mieluiten eka joku painonnostoliike ja sitten joku voimaveto. jos eka tekee esim. maastavedon ja sitten työntövedon tms. ei vaikutus ole enää räjähtävyyteen.

Huomasin muuten itsekin kirjoittaneeni ekaan viestiin "tampausoteveto", olen minä kyllä spede!!Äsken kuittailin muka kovana -Tommylle- kun se kyseli tampausotteesta....kuullostaa ihan kummelin liikkeiltä, heh...

jto sanoi:
työntöveto on periaatteessa maastaveto, mutta lopussa tehdään painonnoston lantiolyönti ja tanko nousee napaan suurin piirtein. kädet ei välttämättä edes koukistu vielä, vaan veto tehdään epäkkäillä. lähtö on yleensä maasta, mitä ite suosittelen, mutta vaihtoehtoina ainakin silloin tällöin pysäytyksestä eri korkeuksilta.

liikkeenä toi on niin lähellä maastavetoa, ettei ole kauheesti tarvetta tehdä niitä yhdessä. mieluiten eka joku painonnostoliike ja sitten joku voimaveto. jos eka tekee esim. maastavedon ja sitten työntövedon tms. ei vaikutus ole enää räjähtävyyteen.

eli vähän kun mun rinnalleveto enkka kokeilu = kova veto maasta mutta ei mies ehtinyt kun lyödä reisillä hiukan vauhtia ja tanko jää noin navan korkeudelle

hunter killer sanoi:
Mulla oli aikoinaan Jarmo Virtasen veto-ohjelma, jossa näitä liikkeitä oli..mutta minä tunari olen kadottanut sen... :itku:

Kiitoksia vaan sille jollekin joka viittii auttaa!

>No löytyhän se virtasen ohjelma,ku vähän kaappia pengoin.
eipä tuossa kyllä mitään ihmeitä ole.Virtasen suosituksia:
-myötäote vetoa näppivoimia ajatellen
-kapean vedon variaatioita:pomppuveto,jarrutusveto,ja siitä sitten vauhdilla ylös,pysäytysveto
-sarjoja 1-7.
muistaakseni jamo itse suositteli ja itsekin teki näitä "apuliikkeitä" aika kevyesti.ole hyvä vaan jos tästä jotain sait irti.

:offtopic: ps.Kohta ruvetaan FIRST BLOODIN kans pelailee änäriä ja keskittymään illan hattrickiin.kävin ostaa 20 tlk lapin kultaa(siis itselle).hyppäähän taksiin ja tule tänne.eilen leukoja 27,5kilolla 7 toistoa. :thumbs: dam i´m good.. :kippis1:

Musta leski sanoi:
>No löytyhän se virtasen ohjelma,ku vähän kaappia pengoin.
eipä tuossa kyllä mitään ihmeitä ole.Virtasen suosituksia:
-myötäote vetoa näppivoimia ajatellen
-kapean vedon variaatioita:pomppuveto,jarrutusveto,ja siitä sitten vauhdilla ylös,pysäytysveto
-sarjoja 1-7.
muistaakseni jamo itse suositteli ja itsekin teki näitä "apuliikkeitä" aika kevyesti.ole hyvä vaan jos tästä jotain sait irti.

:offtopic: ps.Kohta ruvetaan FIRST BLOODIN kans pelailee änäriä ja keskittymään illan hattrickiin.kävin ostaa 20 tlk lapin kultaa(siis itselle).hyppäähän taksiin ja tule tänne.eilen leukoja 27,5kilolla 7 toistoa. :thumbs: dam i´m good.. :kippis1:

pitääkö se vielä alkaa nuita leukoja treenaamaan...27.5kg:llä seiska:eek: OLET ELÄIN!!!Jätkä on iskussa ja uskompa, että nuiden lappareiden jälkeen on tullut taas muutama toisto lisää, ainakin puheissa:whip:
Sanohan FB:lle, että kirjottaa sekin pakkotoistolle,onhan se nyt kumminkin iso ku härkä ja meitä kaahlaajalintuja ja muita tikkuniskoja kiinnostaa sen treenit kovastikin.Jos ei ihmiset muuten usko että kyseessä on HÄRKÄ, niin lyödään kehiin vähän:kuvia:

hunter killer sanoi:
pitääkö se vielä alkaa nuita leukoja treenaamaan...27.5kg:llä seiska:eek: OLET ELÄIN!!!Jätkä on iskussa ja uskompa, että nuiden lappareiden jälkeen on tullut taas muutama toisto lisää, ainakin puheissa:whip:
Sanohan FB:lle, että kirjottaa sekin pakkotoistolle,onhan se nyt kumminkin iso ku härkä ja meitä kaahlaajalintuja ja muita tikkuniskoja kiinnostaa sen treenit kovastikin.Jos ei ihmiset muuten usko että kyseessä on HÄRKÄ, niin lyödään kehiin vähän:kuvia:

Kansa tahtoo nähdä tästä minotaurista :kuvia:!

:offtopic: Joo.mäkin uskon,että monelta loksahtaisi leuka lattiaan,jos FIRST BLOOD pistäis tänne kuvia joku päivä.(toinen vois olla Robo pietu).
FB:hän treenaa ns.vanhan kansan malliin.Aina täysiä.Monet nykybodareista ois ihmeissään,jos samaan aikaan salille eksyisivät.Tulokset puhuu puolestaan.
FB vois laittaa myös vähän tarkempaa tietoa ruokavaliostaan.Mm.niistä "proteiinipommeistaan".ihme jätkä,ku ei voi edes kavereilleen paljastaa jippojaan...:curs:

Musta leski sanoi:
:offtopic: Joo.mäkin uskon,että monelta loksahtaisi leuka lattiaan,jos FIRST BLOOD pistäis tänne kuvia joku päivä.(toinen vois olla Robo pietu).
FB:hän treenaa ns.vanhan kansan malliin.Aina täysiä.Monet nykybodareista ois ihmeissään,jos samaan aikaan salille eksyisivät.Tulokset puhuu puolestaan.
FB vois laittaa myös vähän tarkempaa tietoa ruokavaliostaan.Mm.niistä "proteiinipommeistaan".ihme jätkä,ku ei voi edes kavereilleen paljastaa jippojaan...:curs:

No niimpä, ja treenaa vielä aika harvoin! Vähän niinku Jerry Ossi, mutta koko ajan tosiaan ihan kaameilla painoilla:worship:
Ei kumminkaan ole mitään älytöntä repimistä muuten..
Se FB nyt o vaan semmonen kaveri, että jos se ei syö, niin se treenaa ja jos se ei tee noista kumpaakaan niin se nukkuu...jotenki tuntuu, että se nousee vielä lavalle joskus.Olenhan minäkin siltä yrittänyt udella kaikkea, mutta eipä se paljon pukahda...EI KUKAAN TREENAA OMAKSI ILOKSEEN NOIN KOVAA ja askeettisesti elele........

menee jo aika pahasti ohi alkuperäisen aiheen,va menkööt.FB:n kans treenasin tossa viime viikolla.En tiedä,että onko se aloittanut kiristelemään vai mitä,mutta aika paljon sillä oli vaatetta päällä.Naureskeli vaan,ku jotain yritin kysellä.Kovilla romuillahan tuo taas otti yläselkä-rinta hyökkäyksen.
Muutama nuori likka kahteli vähän ihmeissään sitä touhua...:whip:

Musta leski sanoi:
menee jo aika pahasti ohi alkuperäisen aiheen,va menkööt.FB:n kans treenasin tossa viime viikolla.En tiedä,että onko se aloittanut kiristelemään vai mitä,mutta aika paljon sillä oli vaatetta päällä.Naureskeli vaan,ku jotain yritin kysellä.Kovilla romuillahan tuo taas otti yläselkä-rinta hyökkäyksen.
Muutama nuori likka kahteli vähän ihmeissään sitä touhua...:whip:

Niinpä, mutta miksi helkkarissa se kiristeleisi??ei sitä voi ymmärtää..välillä se vetää noita diettejä ilman mitään syytä(ei kisoja tms...outoa)
Lahjakas se on, sitä ei kyllä käy kieltäminen.....Kysyin siltä joskus, että mitä se meinaa, ni se tokas vaan "haluaisin ehkä joskus body SM-kisoihin"....toivottavasti lähtee vielä joskus, kuulema me oltas huoltajina:rock:
Ois aika hienoa!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Ylös Bottom