Maven lisäys 1-jakoiseen ohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiape
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
41
Olen nyt treenannut alla olevalla ohjelmalla kohta kolme kuukautta ja hyvin on potkinut treeni eteenpäin siirryttyäni 3-jakoisesta tähän.

Kyykky/Prässi 2-3x
Jalkojen koukistus 2x
Pohkeet 2x

Penkki/Vinopenkki/Kp 3x
Leuat 1-2x
Alatalja/kulmasoutu 3x

Pystypunnerrus 2-3x
Hauikset tangolla/Kp 2-3x
Ojentajat taljassa/kp 2-3x

Nyt olen meinannut kuitenkin monipuolistaa hieman treeniä ja lisätä ohjelmaan ainakin maastavedon. Kerran viikossa riittäisi varmaan alkuun hyvin. Kannattaisiko se ottaa vuorokerroin kyykyn/prässin kanssa vai miten?

Ja koska mavessa selkä on aika kovilla sille tulee varmaan liikaa rasitusta jos samalla treenikerralla päälle tekee vielä 2 sarjaa leukoja ja 3 sarjaa alataljaa?

Muutenkin alaselkä menee minulla helposti jumiin. Tämän ajan mitä olen 1-jakoisella ohjelmalla treenannut en ole sisällyttänyt siihen mavea, sjmv:a tai kulmasoutua mitkä kyllä liikkeinä olisivat oikein mainioita.

Nyt olen meinannut kuitenkin monipuolistaa hieman treeniä ja lisätä ohjelmaan ainakin maastavedon. Kerran viikossa riittäisi varmaan alkuun hyvin. Kannattaisiko se ottaa vuorokerroin kyykyn/prässin kanssa vai miten?
Itse liittäisin sen jalkojen koukistuksen tilalle esim. kerran viikossa.

Ja koska mavessa selkä on aika kovilla sille tulee varmaan liikaa rasitusta jos samalla treenikerralla päälle tekee vielä 2 sarjaa leukoja ja 3 sarjaa alataljaa?
Alaselkä ja yläselkä ovat asia erikseen. 5 sarjaa yläselkää ja mave päälle ei ole paha satsi.

Muutenkin alaselkä menee minulla helposti jumiin. Tämän ajan mitä olen 1-jakoisella ohjelmalla treenannut en ole sisällyttänyt siihen mavea, sjmv:a tai kulmasoutua mitkä kyllä liikkeinä olisivat oikein mainioita.
Koitapas korvata alatalja välillä kulmasoudulla. Toimii omalla kohdallani ainakin paremmin.

Itse liittäisin sen jalkojen koukistuksen tilalle esim. kerran viikossa.

Alaselkä ja yläselkä ovat asia erikseen. 5 sarjaa yläselkää ja mave päälle ei ole paha satsi.

Koitapas korvata alatalja välillä kulmasoudulla. Toimii omalla kohdallani ainakin paremmin.

Voisin kyllä itseasissa kokeille mavea vaikka parin viikon ajan jalkojen koukistuksen tilalla. Ainakin ohjelmassa olisi sitten paljon kunnon perusliikkeitä.

Itseasiassa olen tehnyt kulmasoutua käsipainolla vuorotellen alataljan kanssa. Näköjään oli jäänyt mainitsematta tuossa minun postaamassani ohjelmassa. Kulmasoudun tangolla jouduin jättämään ohjelmasta pois koska alaselkä vaivojeni aikaan se ei tuntunut kovin hyvältä. Voisi kai sitä varovasti alkaa taas pikkuhiljaa kokeilemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom