Mauricio "Shogun" Rua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä mies todellakin ansaitsee oman ketjunsa. Miehen ottelutyyliä on kuvailtu sanoilla "controlled chaos", eikä Shogunin ottelut jätä ketään kylmäksi (vastustajaa lukuunottamatta). Shogun on oma suosikki ottelijani ja seuraavaksi hän ottelee UFC 128:ssa John "homo" Jonesia vastaan. Mielestäni Mauricio yksi ottelija, joka on eniten kärsinyt Pridestä tuttujen soccer kickien ja footstompien kiellosta, sillä jokainen Shogunia seurannut tietää miten tehokas hän on niitä käyttämään.

Tässä loistava kooste miehen urasta: http://www.youtube.com/watch?v=NsFlAmRFL8Q&feature=player_embedded#at=17

Tässä mieleinen breakdown Jones vs Shogun matsista: http://www.youtube.com/watch?v=INE1FGrCLrA

Shogunin recordi: http://www.sherdog.com/fighter/Mauricio-Rua-5707

Wikipedia sivu: http://en.wikipedia.org/wiki/Maurício_Rua

Liitteet

• susumu14_display_image.webp
    susumu14_display_image.webp
    20,6 KB · Katsottu: 1 559
John "homo" Jonesia vastaan.

What :D

Joka tapauksessa, taisin jossain jo sanoakin, mutta Mauri kuuluu mun mielestä all time top vitoseen kaikki ottelijat huomioiden. Painoluokkansa kaikkien aikojen paras.

Se, miten kundi käsitteli Rampagea ja Aronaa oli käsittämätöntä. Pahojen loukkaantumisten ja parin huonon esityksen jälkeen sitten Machida oli täysi vastaantulija. Team Mauri forever baby.

Edit: Tosin mun mielestä tää shotti on Jonesille ihan hyvä juttu. En olisi jaksanut kahta vuotta hypeä nobodyja vastaan. Jos voittaa parhaan, on hypen arvoinen ja enemmän. Huvittava oli muuten tuo breakdown, ihan kuin Mauri tarvitsisi jotain aurinkolasiakuntia puolustamaan itseään.

Parit kuvat:
shogun%2Brua%2B4.jpg

shogun.jpg

shogunrua.bmp

ufc-104-machida-vs-shogun.jpg

LHW GOAT ja yks meikämannen suurimmista lemppareista. Mûchôs rëspëct.

Matsi Bonesia vastaan on kyllä varsin kiinnostava. Satakertaa parempi matchuppi ku mitä Rashadia vastaan. Siis näin fanin silmistä katottuna.

No alkohan se löytyy shogunille oma ketju. Oma suosikki ottelijani jo pitkään. Voisimpa melkein yhtyä siihenkin että kaikkien aikojen paras 205. Mulle on jäänyt mieleen etenkin voitto toisessa ottelussaan Overeemia vastaan pride 33:ssa. Siinä esimerkki miten hyökätään miehen guardin yli täydellä agrella ja sniperin tarkkuudella. Machida tyrmäyksen jälkeen olin useamman viikon aika fiilareissa. Toivotaan shogunin voittoo homo Jonesia vastaan, gayevoluutio kun kerta tuo näitä painimiehiä tittelikahinoihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse tykännyt shogunista jo pitkän aikaa, pikkasen huolestutti ufc:ssä alkumetrit mutta hyvähän siitä sitten tuli.
Jos Bones on matsissa oma itsensä (ei jäädy) ja ymmärtää olla imemästä kaikkia shogunin alapotkuja niin voipi olla että voiton vie.

Ps.En paljo laittais Toneyn puheille arvoa taaskaan, onhan Bones iha asiallinen jannu.

Joo Shogun on minun suosikkeja. Shogun on aina jännittävä ja olisi jo P4P #1 jos polvet ei olisi niin usein rikki.

Minusta on huisin inhottavaa kun kaksi lempparia ottelee vastakkais. Mauri kuitenkin jo Pride-ajoista asti tarrautunut verkkokalvoihin, joten pakkohan häntä on liputtaa!!

Vähän :offtopic: mutta onko pakkiksella omaa ketjua Anderson Silvasta?

Miehellä kuitenkin 14 voiton putki joista 8 UFC keskisarjan mestaruuden puolustusta.
(Enkä ole yhtään Silva-fani...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tässä mieleinen breakdown Jones vs Shogun matsista: http://www.youtube.com/watch?v=INE1FGrCLrA

Jaksoin puoli minuuttia kuunnella tuota aurinkolaseihin pukeutunutta pelleä.
Shogun on kyllä yksi minunkin suosikeistani. Tuollaisia dynaamisia ja aggressiivisia all around- ottelijoita on MMA:ssa nykyisin aivan liian vähän. Veikkaan kyllä Jonesin valitettavasti tuhoavan tauolta tulevan Shogunin. Todella mielenkiintoinen matsi kyllä tulossa, hyvä ettei olekaan Rashadia vastaan.

Vähän :offtopic: mutta onko pakkiksella omaa ketjua Anderson Silvasta?

Miehellä kuitenkin 14 voiton putki joista 8 UFC keskisarjan mestaruuden puolustusta.
(Enkä ole yhtään Silva-fani...)

<OFFTOPIC> Kukaan ei ole nähny tarpeelliseksi tehä sellaista. Ja voithan sä ite tehä jos haluat. </OFFTOPIC>

Itse innostuin Shogunista vasta ensimmäisessä mestaruusmatsissa, joka päättyi ikävästi..mutta onneksi toinen matsi korjasi asian. Mutta todellaki toivoisin näkevän enemmän matseja kyseiseltä henkilöltä. Ja kohtahan sitä makiata saadaan. Todellaki toivois että Jones saisi kuokkaan. Tämä olisi pojalle kasvattava kokemus ja sitä kautta hänestä tulisi parempi.

Shogun on kyllä yks mun suosikeista. Eniten mä diggaan siitä että Shogunista tulee mieleen joku videopelihahmo, kun mies alkaa myllyttää niin taustalla voisi soida joku Mortal Kombatin teema. :D Controlled chaos, todellakin. Ei mitään pistenekkaamista tai varmistelua, brutaalia thaikkua ja vauhdikasta brassijujitsua!

Toivottavasti polvi kestäisi nyt vähän pidempään, olisi kiva nähdä miehen otteluita vähän useammin.

Sama juttu Shogun on ollu pitkään suosikki ottelija. Tämä Shogun vs Jones on yksi eniten odottamiani matseja ikinä! Jones on ollut todella vakuuttava.
Muutenkin UFC:n LHW divisioonassa on todella mielenkiintoinen meininki kun on niin paljon huippu-ukkoja. Phil Davis on myös tulossa kärkikahinoihin. Pystyykö Shogun puollustamaan titteliä..erittäin mielenkiintoista.

Ajattelepa, että Bones on sun ikänen mikäli olet oman ikäsi laittanut tuohon ja mies ottelee maailman huipulla ja titlessä seuraavaksi, Battleaxe.
Ei sitä tuuriksi voi sanoa tai muuksi kun taidoksi. Huomaa, että inhoat Bonesia kun pelkäät ettei Rua pärjää.

Tiukka matsi tulossa ja veikkaan Bonesin vievän vaikka Shogun ei todellakaan ole varma voitto, kummalekaan.
Bones on vain perkeleen iso omaan sarjaan ja on retuuttanut LHW ukkoja miten tahtoo, viimeinen Bader matsi sen sen viimestään todisti.
Ruan polvivaivat antaa oman maun onko mies 100% kunnossa matsiin ym. vielä ehtii paljon tapahtua.

Odotan kieli pitkällä tätä matsia itse, mutta pahoin pelkään mestarin vaihtuvan tässä.
Bones on ollut dominoiva jokaisessa matsissaan.

Kyllä Bones voi hyvinkin voittaa kunnon gameplanilla, eihän Shogun ole mikään vahva painija. Mutta on Shogunillakin niitä aseita voittoon, pystyssä ja matossa. Kunhan mies nyt vaan olisi kunnossa.

Mauricio "ShoCum" Rua vs Jon "Boner" Jones tulee tosiaanki olemaan mielenkiintoinen matsi. Bonesin puolesta pistetään fyrkat kiinni. Jones by TKO 1st round!!

Suositut

Back
Ylös Bottom