Mave ja sormet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zjibbi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko teillä joskus ollu kipuja rystysnivelessä maven jälkeen. Tai siis mul on ollu aina seuraavan päivän ja joskus sitten sitä seuraavankin päivän hiukkasen kipeenä. Miten kauan sit tällaset nivelet kestävät vois kestää tämmosta rasitusta? Pitääkö tässä kohta alkaa käyttämään siteitä ja remmejä ? Mavea en nyt ole tehnyt niin isoilla painoilla vielä ja olen ehkä noin kahen kuukauden ajan joka toinen viikko tehnyt sitä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Tosiaan en suosittele että edes kokeilet vielä mitää remmejä. Saat pitää ne aina takataskussa muuten mukana siitä päivästä lähtien.

Kyllä ne kivut siitä pikkuhiljaa lähtee ja jos ei lähde niin kannattaa tehdä niitä liikkeitä mitkä eivät rasita kipeytyneitä alueita, nimim. 3 kuukautta lepoa rustotulehduksen takia.

En kyllä ymmärrä tätä vetoremmien vastaista ilmapiiriä ylläolevaan viestiin viitaten. Liittyykö niihin joku minulle tuntematon terveysriski vai mitä? Itse en ainakaan pysty tehdä maastavetosarjoja isoimmilla sarjapainoilla ilman remmejä.
Forkkuja voi reenata erikseenkin.

Kyllä ne kivut siitä pikkuhiljaa lähtee ja jos ei lähde niin kannattaa tehdä niitä liikkeitä mitkä eivät rasita kipeytyneitä alueita, nimim. 3 kuukautta lepoa rustotulehduksen takia.

En kyllä ymmärrä tätä vetoremmien vastaista ilmapiiriä ylläolevaan viestiin viitaten. Itse en ainakaan pysty tehdä maastavetosarjoja isoimmilla sarjapainoilla ilman remmejä.

Vastasit itse kysymykseesi. Jos ei pysty tekemään mavea sen takia isolla raudalla ettei näppi pidä niin ehkä kannattais heittää ne remmit nurkkaan tai tarkistaa miten niitä forkkuja on erikseen oikeen tullut treenattua..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom