MAVE raastaa sääriä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mavesta noin yleisesti pari kysymystä.

Eräs kehoilija salillamme neuvoi että mavessa ei ole tarpeen pitää selkää ns. korostetusti suorana, niin kuin esimerkiksi kyykyssä. Vaan siinä vaiheessa kun tanko lasketaan alas voi selän antaa mennä niin kuin se luonnollisesti menee, eli ihan hiukka kyyryyn.

Jos joku tajusi mistä puhuin, niin kommenttia, mitä mieltä olette?
Itse olen nyt alkanut näin tehdä ja imho tuntuu ihan hyvältä.
Right?
--
Right?

panu_k sanoi:
Mavesta noin yleisesti pari kysymystä.

Eräs kehoilija salillamme neuvoi että mavessa ei ole tarpeen pitää selkää ns. korostetusti suorana, niin kuin esimerkiksi kyykyssä. Vaan siinä vaiheessa kun tanko lasketaan alas voi selän antaa mennä niin kuin se luonnollisesti menee, eli ihan hiukka kyyryyn.

Jos joku tajusi mistä puhuin, niin kommenttia, mitä mieltä olette?
Itse olen nyt alkanut näin tehdä ja imho tuntuu ihan hyvältä.
Right?
--
Right?
jos sen tangon vaan vapaasti puottaa moinen toiminee, mutta mikäli pidät kontrollia alaslaskussa pitäisin selän aikalailla suorassa.

Ei tarvii olla "archia" eli ei tarvii olla yläselästäkin taipunut taakse niinkuin kyykyssä. Mutta alhaalta suorassa linjassa.

nojoo...mun mielestä selän pitää pysyä koko ajan suorassa...ainakin näin olen kuullu ja kun ite teen mavea nii piän kyllä selän koko ajan suorana...mutta en sitte tiiä että saako siinä laskussa sitte päästää sitä pyöristymään...mutta kaikkien kuulemiseni mukaan selkä pitäisi olla koko ajan suorassa.

Helvetti ikuna ei oo tanko kolissu jalkoihin. Pitää ruveta vissiin sitten satuttamaan itteään tuon tangon kanssa. Taitaa olla siis heikot koivet mulla ja astetta vahvempi selkä (tuon kyllä taisin tietää ilman maveakin :jahas: ).

Aina raastaa sääret meikäläisellä, edelliset verijäljet viime viikolta aukeilee :( Täytyy jotain polvarin tapaista suunnitella ilmeisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom